2013. április 6., szombat

várlak jó idő! :)



Sziasztok!

Tegnap kérdeztem, hogy mi az amiről szívesen olvasnátok, és nem meglepően tavaszi képeket szeretnétek már látni :) én is nagyon vágyom rá, de idén még nem sok alkalmam volt ilyesmi hangulatban fotózni, viszont válogattam pár képet az elmúlt évekből, amikről egytől-egyig a jó idő, jó hangulat és csupa-csupa kellemes emlék jut eszembe:) 


























mit szóltok? elég nagy a jó idő-dózis a képeken? jajj de tudnám most az összeset élni... de nem nyavalyoghatunk állandóan, úgyis nemsokára majd azon sopánkodunk, hogy 40 fok van, és már nincs hova bújni! élvezzük, amink van, vidámság!!! :) puszillak titeket! 

15 megjegyzés:

  1. Fu a kedvencem az utolsó mert az Szekszáááááááááárd <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) bizony, de jó is volt az a túra:))

      Törlés
  2. Jó kis képek, üde színfoltok ebben a nyomi időben :)
    A kertes-újságos tetszik a legjobban :) Illetve a Sangriás (az az?), vagy csak lehet azért, mert arra vágyom egy ideje :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) sangriás bizony, tudnék inni én is :D

      Törlés
  3. Ölni tudnék már egy kis fagyiért: ) klasszak a képek, bár alig várom, hohy 2013 tavasz-nyár képeket lássak tőled: ) a kék lakk meg nagyon tetszik: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) én is alig várom már, hogy hozhassam azokat a képeket! :))

      Törlés
  4. az a fagyis kéééééééééép. jöhetne már az a jó idő :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj, ne fájdítsd a szívem ezekkel a csodás képekkel. Már az életkedvem is elmegy ha kinézek az ablakon, arról nem is beszélve, ha esetleg kibújok a jó meleg szobából és megérzem azt a sarkvidéki hideget - és alkalmanként - szelet, amit mostanában tarol errefelé :( El akarom felejteni a csizmát és a téli kabátot egy jó időre és végre "normálisan" öltözködni. De úgy látom minden bloggeren végigsöpör most ez a "cry for spring" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nekem is sokszor elment az életkedvem, de nem is cska a hidegtől, hanem tényleg az egész hangulata annyira rossz ennek a sötét borús bénaságnak :D és már az én hócipőm is tele van a téli cuccokkal, egyszerűen nem tudok mit felhúzni... kiscipőket szeretnék, blézereket, farmerkabit, napszemcsiket :))

      és bizony, szerintem minden bloggeren, és nem bloggeren is végigfut, mindenki cryingol érte :))

      Törlés
  6. Mennyire jó ilyen képeket nézegetni!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  7. Szia :) Egyik ismerősöm kérte, hogy szavazzak rá a Miss Retro versenyen. Gondoltam megnézem a többi jelölt képét és nagyon megörültem mikor ismerős arcot pillantottam meg. ;) Hajrá Adri! :)

    VálaszTörlés