2013. február 26., kedd

my sister's flat

sziasztok! :)
mindkét nővérem a saját lakásában él már egy ideje, és mindketten valahogyan újítgatták, a saját képükre formálták a kis helyüket :) mivel hétvégén Briginél fotóztam, a lakásáról is kattintottam párat :) az egész a fekete-fehér letisztultságra épül, néhol színekkel - általában pirossal - fűszerezve, néhány növénnyel, cukisággal, fényekkel kiegészítve. persze biztosan tudna még mit alakítani, de nekem már így is nagyon tetszik, szívesen élnék én is hasonlóban. általában rengetegféle stílus tetszik, régen ahogy lapozgattam a lakáskultúrát, mindig mondtam, hogy ilyeeeeen házat akarok!!!... következő oldal...ilyeeeeeen lakásooom lesz majd, ha nagy leszek! :))  most is többféle anyaghasználat, szín, stílus tetszik, de még nincs is olyan hely, ahol nekem kellene döntenem erről, az albérletet pedig megpróbálom a megengedhető és adott keretek között otthonossá tenni, rengeteg fotóval, hangulatvilágítással, lakástextilekkel kicsit magamévá tenni :) 
Nem is magyarázok tovább, jöjjön pár kép Brigi lakásáról a teljesség igénye nélkül (például remekül néz még ki a fürdőszobája is, fekete csempéből épített kis tusoló; a cipős polca, amiben mint a kirakatokban laknak a szebbnél szebb cipellők; a padlótól plafonig érő beépített szekrény, aminek az ajtaja egy hatalmas tükör stb... :)) mit gondoltok? nektek milyen lakberendezési stílusok jönnek be? :)














hogy tetszenek ezek a részletek?:)) 


|| remélem jól vagytok, és minden rendben van körülöttetek! én pár napja kicsit gyengének érzem magam, lehet ilyen elő-tavaszi fáradtság, vagy nem tudom, és emiatt a kedvem is kicsit béna, de remélem minél hamarabb jobb lesz :) puszillak titeket, vigyázzatok magatokra, és egymásra!! || adrus

7 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki....nekünk ugyanilyen tévéállványunk és tévénk van...:) És persze az elmaradhatatlan X-Box...:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, és szuper képeket készítettél :-) Remélem, nem leszel beteg, SOK C-vitamint tessék szedni :-)

    VálaszTörlés
  3. :) szuper vagy! a fáradtság ellen egy jó nagy vitaminbombát és egy gumicsizmás esernyős tócsákba ugrálós sétát kellene rettyintened :) puszillak Pónihugi :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a nővéred lakása! Mi is most szépítgetjük a párommal az első közös lakásunkat, nekem is tetszik ez a letisztult, modern stílus, de emellett nagyon kedvelem a kicsit rusztikus, időtálló bútorokat is! :)

    VálaszTörlés