2013. január 12., szombat

farmering

sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy nem jelentkeztem a héten, múlthét végén dolgoztam, aztán a hóesésben kalandos módon visszajutottam szegedre, és még tanultam tanultam, hogy a hétfői vizsgán ügyes legyek. szinte az egész hetet Ricsivel töltöttem, rengeteget tanultunk, mert nekem egy csütörtöki vizsgám is volt még, ő meg szóbelizik egy nehéz tárgyból jövőhéten :) Kb minden nap főztem is, volt, hogy a lányok is nálunk ebédeltek, úgy imádom, tudnám ezt csinálni egész életemben, főzőcskézni a barátokra, beszélgetni, viccelődni :) mindenki segített valamit, és ilyen finomat már rég ettem :) borsólevest csináltam, a második pedig fűszeres csirkemell volt tejszínes fokhagymás, kukoricás szósszal, mindez tepsiben összesütve sajttal a tetején:) hozzá krumplipürét csináltunk, az is isteni lett :) csütörtökön vizsga után kicsit lazítottunk, kimentünk pingpongozni a koliba a srácokhoz, utána pedig Petránál pizzáztunk és ott is aludtam :) ma Brigiéknél reggeliztem, és kicsit vásárolgattunk, majd megmutatom jövőhéten outfit formájában a szerzeményeket, de nagyon jó vásárt csináltam, mindössze 990 forintot fizettem, vettem kabátot, pulcsit, farmermellényt, trikót, inget.. :D úgyhogy elég vidám lettem:) most pedig képek utómunkájával próbáltam haladni, és még a hétvégére jut megint egy kis tanulás is :) remélem ti jól vagytok, és jól telt a hetetek!! :) nekem kicsit kedvemet szegi az a tény, hogy a külső vakum elromlott, így pár fotózás amit az elkövetkezendő két hétre vállaltam, el fog maradni nagy valószínűséggel, és ez elég béna érzés:S de remélem gyorsan tudok ezen segíteni :) ennyi lett volna  a hetem, remélem nem bánjátok, hogy ilyen részletesen beszámoltam róla nektek! :) pár mai képet hoztam, legyetek jók! 


    




  


bumm! 


ölelcsókol titeket, adri

23 megjegyzés:

  1. én szeretem, amikor ilyen részletesen számolsz be:D és jó ez az ing meg gyűrű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy, akkor megnyugodtam, hogy nem idegesítő :D:D éés köszönöm!:)) puszillak

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a farmeringed, a leárazásokon végre nekem is sikerült beszereznem egyet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! te hol találtad? én is szeretnék még egyet, de még mindig olyan drágán látok :S:D

      Törlés
  3. Hú a gyűrűd hol vetted? Ilyenre vadászom már régóta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. h&m, 250 forint :)) csapj le rá gyorsan!!

      Törlés
  4. annyira átjön h mennyire boldog vagy !!! Imádom :-))) Ragogysz ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de cuki vagy! tényleg az vagyok! :))))))

      Törlés
  5. Nagyon jó lehetett a heted. Imádom olvasni a bejegyzéseidet és nézegetni a képeidet, nagyon átjön a boldogságod. :)
    Egyszer csinálhatnál egy napi sminkes bejegyzést, hogy milyen termékeket használsz a sminked elkészítésekor.

    A gyűrűdet pedig imádom. Már régóta ilyet keresek, ami a bumm-os képeden van. Ha valaki talál ilyet, ráadásul 2-t az gondoljon rám, kifizetem. :D Sajna tőlem messze van a H&M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de drága vagy! :))köszönöm, és örülök akkor h nem uncsi a beszámoló :))
      oké, akkor csinálok majd egy sminkes témát, többször kértétek már, csak ugye nem beauty blog vagyok, aztán nem mertem erről írni :))

      a gyűrűt megnézhetem neked szegeden a h&mben és ha van még szívesen elküldöm postán!:)

      Törlés
    2. Adri, de jó lenne, megköszönném. Ha találsz, akkor vedd meg és a többit megbeszéljük. :)

      Törlés
  6. csini vagy, konyhatündérke!:)
    én is szeretem, amikor ilyen hosszan írsz, úgyhogy csak hajrá! még hogy idegesítő... chö... :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm, de édi vagy! :)))

      Törlés
  7. Nem szeretnél egy olyan posztot, ahol megmutatod hogy csinálod meg a hajad?Sehogy sem sikerült még..:/ :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem a bejegyzéseidet, és azok a meseszép képek! Gratulálok hozzájuk!(:
    Am azt szeretném kérdezni, hogy milyen programmal szerkeszted a képeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! aranyos vagy! a program amit használok: photoscape:)

      Törlés
  9. Imádom, mikor farmering van rajtad, annyira jól áll!

    VálaszTörlés
  10. Jóóóóég, létezik, hogy valakinek ennyire gyönyörű haja legyen?! Őőőőőrület:)

    VálaszTörlés