2013. január 28., hétfő

míg el nem felejtem...

sziasztok!
borzasztó, hogy ennyire régen nem jelentkeztem, megőrjít a gondolat is, és rengetegszer neki akartam állni, de mindig úgy döntöttem, hogy nincs is hozzá semmim, nincs fényképezőm (még mindig szervizelés alatt áll :( ), így nincs nincs semmi anyagom és nincs, amiről írhatnék. Viszont most olvastam egy könyvet, amiben a csajnak szinte mindent jegyzetelnie kell - már ha emlékezni szeretne rájuk. Én is így vagyok a bloggal, úgy érzem, amit itt nem tudok magamnak visszakeresni, az mintha meg sem történt volna, vagy el is felejtem. Természetesen vannak olyan dolgok - és rengeteg van ilyen -, ami megörökíthetetlen, vagy éppen csak nem ide való, de azért a legtöbb fontos dologról tudtatok, és én is tudtam itt böngészni a saját emlékeim között. Ebben a két hétben, ami az utolsó frissítés óta eltelt, alig jut eszembe, hogy mi történt, mert nem örökítettem meg mindent, és félelmetes, hogy ennyire már ettől függünk, ennyire képekben és videókban áll a memóriánk, holott anyukám tisztán emlékszik minden 20-30 évvel ezelőtt megesett dologra is. Most megpróbálom összeszedni, mit is csináltam ebben a 16 napban, pár telefonos kép segítségével illusztrálom is a dolgokat, és reménykedek a jó szerencsében, hogy a kis drága fényképezőgépem hamarosan visszapottyan az életembe, és minden megy a régi úton tovább :) Na de nem a kifogásokat kell keresni, hanem a meglévő lehetőségeket kihasználni! :) 

tehát a teljesség igénye nélkül, nézzük mit csináltam az elmúlt hetekben:
farmeringet szegecseltem
vizsgára készültem - és 10 perc alatt meg is írtam
végeztem a vizsgaidőszakkal
óriáspalacsintáztam
Rencsi szülinapot ünnepeltünk
Ricsiéknél voltam, megismertem pár barátját :) 
sokat buszoztam
pingpongoztunk, és rengeteg filmet néztünk 
beleestem egy betegségbe.
dolgoztunk a hétvégén. 
próbálok jobban lenni.
kiolvastam egy könyvet. 



cézár salis óriáspalacsinta. legjobb!



muszáj volt strigulázni ki mennyit iszik a kancsóból
(100 ft egy vodka este 6 után, és mi alapból kikértünk 20-30 darabokat egyszerre, úgyhogy kancsóban szolgáltak ki minket :D)


hú de mennyire béna ez a kép amúgy :D 


:D


lazítás

römi party egy kis vörösborral


lightosnak indult a meló, mi meg éhesek voltunk...utána kellett is a pizzában levő energia, reggel 6kor értünk csak haza:(

legjobb pajtásaim a lázmérő, a wick vaporub (kiskoromban vikvakorupppnak mondtam:D) és a strepsils lettek...

és hát itt tartunk most. látjátok ezért nem írtam, vagy nem történik semmi, vagy nem tudom rendesen megörökíteni. mindenesetre most megpróbálok ismét makk egészséges lenni, jövőhéten a szorgalmi időszak is kezdődik! :) ti is remélem végeztetek már a vizsgákkal, és kipihentétek magatokat egy kicsit! 

puszillak titeket! adrus


4 megjegyzés:

  1. gyógyulj pónilány! ;) (sok mézes meleg tea meg c vitamin meg gyümi meg pihi! ;))

    cézár salis óriáspalit el se tudom képzelni, de ha valahol szembejön velem, nem ellenkezek! ;))
    gyerekkoromban nálunk csak vick gyógycuki volt mindig otthon, mire kitaláltam, h vegyünk vikkvaporupppot (most láttam, h b-vel írják a végén, nofene), már meg is szűnt a behozatal, mert béna anyák nem tudom, hány kilóval kenték be beteg gyermekük aztán állítólag ezért megfulladtak vagy mi volt a sztori lényege... de elterveztem, h amint kakin leszek, venni fogok, mert egy "gyermekkori vágyam" teljesül a beszerzésével (hű, ez elég furán hangzik).

    VálaszTörlés
  2. Vikvaporub :) Volt nálunk is, anyum mindig betámadott vele még akkor is, amikor már csak picit köhögtem csak. Hosszú idő után én is belefutottam egy jó nagy adat betegségbe, ez "szerencsémre" Szenteste napjára esett és egészen Újévig tartott :P
    Jó hogy jelentkezel, hiányoltalak már, na! :) A gépednek is jobbulást, várjuk a szépséges fotókat és beszámolókat!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Az én gépem is szervizben van, szóval abszolút átérzem. Lassan letelik az egy hónap amit megpendítettek, szóval már nagyon várom, mert már hiányzik egy jó kis körmös bejegyzés. :/

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Láttam, hogy ASUS géped van, én nemrég vettem pont ugyanilyet, de annyira hangosan kerregett a winchester, hogy visszavittük. A tiéd nem hangos? Mik a tapasztalataid?

    Nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés