2013. február 20., szerda

mérnökbál :)

sziasztok! :)

hétfőn végre eljött a 47. mérnökbál ideje, amit már elég régóta vártam :) tavaly kihagytuk, most viszont már egy jó ideje beszéltük, hogy megyünk, szép kis társaság gyűlt össze, és Karint is elhívtuk, bár ő jogász, de tiszteletbeli mérnökké avattuk már, annyi bulinkon ott van :D nálunk készülődtünk (hosszasan.. :D), utána Karinnál voltunk kicsit, mert ő az IH rendezvényközpont mellett lakik, aztán mentünk is le mulatni :) pezsgővel vártak mindenkit, 10 személyes kerek asztaloknál ültünk, finom volt a vacsora, tetszett minden :) kaja után lassan elindult a buli is, jó kis zenekar játszott, tetszett mindannyiunknak :) később váltás következett, dj pörgette a lemezeket, de az is jó volt :) 4 körül lett vége a dolognak, mi is akkor jöttünk el :) ééén nagyon élveztem, imádtam, mindenki csini volt és aranyos, akár minden héten lenne kedvem bálba menni  :) 





az outfitemet nem bonyolítottam túl, egy bershka ruha, egy feltűnő fülbevaló, és a csillámos sarkú cipőm alkotta a szettet :)














<3








ennyi lett volna :) azt hiszem lenne még pár hivatalos kép, de azt meg lehetett volna ott venni, és mi nem tettük, de remélem azért neten is elérhetőek lesznek majd :)

18 megjegyzés:

  1. gyönyörűek vagytok egytől egyig:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos voltál, és amúgy mindig is irigyeltem a mosolyogd:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy már, köszönöm szépen!:)

      Törlés
  3. Ajh, de tüneményesen néztél ki! :) Beauty Ódri :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon nagyon csinos voltál, sőt, gyönyörű :) Annyira tetszik ahogy öltözködsz, mindig "egyszerűen" vagy elegáns, jó volna, ha ez nekem is menne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) de aranyos vagy,jajj köszönöm!!!!! :))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. nagyon szépen köszönööm!!! aranyos vagy!!:)

      Törlés
  6. Gyönyörű! JÓ látni, hogy boldog vagy :) Szuperül áll ez a ruha és nem vitted túlzásba a kiegészítőket sem. Egyszerű és elegáns! Én holnap megyek anyuval kórházi bálba, szerintem én pirosban leszek.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép voltál, szuper a ruha!

    VálaszTörlés