2012. december 2., vasárnap

hello december:)

tavaly karácsonyi :)

helloo deceeember, sziasztok kispajtások! elseje van, és bár nem kapott el még a hangulat, azért a fényeket, a gyertyákat, a forró teát nem tudom visszautasítani :)) főleg, hogy kutyabeteg vagyok, hangom egyre kevesebb, taknyi egyre több (bocsi, undi:D) (anya csak szutykosnak hív :D) 
pindúr időt voltam megint otthon, de ma vissza is hoztak anyáék, ugyanis apa névnapját most nem otthon ünnepeltük, hanem Briginél vacsiztunk:) a kaját és a sütit mi hoztuk, erre készültünk ma egész délelőtt:) teáztunk, xboxoztunk, sokat beszélgettünk, jó volt :)) 
viszont reggel nekiállok tanulni, igazából ma is ezt kellett volna már csinálnom, kicsit anyának fel is mondtam az anyagot, de utána inkább sütöttem a képviselő fánkot :D csomó zh-nk lesz a héten, és beadandót is kell csinálni, fú kicsit besokalltam ezen a féléven. na de itt van a sok drága ember, aki körülvesz, a család, december, készülődés, fények és illatok, programok és minden ami jó, úgyhogy nem panaszkodom :) 

egyébként még mindig azt tudom mondani, hogy instagramon többet frissítek, aki szeretne, hodiadri néven követhet, vagy statigramon is nézelődhettek gépről :)

ma :)

tanulás, tanulás...

lencsesali készülődik :)

emlékeztek a tengerparti fotózás képeire? (belinkelném de sajnos mostanában azt vettem észre, hogy a régebbi bejegyzések képeit nem jeleníti meg a blog, majd próbálok valamit kezdeni vele) szóval ez abból az egyik, gyönyörűen festette le valaki  a kép alapján tesómékat :)

cuki:) hűtőmágnest is kaptam, majd megmutatom azt is, édi kis mikulások vannak felénk:)

most tettem fel az égősort az ágy fölé :)) 

nemrég hívattam elő képeket :)

tonight.... 





aludjatok jól :)


ezzel a pár pillanatképpel tudtam most szolgálni, remélem hamarosan jobban leszek, minden zh-m és vizsgám jól sikerül ééééés csupa boldogság lesz :))) puszillak titeket, és remélem csodaszép decemberünk lesz!
adrus

12 megjegyzés:

  1. Ó, azok a gyertyák és mécsesek... Kitartást a vizsgákhoz! :-)

    VálaszTörlés
  2. szia Adrus :)

    Régen írtam már, de mindig követem a blogod! :)
    Nagyon hangulatos bejegyzés lett :)
    Ahogy látom Neked is rengeteg tanulnivalód van :)

    Nekem már kezd karácsonyi hangulatom lenni, de még nem az az igazi :D

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))

      köszönöm a követést, drága vagy!:)) remélem már megjött a hangulatod:) puszi

      Törlés
  3. Juj még azt akartam kérdezni, hogy mivel tetted fel a képeket a falra? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja igen, ilyen bluetech szerűvel, csak fehér színben van:)

      Törlés
  4. hangulatos. nekem is van fényfüzérem :) nagyon jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm:) bizony láttam, szép:)

      Törlés
  5. Drukkolok a zh-khoz, nekünk egyik félévben Szenteste azaz dec. 24-ére tette a vizsgát az egyik tanár: 09:00-14:00-ig. Kb. nyolcvanszor kérdeztük meg hogy ugye el tetszett írni a dátumot, de kaján vigyorral válaszolta azt hogy nem és nincs is annál nagyobb ajándék mint amikor egy ötös osztályzat hírével esek be a fa alá a családhoz...nem mintha olyan túl sok jó jegyet osztogatott volna ebből a tárgyból :DDD Kitartást a hajrához, várjuk a jó híreket :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm!
      uuuhh az komoly lehetett. szegénykék :D
      remélem hogy jó hírekkel tudok szolgálni:)

      Törlés