2013. március 24., vasárnap

hetem

Hellóóbelló:)
a héten nem sok minden történt, mégis gyorsan eltelt. Már vasárnap takarítással kezdtem, utána tanulás, tanulás, tanulás, zh, suli, szakmai gyakorlat intézés, fotópályázat leadás, főzés, sütés, és egy kis buli fért bele :) most itthon ülök, reggel forma1 nézéssel kezdtem a vasárnapot, nagyon jó kis futam volt, nem is tudtam elszundizni közben, ahogy szoktam :D közben Anya szülinapját ünnepeljük, és a jövő hét szünet az egyetemen, úgyhogy valameddig még itthon maradok :) szívesen kirándulnék, de a kinti hőmérséklet még nem annyira kedvez ennek, eléggé csípős hideg van.. Remélem nektek is jól telt a hetetek, nekem egyszerűen úgy tűnik, hogy csak úgy rohan az idő, észre se veszem, hogy eltelik, és néha 10 nappal le vagyok maradva, azt sem tudom hányadika van.... :D 











egyik órán nyertük a csoporttársainktól, mert mi voltunk a legügyesebbek, yakes! 

reggelek :)





:) 

xoxo, adri

12 megjegyzés:

  1. Az a masnis-hajas kép nagyon jó! És a tepsis-zöldséges kaja is klasszul néz ki, meg is éheztem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyos vagy:) igen, bizony nagyon fini volt :)

      Törlés
  2. Nagyon jó képek:) szép vagy nagyon:D De elárulod, hogy mit használsz a szemöldöködre? valamilyen ceruzát vagy port? köszi, puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:) port használok, méghozzá az essence to die for nevű négyes szemhéjpúderének a matt sötétbarnáját :)

      Törlés
  3. nagyon jo kepek! tetszik a masnis kep :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Régóta követem a blogod Adri és egyre szebb vagy! :) Hmm kicsordult a nyálam a kajás képek láttán... :)
    További szép napot! ;)
    Ha szeretnél kukkants be hozzám! ;)
    http://fanniphoto.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég :) Pont ilyet ettem én is ma reggel: banán plusz narancs :D csak én megszórtam fahéjjal :D ÁÁÁ :) Jó pihenést :)

    VálaszTörlés
  6. Csokiii: ) szép vagy mint mindig,és a képek is hangulatosak,főleg ebbe a nagy hóba felvidított: )

    VálaszTörlés
  7. Hú, az utolsó előtti képen lévő husi meg szezámmagos zöldség receptjét le tudnád írni? nagyon szuperül néz ki :) köszi!

    VálaszTörlés