2013. március 15., péntek

15 dolog...

... amit szívesen csinálnék most :) hóesés márciusban, tanulás a jövő heti zárthelyikre, pici fejfájás és rosszkedv. Ezek pillanatnyi elhessegetése céljából elkezdtem nézegetni a régi képeket a laptopomon, és soknál felsóhajtottam - aaah, de jó lenne most ezt csinálni. Ezekből válogattam nektek:) bár elég egyhangú lesz, legtöbbjükhöz a jó idővel kapcsolatos :) nektek mihez lenne kedvetek? nekem a következőkhöz :)
















+1
Vele lenni <3

nemsokára ezek is eljönnek, már örülnék, ha 15-20 fok lenne, ki lehet pakolni a hintaágyakat, lehetne menni piknikezni és tanulni a laposra, kirándulni, nagyokat sétálni, futni, bicajozni :) viszont tudom, hogy néha nyár végén meg a havas tájra vágyom, és hogy benn kucorodjak egy takaró alatt, most pedig pontosan ez adott, úgyhogy ezt is becsülni kell :) remélem jól vagytok, és a hóhelyzet is rendeződik lassan. mindenki vigyázzon magára, ölellek titeket!

 szép hétvégét kívánok, adri

14 megjegyzés:

  1. jaj de cukik vagytok :)
    én is kirándulni akarok, már rég Prágában kéne lennem :S hülye idő
    (Andi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszmösz Andi!! :) jajjj szegénykéim, tényleg, olvastam is, hogy elutazol, erre... remélem összejött azért! vigyázatok magatokra! puszi:)

      Törlés
  2. Kerti parti jó lenne, meg kirándulni is végre.
    Mára az előbbit terveztük, amiből az lett, hogy a konyhában grilleztünk barátoknál. :)

    Aranyosak vagytok ketten. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) hehehe, a lényeg, hogy a leleményes emberek mindent megoldanak!:) biztosan jól éreztétek magatokat:)

      köszönjük:)

      Törlés
  3. én csak egy dolgot akarok: fiss, napérlelte, meleg paradicsomot, amit épp most szakítok le a kertben a 48234628 fokban!!!! awww... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ADOM! :D és már annyit zabálni belőle, hogy nem kívánom - na ilyen nincs...de lehet főzni a kecsapot, nyammiiiii:)

      Törlés
  4. Én haza szeretnék menni, ahol normális emberek várnak normális környezetben. Gondolkodom, lehet megoldom :)

    A jó idő pedig Szegedre biztosan hamar visszatér, szerintem maximum három hét, és masszív tavasz lesz :D A többi meg úgyis jön utána :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek! remélem sikerül!!! :)) remélem igazad van, a napfény városában nem lehet ez másképp :) puszi

      Törlés
  5. Hm a borozáson kívül mindent csinálnék a fent említettek közül. Bár biciklim nincs :-( kiülnék a parkba és nézném a gyerekek gondtalan életét,miközben azon gondolkodom,hogy milyen jővő vár rájuk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) a bringa jó móka, nekem Szegeden is van, de nővérem használja :D ha már ülhetnék egy madárcsicsergéses parkban én is, már jól esne :)))

      Törlés
  6. én is nagyon vágyok a jó időre. mennék kirándulni és bicajozni, futni... szeretném újra körbebicajozni a Balatont.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) ahh, a balatont én is szívesen körbebicajoznám:)

      Törlés
  7. Pont jégkásával álmodtam az éjjel :-) Szuper képek, mint mindig!

    VálaszTörlés