2013. február 5., kedd

studded denim vest

sziasztok,

kiderült, hogy a vakum javíthatatlan, több, mint 2 hétig volt szervizben géppel együtt, ezért sem voltak bejegyzések. nem is magyarázkodom, hanem pár mai képet mutatok nektek gyorsan :) A főszereplő pedig egy turiban talált (kb 150-200 forint volt) mellény, amire felvarrtam pár arany szegecset :)

Egyébként: tegnaptól újra suli van, az utolsó iskolába járós félévem.. :( :) Nincs olyan sok órám, helyette nagyon sokat kell olvasnom majd a szakdolgozatomhoz, és nekiállni időben megírni, hogy ne a végén kapkodjak. Nyárra szakmai gyakorlati helyet is kell keresnem. Ennyi a történés, rohannak a napok, én meg alig csináltam valamit. Na de belerázódok remélem, és visszatérnek a pörgős hétköznapok :) 

Veletek mi a helyzet?
(mondhatnám do szityuésön, helo Petra, Rencsi:D:DDDD) 

Remélem jól vagytok, és minden rendben :)












 



egy kis bolondság a végére :)


ölel titeket, adrus

36 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon szép vagy :) olyan jó a frufrud a képeken! És a mellény is!!! :) Remélem a suliban is minden rendben fog menni és könnyen összeáll a szakdoga majd! Puszi

      Törlés
    2. köszönöm lányok:))
      Dorcy, én is remélem, igyekezni fogok!:)

      Törlés
  2. Szia!
    Már lassan egy éve olvasgatom a blogod, de azt hiszem még egyszer sem írtam hozzászólást :) Szóval nagyon pörgős lánynak tűnsz :) nagyon tetszenek a képek, meg a bejegyzések is, meg azok a dolgok amiket a turiból szerzel, hű hát hihetetlen, hogy ilyeneket találsz :)Én is szeretek turiba járni, de itt Szegeden még nem nagyon voltam, de te eléggé szakértőnek tűnsz a témában :) Jahm mert csak szeptember óta vagyok itt (de tényleg jó hely:):)
    Csak így tovább a blogolással, meg a sulival is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy olvasol, és köszönöm szépen!:)) Nagyon jól esett, hogy írtál, és amit írtál az is! köszönöm szépen! a turihoz jó helyen kell lenni jó időben, szrencsésnek kell lenni, gondolom rengeteg jó cuccról lemaradtam már én is :)
      köszönöm a jókívánságokat, neked is minden jót!:))

      Törlés
  3. Az én gépem január elején adtam le, 3 hét után érkezett vissza. Menet közben az elemeket kilopták belőle (tudom, én vagyok a hülye hogy benn hagytam, de a tartozék listára meg nem lett feltüntetve, mert ba***tt belenézni a gépbe a csávó aki átvette), és még a gép is ugyan olyan HIBÁS állapotban jött vissza. Meg tudtam volna fojtani a srácot az edigitalban. Életemben kevés alkalommal voltam még ennyire ideges, ki is vertem a balhét...
    Most megint szervízben van, újabb 3 hét, és már megőrülök. Ha is mét hibásan jön vissza, akkor talán már cserélik, de ha nem, akkor egy HARMADIK körre vissza kell küldenem, ami újabb 3!!! hét... már csak attól megint idegbeteg vagyok hogy ezt leírtam...

    Egyébként nagyon klassz a mellény, jól feldobják a szegecsek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fúú szegényke, már ahogy olvasom is elborítja a düh az én agyamat is :S:D na és h az elemeket kilopták, hab a tortán.. szegényke :S kitartás!!!

      egyébként köszönöm:)

      Törlés
  4. csinos vagy, mint mindig :) Imádom ezt a szettet :)

    VálaszTörlés
  5. Uhh nagyon jó tényleg ez a szett. *.* Az a mellény meg ahh *szerelem*.Viszont a felsőd is tetszik,azt esetleg megtudnád mondani hol vetted?Köszönöm szépen előre is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, köszönöm! :) a felsőt ajándékba kaptam, de ha jól emlékszem tallys :)

      Törlés
  6. Nagyon széééép vagy Adri, mint mindig :))) és jól áll ez a szett is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy névtesó:) köszönöm szépen!

      Törlés
  7. jóóóó a hajad Póni lány <333 bjúúúúti mint mindig !

    VálaszTörlés
  8. milyen gyorsan lenőtt a frufrud :) szép vagy nagyon :)<3
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, szerencsére :D köszönöm szépeeen, édi vagy:)

      Törlés
  9. az a szityuésön hogy szép vagy pónedli. :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon állat mellényt varázsoltál, nagyon tetszik! :) Imádom a fehér-farmer-kombót, már idejét sem tudom, milyen hosszan lófráltam farmerban, fehér cipővel :)
    Jól teszed hogy nem akarod kitolni a felkészülési/utánaolvasási időt, ha nem kapsz idegrohamot az idő szorításában, szépen felépített és alapos szakdogát lesz, ügyi leszel! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)) én is imádom, várom már, hogy tornacipővel felhúzhassam a dolgokat és ne kelljen minden téliesíteni. :S a szakdogával kapcsolatban is köszönöm, remélem így lesz:)
      puszillak:)

      Törlés
  11. Ezer éve nem kommenteltem blogokon, de ezen poszt mellett nem tudok elmenni szótlanul; 10/10-es vagy anyukám!! :)) Puszi: Viri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de éééédi vagy, megeszlek! <3 köszöönöm:)

      Törlés
  12. el se hiszem, hogy turis!:D nagyonjóóó :) és szép vagy :)

    VálaszTörlés
  13. Szuper ez a mellény a szegecsekkel és a gyűrűd is jól kiegészíti! :)

    VálaszTörlés
  14. Válaszok
    1. köszönöm Dóri:)) boldog névnapot utólag is :)

      Törlés
  15. néger pónilány! :) jó lett a mellény, te pedig szokás szerint csini vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm:) a szoli megteszi a hatásáát :D

      Törlés
  16. Szia! Nem rég kezdtem el olvasni a blogod, de már most nagyon megfogott. Tök jó a stílusod, ritka az ilyen :) Nagyon jól összerakod a szettjeid, nekem is egyik nagy mániám az öltözködés meg a turizás :) Azt meg szabad kérdezni melyik turkálóban szoktál vásárolni Szegeden? Csak mert nekem még nem sikerült fellelnem a megfelelő helyet :(
    További jó blogolást, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) szia, köszöntelek itt! :) örülök, hogy tetszik, és köszönöm a kedves szavakat! Szegeden a hádában (pláza), az olajbányász téren, és a Szent István téren szoktam általában turizni :)

      Törlés
  17. Az a gyűrű! *.* Megkérdezhetem, hogy hol vetted? :)

    VálaszTörlés