2013. március 8., péntek

tavaszcsalogatás :)

hellóóó srácoklányok! :)

a bejegyzés címe kicsit kamu, nem kellett ma csalogatni a jó időt:) volt 15-17 fok, napsütés, már rég éreztem kinn ilyet, hogy mindjáárt megsülööööök. :) Karin elkísért ma haza, most is itt csücsül mellettem és jó bloggerhez méltóan mindketten a poston dolgozunk :D az ő bejegyzését itt olvashatjátok :)) kattintottunk párat séta közben, sokat röhögcséltünk, énekeltünk, úgyhogy csak a szokásos :)  kicsit tavasziasítottam a blog külsején is, az egyik új képből készítettem fejlécet :) hogy tetszenek a képek és az új dizájn? :)) remélem jól vagytok, boldog nőnapot lányok, és mindenkinek nagyon kellemes, napsütéses hétvégét!! :)) 













legyetek jók! xoxo, audrey

41 megjegyzés:

  1. nagyon csini vagy :) és a hajad csodaszép *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szep vagy,de egyre ducibb:( Viszont jo latni, hogy ennek ellenere tenyleg ragyogsz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, de szerintem nem változtam, eddig is ennyire voltam duci, és fura h ennek ellenére, vagy ezzel együtt is szépnek tartasz, és még le is írod, de akkor köszönöm.

      Törlés
  3. Annyira szeretem a bejegyzéseidet, minden képedből sugárzik a harmónia, a boldogság. :)
    A névtelennek meg, attól, hogy valakit leducizol te nem leszel sem vékonyabb, sem szebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy már, köszönöm Mely!:) lehet, hogy ő tökéletes :)

      Törlés
  4. Gyönyörű szép vagy! *-* Akárhogy nézem a te alakodat nem ducinak hívják hanem NŐnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy Eszter!:) félreértés ne essék, én sem gondolom, hogy nem mutatnék jobban 10 kilóval könnyebben, és hogy nem vagyok duci. ennek ellenére, szerintem nem kell elbújni, egy jó hangulatú hatalmas séta közben készültek a képek, nem pedig egy tavaszi kollekciót bemutató divatfotózás volt. éppen sétálni így mentem, lehet nem a legelőnyösebb, de attól még ez is én vagyok, ha ducin, akkor ducin is. :) azért jól esik, amit írtál, aranyos tőled nagyon, de szerintem többen osztják Névtelen véleményét :)

      Törlés
  5. Nagyon szép vagy o.o,és a képeknek is tök jó hangulatuk van :-)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is szép vagy és ragyogsz!! :) Nagyon tetszik az új fejléc!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen AnnaBaba! :)) örülök, hogy tetszik, végre nem olyan sivár szürke :)

      Törlés
  7. Nagyon csinos vagy és jó lett az új fejléc! :) Én is nagyon vártam már a jó időt, hogy hasonlóan öltözhessek, mint te. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Kittiie, aranyos tőled!:) én is már vágyom a farmerkabira, blézerekre, kis cipellőkre :)

      Törlés
  8. Szuper minden, ismét csak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy Dóriii, köszönöm!!:))

      Törlés
  9. Nagyon bejön az új fejléc! :)
    Jók a képek, nekem főleg a szerkód tetszik, tök jó összeállítás!
    És sugárzik a képekről a jókedv és a tavasz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy, és örülök, hogy bejön:)) ez ilyen sétálós dolog volt :)) örülök, hogy átjött, nagyon jó kedvünk volt tényleg:)

      Törlés
  10. A kisugárzás számít igazán, nem a külsőségek!!! Te teli vagy pozitív kisugárzással! A képeid élettel vannak megtöltve!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) de aranyos vagy Tamira, köszönöm!:)

      Törlés
  11. Szia, nagyon szép és nőies vagy szerintem is! :) A sálad meg a kedvencem:)
    Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon aranyos vagy, köszönöm!:)

      Törlés
  12. Nagyon jó képek lettek, csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
  13. Még mindig csak irigykedek, hogy otthon már ennyire szép idő van, és lehet szabadtéri programokat szervezni :)
    Érezd jól magad továbbra is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) néha ilyen szép, viszont a hétre megint csak 3 fokot mondanak:S
      köszönöm a kommentet, puszillak!

      Törlés
  14. Nagyon jó képek! A sálad nekem is bejön!:)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó képek lettek! Gyönyörű vagy te is és a hajad is nagyon, és ragyogsz, még jobban, mint eddig. A jó idő vagy Ricsi hatása? :))
    Tetszik az új fejléc, jók a színek is nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy:)) köszönöm szépen:) a jó időnek most nagyon örültem, Ricsinek meg folyamatosan eszeveszett mód örülök :)))

      Törlés
  16. Egy nő gyönyörűségét nem kilóban mérik, Neked valódi kisugárzásod van, és épp ez a lényeg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, azért tudom, hogy lehetne jobb, de nagyon jól esett a hozzászólásod, köszönöm!

      Törlés
  17. Harmónia, öröm, vidámság. Ezek jutnak eszembe a képeidről! :)
    A sálad nagggyon tetszik, megkérdezhetem, hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm!!:))) a sál szerintem h&m-es, de egyik barátnőmtől örököltem :)

      Törlés
  18. Annyira jó nézegetni a képeidet. Mindig feltöltődöm tőlük.

    Nagyon csinos vagy! Tetszik, ahogy öltözködsz. :D
    A kabát az nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy! :)) köszönöm szépen:) a kabát is turis, mint kb minden más rajtam a képeken:)

      Törlés
  19. igazi előtavaszi fotósorozat:) gratula a fotó alanyának és a fotósnak is :)

    VálaszTörlés