2013. március 13., szerda

pónimix

helloooobello fiatalok! :) 

a hét már megint gyorsan eltelt eddig, nagyon jó kis tavaszi idő volt eddig, voltunk futni Petrával, lemértük, hogy tőlem 3,2 km-re van a pálya, úgyhogy az oda-vissza séta is tök jó :) Karinnal a felújított Dugonics téren (itt szemben velem:)) kávéztunk egyet, pár cikket átnéztem a Mérnök Hírnökhöz, kiselőadást tartottunk a suliban, ma délután pedig hármasban is toltunk egy kávét a Cooltour caféban:) a nyári helyszínét is imádtam az Árkáddal szemben, de ez az új is nagyon tetszik :) azt beszéltük, hogy tanulni is bekucorodnánk oda, és egy nagy házibulit is tartanánk ott :) mindenhol kanapék, lámpák, tükrök, mindenhonnan való puffok, székek, fotelek, szőnyegek, nagyon jó :) most pedig éppen egy kis pihentető arcmaszkot viselek és várom Ricsit :)



    


  




 remélem jól vagytok, és kihasználtátok kicsit  a jó időt:) állítólag még hó is lesz a héten, de én nem vagyok hajlandó ezt elhinni :D   mindenesetre vigyázzatok magatokra, ölellek titeket, adri

26 megjegyzés:

  1. uuuuristen táska csipő honnanvan?:D a csipkés felsőd is gyönyörű amugy, ragyogsz mindig:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) a táska kínaiból, kegyetlenül ergyán nyomja a lábam elöl, mert széles a lábfejem, úgyhogy gyilkos. hátul is dörzsölne, de már hatalmas kötésekkel előzöm meg:D:D de szép :DD a táska h&m, de már elég régi, ősszel vehettem kb, akkor is leárazva, szóval.. :S a felső pedig turis:)) ééés a végére, nagyon szépen köszönöm, tőled mindig különösen jól esik a hozzászólás, és hogy milyen aranyos vagy:)))

      Törlés
    2. mármint a cipő kinaibol ugye?:D itt veszprémben amugy nem tudom mi van a kinaiakkal de vmi elképesztő gyér a kínálat...kevés is és szar is..konkrétan hetek óta vadászok valami jó tavaszi csinos nőies cipőt de egyszerűen nincsen semmi..kezd elegem lenni, pláne mikor ilyen szépségeket látok mint a te cipellőd:) csinálhatnál majd vele outfit fotot amugy!:)
      és köszönöm a bókot:)

      Törlés
    3. igen a cipő, már az agyamat is elhagytam valahol :D mostanában viszont én sem voltam nézelődni, nem tudom itt milyen most a kínálat :) jön majd az outfit, ha újra jó idő lesz:)

      Törlés
  2. Ez a csipkés felső nagyon jól néz ki a színe is nagyon tetszik! Hol szerezted be? :)Nagyon szép hosszú a hajad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm a kommentet!:) a felső turiból van:) a hajam pedig jófej és nő mint a gomba :D

      Törlés
  3. A csipkés felső nagyon tetszik, de egészben, az a szett nagyon jól néz ki. A táskába és a cipőbe szerelmes lettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy!! :) örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  4. Az én szépséges városom ❤

    Az utolsó előtti kép a legjobb szerintem a mai szórásból :)) A táska is tetszik, a cipő is, viszont ez utóbbi elég kényelmetlennek tűnik. Remélem a látszat csal :)

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))

      köszönöm szépen:) a cipő tényleg kényelmetlen, de nem a magasságával van a baj, hanem azzal, hogy elöl elég keskeny, az én lábfejem pedig széles, és hihetetlen módon össszenyomirgálja az ujjaimat.. valamit ki kellene találnom rá, mert annyira szeretném használni sűrűn ezt a cipőt :S

      Törlés
    2. Vizes zokni? :)
      Nekem az ilyen típusú cipők inkább a sarkamat szeretik megcsócsálni, elég idegesítő. Meg van egy szandálom, ami a talpamon csinál vízhólyagokat, na de a szépségért meg kell szenvedni ugyebár :)

      Törlés
  5. gyönyörű vagy,mint mindig,és a hajad*-*

    Táska honnan?:) H&M?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyos vagy nagyon:))) a táska h&m, igen:)

      Törlés
  6. nekem a naci tetszik az honnan?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már vagy 3 éve vettem egy butikszerűben, ahol valószínűleg kínai cuccok voltak (szerintem)... úgyhogy most ebben nem tudok tanácsot adni, de szerintem valahol csak lehet kapni most is hasonlót :)

      Törlés
    2. köszönöm szépen, azért a segítséget nagyon csinos vagy benne:D szeretem az oldalad nagyon kár, hogy mostanában ritkábbak a bejegyzések:(

      Törlés
    3. hát igazán nincs mit, sajnálom, hogy nem tudtam aktuálisabb infóval szolgálni:) köszönöm a kedvességed, megpróbálok többször frissíteni :)

      Törlés
  7. Éééés tetszik a blog kinézet *.* Te pedig... mesés :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy!! nagyon köszönöm :)

      Törlés
  8. gyönyörű lány vagy és nagyon jó az ízlésed is, de engedj meg egy építő kritikát:
    a fejlécban azt a zöld keretes fehér feliratot gondold át újra, szerintem ennél sokkal szebbet tudnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a bókokat, persze, hogy jöhet a kritika :) köszi a bizalmat is, hogy tudnék szebbet, remélem is, hogy tudnék, ez egy gyorsan összedobott fejléc lett, most ez van, remélem hamarosan tudunk fotózni szép tavaszi időben egy jó képet, és akkor csinálok azzal egy új fejlécet - ezúttal szebb felirattal :)

      Törlés
  9. Imádom a blogod! Olyan jó olvasni, és a képeid, és te is szép vagy ! :) Midig olvasom , hogy ezt is a turkálóban vetted , ezt a kínaiba ...stb Én valahogy sosem találok ilyeneket, turiban pedig nem voltam még , de most téged látva hogy menyi jó cuccot lehet onnan beszerezni elmegyek egyebe! Szegeden tudnál mondani néhány jó turkálót ? Te hol szoktál legtöbbet vásárolni? (ugyanis egy ruhatár lecserélésre készülök most tavasszal, stílusváltásra :) ) Nagyon nagyon megköszönném ha segítenél! egy 15 éves lány

    VálaszTörlés
  10. Szép és csinos vagy mint mindig. A képek meg meghozták a kedvem egy kis sétához :-)

    VálaszTörlés