2013. március 20., szerda

boldogság

Sziasztok! 

Tudtátok, hogy ma van a boldogság világnapja? Én reggel hallottam a rádióban, és rögtön mosolyra húzódott a pici szám :) (pedig éppen buzgón tanultam a mai zh-ra még...) Nem tudom, hogy a tanulás, vagy a boldogság az oka, de jól sikerült a zárthelyi, tudtam mindent :) Gondoltam ebből az alkalomból csinálok egy kis listát, hogy kik és milyen dolgok okozzák főként az én boldogságomat :)) Szívmelengető egy kis lista, persze nem teljes, mert szinte biztos vagyok benne, hogy kihagyok több fontos dolgot, ami boldoggá tesz, és nem is lehet mindent leírni, ami hozzájárul :) Nézzétek el nekem, írjátok az agy-elhomályosító boldogságom számlájára! :) Remélem Ti is boldogok vagytok, higgyétek el, mindenki talál legalább 1 dolgot, ami boldoggá teheti! Ha van kedvetek, írjatok egy listát, hogy nektek mik ezek a dolgok! :)) ezer puszi, üdv és ölelés, adri

♥ szerető családom van, néha egymás agyára megyünk, de imádom őket, a világon a legjobban! rengeteget köszönhetek a szüleimnek, és a nővéreimnek is :) ♥♥♥♥♥♥


♥ nekem vannak a legédesebb legviccesebb, legcukibb, legdinkább, legeslegeslegjobb barátaim, viszonylag sok emberrel vagyok nagyon szoros kapcsolatban, akikre bármikor számíthatok, akiknek bármit elmondhatok, akikért bármit megtennék :) 


♥  a legjobb barátnőmmel lakhatok együtt, és az albérletünk is zsírkirály :D 


♥ egészséges vagyok, és  a szeretteim is azok. 

♥ van egy Ricsmond grófom :) ♥


♥ tanulhatok, okosodhatok, egyetemre járhatok és közben a hobbym néha a munkám :)

... stb stb stb (végtelen a lista :))

ééééés

♥ nekem vannak a legcukibb követőim a világon!


 köszönöm, hogy velem vagytok! lovelove, A

27 megjegyzés:

  1. olyan cuki vagy <3 igazi szeretetbomba!

    VálaszTörlés
  2. de éédes :) nagyon aranyos kis post lett :) nem is tudtam hogy ma van a boldogság világnapja :D
    én is elgondolkodtam most a kis listámon. annak ellenére, hogy mostanában nem alakulnak felhőtlenül a dolgaim (érettségi, stb.) azért van ami megszínesíti a kis napjaimat :) amikor hosszú órákon keresztül csak a barátaimmal beszélgetek, kémia fakton nem kell javítót írnom (:D), amikor Szegedre mehetek, hosszú nap után végre beeshetek az ágyba.. :) az élet apró örömei :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hihi, én sem tudtam reggelig :) és teljesen igazad van, kis dolgoknak is örülni kell, sosem lesz minden tökéletes!!!! puszi

      Törlés
  3. Úgy imádlak te kis Csupaszívlány :) Jó volt ezt olvasni! Én a boldogságom érdekében minden helyi rokont meglátogattam és mamámnak engedtem, hogy próbáljon varrni tanítani, bár halálbéna vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))) de cukiii vagy!!! :)) de édes program, a varrás jó móka, de én se nagyon tudom megtanulni :D

      Törlés
  4. De jó poszt :) Nekem is rengeteg szívmelengető dolog van..! Az átlag hétköznapokon is észre kell ezeket venni. Én is reggel olvastam, hogy ma volt a boldogság világnapja (és amúgy a nemzetközi macaron-nap is, amit imádok). Sajnos nekem munkával telt, de a mai örömhormon hogy végre visszakaptuk a szervízből a kocsink... :) például. Boldog boldogságnapot mindenkinek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. totálisan egyet értek:)) ééés ah, macaron, még sosem ettem :(

      Törlés
  5. Válaszok
    1. éédi vagy, örülök, hogy tetszett:)

      Törlés
  6. Jó volt ezt olvasni, ebben a szottyos időben. Felvidultam teljesen.
    Én azt sem tudtam, hogy egyáltalán van a boldogságnak világnapja.
    Az albérleten kívül (párommal lakom) rám is minden igaz.
    Ha más nem, benne megtalálom, ami boldoggá tesz, amúgy minden nap találok valamit, ami miatt nem húzom le magam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy felvidítottalak :)) nagyon jól teszed, egyetértek:)

      Törlés
  7. Jó volt olvasni ezt a bejegyzést, jó lenne mindig így látni a világot :-)

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon cuki bejegyzés lett :)

    VálaszTörlés
  9. :D tetszik az új fejléc is (remélem, nem hónapokkal ezelőtt cserélted, mert akkor nagyon lemaradtam róla)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nemnem, most a hetekben volt csere :))

      Törlés
  10. De ari bejegyzés!!!:D Nálam tegnap nem a boldogság hanem a pattanások világnapja volt,úgy néz ki elkezdtem a második tinikoromat élni:DDD Tényleg Adrus,Brigivel mi van?olyan régen írt már,hiányolom a bejegyzéseit:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) haha, gyorsan elmúlnak remélem! :)) Brigi is jól van, nem tudom miért nem frissít, de éli pörgős életét, úgyhogy jól van:)

      Törlés
  11. :)))) http://www.youtube.com/watch?v=zY7ss4mWOVI

    VálaszTörlés
  12. Nagyon aranyos bejegyzés lett :)
    Megkérdezhetem, hogy azt a képet amin a barátoddal vagytok, hogy szerkesztetted? Már a 15 dolog-os bejegyzés óta próbálom megfejteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) húh, hát a végleges formáját a telómon nyerte el, a pixlr express nevű programmal, azt hiszem ez a neve :)

      Törlés
  13. Hi would you mind letting me know which web host you're working with? I've loaded your blog
    in 3 completely different internet browsers and I must say this
    blog loads a lot faster then most. Can you suggest
    a good internet hosting provider at a reasonable price?
    Thanks a lot, I appreciate it!

    my site best cellulite treatment

    VálaszTörlés