2013. május 13., hétfő

kajak-kenu világkupa :)



sziasztok! :) 

mint már mondtam, vasárnapra az volt a programom, hogy Zitával és két volt gimis osztálytársunkkal, akikkel mindig sokat lógtunk, kimegyünk a kajak-kenu világkupára amit a Maty-éri evezőspályán tartottak :)  a kijutással volt egy kis gondunk, de nem is mi lennénk, ha minden simán ment volna :D végül sikerült odaérnünk, nézelődtünk, szurkoltunk (a legtöbb számban volt magyar versenyző:)), ettünk egy kenyérlángost, megvártuk az utolsó eredményhirdetést is és hazajöttünk :) én nem nagyon látok jól távolra, meg amúgy is szeretem a fényképezőgépen keresztül szemlélni a dolgokat, és így esett, hogy az egyik eredményhirdetés alatt az egyik srácot a nagy objektívemen keresztül csekkoltuk le, mondta Zitus, hogy még ő a leghelyesebb a többi közül, mondom én nem látom, gyors csekkoltam:D aztán Zita is, és ezen röhögcséltünk, hogy de vicces, hogy távcsőnek használjuk a gépemet... a srác egyre jobban vigyorgott, és nézett minket, pedig mi azt hittük a tömegben meg messzebbről úgyse vennének észre... hát tévedtünk :D megkapták az érmeket és a virágjaikat, majd körben levonultak a pódiumról..ekkor a cseh versenyző feldobta a csokrot :D:D Zitus el  is kapta, nagyon meglepő és egyben vicces volt :D 



:D jobbról a második Zita embere :D








lányok :))



ennyi lettem volna mára, ma már voltam suliban, és bevásároltunk Petrával, most pedig kezdődhet a tanulás, holnap és szerdán is vár rám egy zh :) esik az eső, úgyhogy egy kis hangulatvilágítás, takaró és a jegyzetek lesznek a pajtásaim a délután folyamán, na meg Ricsi :) 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képek! :) szeretem nézni ezeket a versenyeket!
    és Te, hogy-hogy nem szerepelsz a képeken?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! :)
      nem tudom, nem kértem meg senkit, hogy csináljon:)

      Törlés
  2. :)) nem volt nehéz kitalálni, hogy kiről írtál :D

    VálaszTörlés