2013. január 3., csütörtök

szilveszter:)


sziasztok! 
ez az első bejegyzésem az idén, de nem nagy valami, csak pár képet mutatok a szilveszter estéjéről :) 
30-án már jöttek a lányok, nálunk volt egy kis vacsora, kártyázás, forralt bor, dumálgatás :)) másnap pedig Rencsiéknél voltunk, ott is sokat játszottunk, rengeteget ettünk és nevettünk :) az újév első napja nálam egy kis hangover day volt, azóta pedig egy napot dolgoztam a gyermekfotózás képein, ma meg elkezdtem tanulni. 

Ti merre jártatok? Hogy telt az óév utolsó, és az újév első pár napja? Most mit csináltok? Munka, tanulás, pihenés? Én legszívesebben elmennék valamerre pár napra kirándulni, vagy csak aludnék egész nap. De sajnos nem lehet, rengeteg a tanulnivaló, ráadásul szombaton dolgozom, és hétfőn már vizsga. Úgyhogy rohanok is vissza a területi tervezés előadásaihoz, nektek szebb napot! :)










őrültmókus elköszön, megyek tanulni, Ti legyetek jók! 

mr. cinnamon smiled at me :)
xoxo

6 megjegyzés:

  1. Szia Adri, BUÉK!

    Csinik voltatok nagyon a buliban, meg a kaják is nagyon ínycsiklandozóak.. hmm :D Mi a Mátrában voltunk egy kulcsos házban, nagyon jó volt.. Minden nap meglátogattuk a kis borospincéket. :P

    VálaszTörlés
  2. annyira szeretem a képeidet! :)

    VálaszTörlés
  3. BUÉK:) nekem retro parti, disco gömb , retro zene, twist, ...:))) és nagy adag somlói tejszínhabbal :)))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak vagytok! :) És mennyi fini hamika :D Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés