2013. április 5., péntek

mozaikdarabkák

Sziasztok!

Elmúlt a húsvét, vége a szünetnek, újra a dolgos hétköznapok vártak ránk a héten:) Már annyira kiborít ez a végeláthatatlan hideg-eső-hó-szél kombináció, hogy elég béna a kedvem is tőle, azt hiszem ha kisüt majd  a nap ezzel egyenes arányosan én is vidámabb leszek :) most sincs semmi bajom, csak annyira béna már, hogy nem lehet semmit csinálni, kimozdulni sincs kedve az embernek, és olyan kutyahideg volt az iskolában is a héten, hogy én ilyet még nem éltem :D Írtunk egy zh-t is, szerdán pedig Ricsi névnapot és egy csoporttársunk szülinapját ünnepeltük a koliban :) Ezen kívül egy kis pihenés, egy kis főzés, sorozatozás, könyvtár volt a program, megint csak eltelt egy hét, de nem nagyon tudok sok mindent mutatni nektek :) Nagyon vegyesen jönnek a képek, de azt mondtátok, szeretitek az ilyen jellegű bejegyzéseket is, úgyhogy gondoltam jöjjön:)

Ha már itt tartunk, van valami kívánságotok, hogy miről olvasnátok szívesen, vagy mit szeretnétek látni? Ha megoldható, szívesen eleget teszek a kérésnek :)










koliklub mosdó :)))



a hétvégére semmi programom, csak itthon vagyok, sok-sok könyv vár rám és a szakdolgozatom arra, hogy megírjam :D Nektek szép napokat! :)

16 megjegyzés:

  1. Az időjárás-előrejelzés engem például folyton becsap, mindig azt írja, jön már a jó idő, de közben mégsem. De hamarosan tényleg jönnie kell.

    Én tavaszias-nyárias hangulatú képeket nézegetnék szívesen, ha már élőben nem jön össze :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, ne is mondd!! végre egy rokonlélek!! erről panaszkodtam egész héten mindenkinek, hogy hamis reményekbe ringatnak állandóaan az előrejelző oldalak, azátn meg jön a nagy semmi, illetve a hideg....nagyon felidegesít már! :D miért nem lehet megmondani, hogy még egy hónapig béna idő lesz, és akkor nem reménykedne az ember...de most már valamikor csak csak jön a tavasz....reméljük!

      oké, lehet válogatok egy napsütéscsalogató mixet :)

      Törlés
    2. No igen... Én azért előrejelzéstől független reménykedek, mert ha azt nézzük, már vagy fél éve tél van, nekem meg már kb. október elején elkezdődött a csizmás-nagykabátos időszak. Remélem hosszú lesz a nyár, és nem mondjuk majd szeptember végén, hogy winter is coming.

      Várom :)))

      Törlés
  2. Nagyon hangulatosak a képek, mint mindig. :)

    VálaszTörlés
  3. én a lelkizős-adrus bejegyzéseket szeretem, és olyan rég volt már benne részem (élőben is) :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lesz majd olyan is, és élőőőben is kapsz majd belőlem remélhetőleg nemsokára!!! :))

      Törlés
  4. Nagyon jók a képek, öröm őket nézni, a piros pipőd gyönyörű, a vörös cica meg emlékeztet egy régi cicámra!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönöm! jajj, de édes lehetett a cicád :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. tavaszi outfitek jöhetnek :)))) LEGYEN TAVASZ !!! :)))^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) tavaszi képek jöttek is, kívánságotok parancs!:) csalogassuk a tavaszt!

      Törlés
  7. Mi alig várjuk az outfit képeket! Imádjuk :))

    VálaszTörlés