2013. március 7., csütörtök

lazulás:)

sziasztok!!
a héten elég jó idő volt, bár még mindig azt tudom mondani, hogy szélben és árnyékban még hideg van, de legalább a kedvem máris jobb a napsütéstől :) a héten rengeteget sétáltam, először Ricsivel, másnap Petrával lazultunk kicsit a Tisza-parton, tegnap pedig elsétáltunk az Etelka sorra futni, és hazafelé is gyalog jöttünk, úgyhogy megvan a kilométer :) pár képet hozok most nektek, és rohanok is a dolgomra :) 

mi a tervetek a hétvégére? én otthon leszek, hintaágyban tanulást tervezek, remélem a napocska is velem lesz! :) puszillak titeket, sziasztok:)






Petra, gyönyörűség :))


:)

ma :)



:) vigyázzatok magatokra!!! xoxo, adrus

7 megjegyzés:

  1. Annyira csinos és szép vagy! Mikor nézegetem a képeid jó érzés tölt el,hogy látom mennyire ragyogsz :-) jó tanulást:-)

    VálaszTörlés
  2. Csinos vagy nagyon. Az egész alakos képeket pláne!
    A nyaklánc is nagyon-nagyon tetszetős. :)

    Nekem szombat suli, vasárnap... még kitalálom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) aranyos tőled, köszönöm! :) uuh hajrá, remélem nem volt durva ma a suli :)

      Törlés
  3. Én dolgozok, pizzát eszek és tanulok. Szép kilátások. :D Annyira hangulatosak a képeid! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a képeid, sajnos még csak most találtam Rád, de annyira jó még csak nézni is azt, hogy megmutatod képeken keresztül a világodat!:) Nagyon tetszik a bordós színű blézered.:) Tudom, az is régen volt, de megkérdezhetem, hogy hol vásároltad?:) :$

    VálaszTörlés