2013. május 10., péntek

ittvagyoook:)



sziasztok drágák!

nem éppen, ahogy terveztem, de itt vagyok a beígért beszámolóval :) múlthéten a munka ünnepe miatt elég rövid lett a hét, csütörtökön már nem is volt órám se, viszont elkapott valami nyavalya, és elég rosszul teltek a napjaim. pénteken délután viszont jött Ricsi, elmentünk vacsorázni, másnap pedig a tesókáimmal kiegészülve ballagásra igyekeztünk :) Anyáékkal is ott találkoztunk, majd onnan mentünk a rokonokhoz az ebédre :) nem tudtunk sokáig maradni, mert még aznap délután buszoztunk Pécsváradra kincsemékhez :) kb 10re haza is értünk, de csak egy negyed órára, mert hivatalosak voltunk egy szülinapi pincebuliba is :) egészen hajnalig maradtunk, alvásra alig maradt idő, hiszen másnap Ricsiék családjában is egy ballagási ebédre voltunk hivatalosak :)) viszont, csak hogy ne legyen unalmas, ott sem tudtunk sokáig maradni, mert jött értünk a focicsapat, és mentünk meccsre, egy nagyon szép kis pályán játszottak Ricsiék :) gyorsan egyedül maradtam, ilyenkor jó lenne pár pajtásomat odateleportálni, de végülis vettem magamnak jégkását és szotyit és amikor feledkeztem bele a szurkolásba, lőttem is pár képet a meccsről :) Kicsim két gólt is lőtt, olyan büszke voltam rá :) végül innen is rohantunk, és Mohácson felpattantunk egy buszra, este 11 körül már Szegeden voltunk és be is adtam a szunyát egyből :D ezen a héten mászkálás volt, suli, könyvtár, nézelődés, Brigiéknél is voltunk hamburgerezni és filmet nézni :) tegnap pedig kenyérlángos sütöttünk otthon Ricsivel :) ma pedig még könyvtáraztam kicsit, és jöttem is haza anyáékhoz (a héten volt amúgy a 31. házassági évfordulójuk :)) ) :) most a teraszról írok nektek, annyira megnyugtat a vidéki madárcsicsergés, villamoscsengetés nélkül :D minden szép zöld, rengeteg a virág, finomak az illatok, és tolhatom a jegeskávét a pocakomba :) tanulás és szakdogázás vár rám a hétvégén, de még ez is jó itthon :) vasárnap pedig Zita jóvoltából lesz lehetőségem elmenni a kajak-kenu világkupára :) ennyi a helyzet most velem, kezdek is tanulni, hogy mihamarabb végezzek! :) puszillak titeket srácok-lányok, vigyázzatok magatokra és egymásra, és érezzétek nagyon jól magatokat a hétvégén! :) puszi. 



Brigi&Zola

Mami és az unokák :)







<3
kutymó :)





az összevisszaságért bocsi :)

xoxo.

12 megjegyzés:

  1. Ó, kajak-kenura mi is megyünk mamámmal :) Majd akkor nézelődök, hogy látlak-e :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép pár vagytok a barátoddal, jó rátok nézni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük, ez nagyon jól esik :))

      Törlés
  3. Annyira gyönyörű pár vagytok, hogy nem tudok betelni veletek :D

    VálaszTörlés
  4. a kutymós póló nagyon édes! :d♥
    és persze gyönyörű vagy! :D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de drága vagy, köszönöm!!!:))))

      Törlés
  5. Nagyon csini vagy :D láttalak szerdán a vilin de olyan beteg voltam és problémás telefonálgatásokon voltam túl, hogy nem is mertem odaköszönni :D nah de majd legközelebb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööösziiii:))) jajj hát én olyan vaksi (nem látok jól távolra :D) és világtalan vagyok általában a városban, hogy csoda lett volna ha én is észreveszlek, de tényleg ordibálj rám, ha látsz! :)) puszillak!

      Törlés
  6. hűűű, jó sűrű program:D
    Úgy szeretem nézegetni a képeid:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) bizony, az volt :)) kööszönöm, örülök, hogy tetszenek:)

      Törlés