2013. március 4., hétfő

hahó

haaaliihó! :)
régen jelentkeztem, ennek megint csak a rohanó napok, és a képtelenség - mármint, hogy nem készültek képek :D - az oka :D igazából mostanában fotóztam, főztem, suliba jártam, könyvtáraztam, Ricsiéknél töltöttem a hétvégét, pingpongoztunk, pizzáztunk, bálaztunk, szóval eseménydús volt :) amikor pedig ráérek Rencsivel is skypeolgatunk, hiszen Lengyelországban van a kis mocsok:) kb így telnek a napok :) ma sétáltunk egy hatalmasat, utána pedig palacsintát sütöttem :) annyira örülök, hogy naposan kezdődnek a reggelek, imádok arra ébredni, hogy simogatja az arcom egy meleg napsugár :) kicsit még szeles helyeken és árnyékban hűvös van, de már érzem, hogy lassan tényleg elpakolhatjuk a téli kabátokat a szekrény mélyére, jeaah :))

hááárom jóbari :D

ez egy ilyen nap volt :D

 uncsi az óóóóra.

egy elfeledett kép:)

másnapolódás :)
ma turiztam a drágát :))

ezek a képek instagramon is megtalálhatóak, ott többször jelentkezem, kövessetek, ha gondoljátok :)) hodiadri néven megtaláltok :) ha pedig nincs rá lehetőségetek, de nézelődnétek, statigramon meg tudjátok tenni :)

közös vacsikészítés a kedvenc időtöltésem :)








ennyi voltam mára, remélem nem bánjátok a vegyes posztot :)) 

puszil és ölel titeket, adrus

11 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ..a salátát eltudod mondani hogy készül? Annyira guszta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) a salihoz kell pár darab paradicsom, egy tetszőleges saláta mix (bár külön-külön is összeszedheted, eben van káposzta, répa, többféle saláta) fetasajt, sok-sok oregano, bazsalikom, egy kis olívaolaj és citromlé :)

      Törlés
  2. szép és romi és guszta képek, szeretünk Pónilány! :) szóval amint sejthető, én nem unom. és igen, vészesen közeleg a tavasz! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, imádlak titeket én is!!!! :)

      Törlés
  3. A szívem szakad meg, hogy nem lehetek ott :( Imádom Szegedet tavasszal (is), és a tavaszt is imádom :)
    Élvezd nagyon helyettem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( sajnálom, hogy elszomorítottam, de akkor ígérem, helyetted is kiélvezem minden pillanatát!:)

      Törlés
    2. Nem szomorítottál el, hanem csak vágyódok hazafelé mégjobban :)

      Törlés
  4. jajjj mennyi cuki bárány :) annyira gyönyörűséges tündérbabák vagytok, csak úgy ragyogsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, ez jól esett nagyon:))

      Törlés