2013. április 21., vasárnap

Bográcsozás - Zola szülinap :)



Sziasztok, 
ahogy ígértem itt is vagyok, ezen a gyönyörű napsütéses vasárnap délutánon :) Tegnap nővérem barátjának, Zolának a szülinapját ünnepeltük itthon, egy kis bográcsozással, marhapörköltet főztünk a teraszon :) Közben mindenki körbeülte a bográcsot, iszogattunk, beszélgettünk, napoztunk :) Ebéd után-torta előtt egy hatalmas szundira is futotta az időből, melyet ugyancsak az udvaron, a napon töltöttem el :) a cicák is betelepültek mellénk, nagyon kis idilli volt :) jó kis családi nap volt, csak azt sajnáltam, hogy Ricsi nem tudott itt lenni :( na majd legközelebb :) most viszont pakolok is, nemsokára irány vissza Szegedre, és indulhat a szülihetem!!! 












keresd a hibát :D



végre már a teraszon tudtunk ebédelni, imádom :)

az ünnepelt :)) innen is boldog szülinapot Komi!!! :)


most kaptam meg Karintól a pénteki képeket :)


ezzel el is búcsúzom, igyekszem jönni a héten még, bár el leszek foglalva a sok mókázással :P puszillak titeket, vigyázzatok magatokra!


3 megjegyzés:

  1. annyira szép vagy:) én meg irigy:D

    VálaszTörlés
  2. legklasszabb hetet kívánom Neked :) én is irigykedem, nagyon csinos vagy minden képen :)

    VálaszTörlés