2012. december 29., szombat

kiskarácsony



sziasztok!
hamarabb akartam már nektek írni, de végül semmi időm nem volt :) 24-én voltunk falukarácsonyon, olyan jó hangulat volt, gyönyörű karácsonyfája van Kömpöcnek :) a szemben lakó szomszédunk 34 éves ezüstfenyőjét vágták ki, és egy szép történetet is írtak róla :) ovis ízű tea volt rengeteg és forralt bor, a falu apraja-nagyja kinn volt, beszélgetett, mindenki puszit adott és boldog ünnepeket kívánt :) megható volt :)
25-én nálunk volt egy kisebb családi ebéd, rengeteg fogás volt, felsorolni sem tudom, húúú de telezabáltuk magunkat :D reszkessetek betörőket néztünk délben, és este is, közben kártyáztunk, beszélgettünk iszogattunk :) este is filmmaraton volt, és készülődtem is, hiszen 26-án reggel indultam Ricsiékhez :) csak tegnap jöttem haza, naaagyon jól éreztem magam náluk, úgyhogy végre ismerem az ő kiscsaládját is :) ma pedig babafotózás a program, és tanulnom is kellene már valamikor, messzinek tűnik a 7-e, de gyorsan el fog jönni, és egy elég húzós tantárgyból lesz vizsgám :) holnap pedig már jön is hozzám Karin, Rencsihez pedig Petra, és együtt sütünk főzünk, készülődünk majd valamelyikünknél a szilveszterre, ami Rencsiéknél lesz :) úgyhogy ez a program, most pár képet mutatok az ajándékokról, amiket kaptam :) egyáltalán nem ez a fontos szerintem, de ha már csodaszép dolgok landoltak a karácsonyfa alatt, akkor megmutatom :) 
Remélem ti jól vagytok, és attól, hogy elmúlt karácsony, még ugyanúgy szeretitek egymást, és boldogok vagytok! A szilvesztert hol töltitek? Meséljetek, hogy telik ez a pár nap? :) várom a sztorikat, és puszillak titeket: adrus

bordó nyaklánc a lányoktól, majd felhúzva még megmutatom, nagyon szép :) gyűrű is volt hozzá :)

sálak anyáéktól, a felsőt anya készítette, pihepuha, meleg, és gyönyörű :)

sormintás körsál és parfüm Ricskótól <3 

dekupázs doboz Brigitől, minden kép annyira én vagyok! :)


csupa hasznos és finom illatú dolog :) nyami :)

Mamám :)




römiparty :) Ricsiéknél pedig kanasztázni is megtanultam :) Ti szoktatok valamit játszani?

:)) bármikor :) (ez a két kép instagramos, hodiadri néven megtaláltok, vagy nézelődjetek statigramon :)


Karintól gyönyörű mamusz, imádoooom:)

pihepuha, hatalmas, kényelmes, meleg köntöööös:))

most pedig erdei gyümis savólevet iszok, ééés a fehéér új laptopomról írkálok nektek :)




legyetek jók! :)

9 megjegyzés:

  1. jaj de szép ajándékokat kaptál:) nekem is vannak olyan gyertyáim, csak nekem nagymama sütije. :) karácsonykor meg is gyújtottam őket.:) imádom:) Az én Ricsimtől én is parfümöt kaptam..:D lehet ez ilyen névszokás.:) Legyél továbbra is ilyen boldog kicsi lány. :) puszillak.

    VálaszTörlés
  2. Húú, az a mamuszka szerelem első látásra! ♥

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus ajándékokat kaptál,és mennyi guszti étel volt az asztalotokon:)
    Nagymamád pedig nagyon,nagyon cuki!!!!:)Olyan kis ölelgetni való:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó képek, és mennyi szép dolgot kaptál, öröm volt nézni :))

    VálaszTörlés
  5. De szép kis laptop *.*
    Azt a Puma parfümöt húú, már évek óta imádom :)) És Reszkessetek betörők...100-szor láttam már, de sose unom meg :P :D

    VálaszTörlés
  6. minden nagyon finomnak tűnik, és nagyon szép ajándékokat kaptál:)
    a reszkessetek betörők meg itt is jöhet- BÁRMIKOR!

    VálaszTörlés
  7. sok szép és finom dolgot kaptál! a kajás és hangulatos, nagyis képek pedig még mindig imádom. :)
    jó bulizást szilveszterre pónilány, aztán pedig hajráááááá! ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó kis ajándékokat kaptál! Az a körsál annnnyira jó :) Mamikád nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  9. Hú a köntöst nagyon irigylem :$ nekem rózsaszínben lenne maga a tökéletesség :D

    VálaszTörlés