2013. április 20., szombat

Hetem :)

sziasztok! 

boldog kis vidám hetem volt, bár hétfőn majdnem lekéstem a kiselőadásomról, ennek ellenére minden jól sikerült :) a héten 3 előadást is tartottam, és zh-t is írtunk, jól ment minden :) voltunk fotókiállításon, a pályázatot fekete-fehér kategóriában képzeljétek Dóri nyerte meg, itt is gratula neked! :) voltam még a héten párszor a Zápor-tónál pléddel piknikezni, tanulgatni, szórakozni :) szerdán futni is elmentünk Petrával, este pedig bulizni voltunk :) másnap is tartottam egy előadást szaktanácsadásból, képzeljétek volt, aki a bor és szőlő kultúráról, van aki a paradicsomról, én pedig az eperről tartottam, így szemléltető eszközként ittunk először bort, egy nagyon fini Tokaji Szamorodnit, majd kóstoltunk zöldborsó pástétomos falatkákat paradicsommal, és végül desszertként jöttem én a házi, saját készítésű eperdzsemes falatkáimmal :) úgyhogy mindenkinek megérte bejönni :) csütörtökön voltunk egyébként fél évesek Ricsivel, este együtt vacsorát főztünk és saját készítésű kuponokkal leptem meg őt :) Pénteken még pakolásztam, mostam, Karinnal jegeskávéztam és sétáltam a már-már nyári időben, később pedig jöttem haza :) Ma Zola szülinapját ünnepeltük itthon, de erről holnap egy újabb bejegyzésben fogok beszámolni :) Holnap még pihi, haladnom kéne pár sulis dologgal, hétfőtől pedig kezdetét veszi a szüliHETEM :)))) Remélem Ti is jól vagytok! :) ezer puszi, ölelés, adri




buli után..

és előtt:

óra :)






holnap jövök! szép estét! 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon csini a napszemcsid :) Úgy szeretem ezeket a szemüvegeket, csak sajnos nekem nem állnak jól. És a rózsaszín blézeres összeállításod is nagyon divatos! :) Szeretem a stílusodat.

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik a rozsaszin blazered! :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Végre tavasz:) nagyon jók a képek! És nagyon csinos vagy,szuper outfitek:)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos vagy!:))
    Imádom a blogod, már régóta olvasom, csak eddig nem mertem írni (:
    Amúgy bocsi, hogy megkérdezem de milyen telefonod van? Mert nagyon tetszik így és amúgy is vennem kéne egy újat:)

    VálaszTörlés