2013. január 5., szombat

a little me time :)

hejhóó:)

Egész héten tanultam, vagy fotók utómunkáján dolgoztam itthon, Kömpin, úgyhogy nem mozdultam ki, a házból is csak néha tettem ki a lábamat. Viszont holnap dolgozom, és Szegedre is visszamegyek, így ma tartottam egy kis felfrissítő napot, Karin írt erről egy bejegyzést, és kedvet kaptam hozzá :) Kávéztam nyugodtan, gyümölcsöket, zöldségeket ettem, arcradírt és testradírt gyártottam, ricinusos pakolással ápoltam a hajam, körmöt festettem, hidratáltam mindenemet :) Sokkal jobb érzés így létezni, nagyon jól esett ez ma:)  Amikor tudom, hogy nem megyek sehova, akkor nem nagyon szokott érdekelni, meg kényelmesebb az összekötött béna haj, stb :) Emellett rengeteg kell tanulnom, de képzeljétek tüszös mandulagyulladásom van - már megint - és elég ergyán érzem magam, olyan tompa mindenem, mintha egy marék lepke lenne az agyam helyén (vagy egy zokni). 










A pakoláshoz most egy deci ricinusolajat, egy kis olívaolajat langyosítottam, majd egy tojássárgáját, pár csepp citromlevet és egy kanál mézet raktam hozzá :)





A radírhoz kávézaccot, tejfölt és mézet kevertem össze, az arcomra és mindenhova ezt használtam, pihe-puha lettem :)

Mindig ilyen vigyori kávét készítek magamnak, mert a kávégépből alapból két lyukon folyik a kávé, így a szemek adottak, a fahéjat pedig úgyis rászórnám, akkor legalább mosolyogjon rám :) 

Nektek hogy telik 2013 első hétvégéje? Meséljetek! :))

Én el is köszönök, vacsizunk, iszok egy forró teát, és próbálok tovább tanulni! puszillak és ölellek titeket. 

- adri -

17 megjegyzés:

  1. Fér még abba az okos agyba bőven! Nekem tegnap volt én-napom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)kellenek is az ilyen napok.hatradolni kellemes furdoben,ujsagot lapozgatni.=)azt a bogres smilet en is parszor csinaltam=)csak mostanaba nincs magamra se idom.

      Törlés
    2. hehe beletuszkoltam még pár fontos információt igen :):D

      Ibolya, kívánok neked több időt, amit magadra szánhatsz! :)) hajrá:)

      köszi lányok:)

      Törlés
  2. Jobbulást! :) Én is leamortizálódtam a mandulagyulladástól :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! remélem azóta már te is jobban vagy!

      Törlés
  3. Hát ez a kávé csúcs! Amúgy pedig jobbulást :-)

    VálaszTörlés
  4. imádom a képeidet. a pakolást én is alkalmazom. már túl vagyok 5-6 alkalmon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. éédes vagy!! :)) hú én nem fogom szerintem kúra szerűen csinálni mert túl sokáig tart:D

      Törlés
  5. A lepkék az agya helyén, hát, ez annyira vicces :-)
    Jobbulást, a képek meg nagyon jók, mint mindig.

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást kívánok!! Imádom az ilyen "kényeztetős" napokat! :)

    VálaszTörlés