2012. december 15., szombat

moments


sziasztok!:)
a héten tanulás volt a program, bár Karin szülinapján lazultunk kicsit... csütörtökön vizsgáztam, szerintem jól sikerült :) utána egy-két ajándékot is beszereztem, főzőcskéztem, pihentem, aludtam, játszottam :) csak néhány pillanatképet rakok most ide, és csak azért akartam írni, hogy nagyon szép hétvégét kívánjak nektek! :)

amikor a legjobban kellett tanulni, akkor esett gyönyörű nagy pelyhekben a hó.. :)


Karinka vénlány lett :D :)

a hét feladata: üzemtan

sorozatnézés és ebéd Zitussal ;))

olyan édi kommenteket írtok, imádlak titeket! :)


haha egy pillanatra benne vagyunk az új punnany klipben, az interjúztatás közben a SZIN-en készült a felvétel :))) juhuu:)


rengeteg puszi nektek. adri.

16 megjegyzés:

  1. you are famous and fabolous <333



    VálaszTörlés
  2. Az első kép nagyon jól sikerült rólad! A karácsonyfa nagyon cuki! :)) Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm köszönöm:)) puszillak!:)

      Törlés
  3. nagyon tetszik,hogy bekerültetek a videóba.Fel se tőnt,de most jobban megnézlek. :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, én is örültem nagyon, tényleg csak egy fél pillanat az egész :)

      Törlés
  4. De jó képek :) Pont nézem a klipet és hopp egy Hódi Adri :D xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:)) hihi jaja, én is meglepődtem, mikor néztem :D

      Törlés
  5. haha, mikor első alkalommal néztem a kopóggyá klipet, rögtön kiszúrtalak titeket, mondom ilyen nincs :DDD és de van! örülök, hogy kezdesz visszatérni a gyakoribb posztoláshoz, jó újra olvasni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, dede mi vagyunk, én is nagyon meglepődtem :D köszönöm, én is élvezem hogy írhatok:))

      Törlés
  6. Te olyan gyönyörűűűűűűűűűű vagy *-* Imádlak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen, de drága vagy! :))) köszönöm!

      Törlés