2012. december 20., csütörtök

arany-korall adri


Sziasztok! :)
A héten a mai vizsgámra készültem, túl vagyok rajta, az utolsó volt az évben, juhí! Jól is sikerült szerintem, és képzeljétek a múlt heti üzemtanom is ötös lett :) Ma reggel már mindent átnéztem, így nyugodtan reggelit készítettem és megnéztem a big bang theory legújabb részét (imádoooom, ti nézitek????!) :) pár képet is volt időm készíteni, ezeket mutatom meg most:) később a lányokkal hármasban karácsonyoztunk egy ebéd és egy forralt bor mellett adtuk át az ajándékokat :)) most kicsit itthon pakolászok, hiszen egy ideje a tanulással voltam elfoglalva, minden szanaszét hevert, meg gondolkoznom kell, hogy miket viszek majd haza, bár úgyis felét sem fogom felhúzni vagy használni, de sose tudni.. remélem ti is jól vagytok, nekem jó kedvem van, holnap még egy nagy lazulós pihenős napunk lesz, szombatoooon pedig Bécsbe megyünk egy kis karácsonyi hangulatért :D úgy várom, már évek óta el szeretnénk menni :)) utána pedig már csak órák kérdése és itt a karácsony, most kicsit rohanósra sikerült az utolsó pár napom, de remélem hangulatba keveredek majd és aztán gyönyörű ünnepünk lesz! :) szép lenne, ha a hó is esne ugye? a köpönyeg ír vasárnapra valamit, de én nem vagyok benne biztos, hogy fehér karácsonyunk lesz, pedig az a legszebb :) 












egy "pár" oldal tanulnivaló a "szünetre" (január 7-én lesz a következő megmérettetésem:))

imááádom a gyertyákat:)

ennyi lettem volna ma:) gyönyörű estét és további szép, készülődéssel és szeretettel teli napokat kívánok nektek, ha tudom jelentkezem majd! :) xoxo, adrus. 

12 megjegyzés:

  1. Szombaton énis egész nap Bécsben leszek a karácsonyi forgatagban:))) Sikítok ha látlak:D :P Amúgy széép vagy mint mindig! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos nem találkoztunk, legalábbis nem hallottam a sikolyod! :) köszönöm szépen egyébként!:)

      Törlés
  2. szép a sminked és annyira jó ez a korall-arany összeállítás, vagy párosítás! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira régen írtam, de semmi időm nem volt blogokat olvasni. Ez a szett egyszerűen imádni való! Kedvem támadt nekem is valami melegebb színösszeállításba burkolózni, illetve ezek az arany kiegészítők is szuperek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hiányoltalak is :)) köszönöm szépen, nagyon jól esett, amit írtál!:))

      Törlés
  4. big bang <3 :D ja és gyönyörű vagy :)
    (Andi)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végre vki aki szereti! :)))) puszillak drágaság:)

      Törlés
  5. Nagyon szép vagy a képeken, a karmos karkötő a kedvencem! Bécsben két hete voltam, szuper volt, nektek is kellemes időtöltést kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, aranyos vagy nagyon:)) nagyon jól éreztük mi is magunkat!:) utólag is köszi a jókívánságot!:)

      Törlés