2013. április 15., hétfő

pillanatok :)

sziasztok! 
a múlthetem eléggé sűrűre sikeredett, mégis szinte már alig emlékszem, hogy mit csináltam :) pénteken Ricsiékhez indultunk, az egész hétvégét náluk töltöttem, mindenfelé jártunk, majd a következő bejegyzésben meglátjátok :) most egy kis ízelítőt hoztam, és néhány instagramos képet :) képzeljétek ma reggel lerobbantunk a busszal Bajánál, és így kicsit késtem óráról, amin természetesen én kezdtem a csoport kiselőadását :D mondta  a tanárnő, hogy már vártak, mint a Messiást :D  a héten amúgy is kb minden órán kiselőadást tartok, úgyhogy előre bocsi a csoporttársaktól, de engem fogtok látni, hallani nagy dózisban :D holnap jövök több képpel, most jó éjszakát kívánok nektek :) 


sütöttünk múlthéten zabpelyhes kekszet a BL meccs mellé :)

Hercules <3 @Petra 






xoxo, adri

6 megjegyzés:

  1. gyonyoru kepek! :)



    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. Awww, annyira de annyira édesek vagytok, na! :) Cukik!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki vagytok,te meg gyönyörű mint mindig :) várom a többi fotót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. édes vagy, köszööönjük :)) estefelé jön a bejegyzés :)

      Törlés