2012. december 23., vasárnap

Advent Bécsben - élménybeszámoló :)


Sziasztok, hejhóó! :)

Tegnap Bécsben töltöttünk el egy hosszú, de gyönyörű napot a családdal :) Szegedről fél4-kor indultunk hajnalban, majd anyáék és unokatesóim is becsatlakoztak Kisteleken :) Első utunk a Hauswirth csokigyár boltjához vezetett, ahol kóstolhattunk és vásárolhattunk is :) Később voltunk a schönbrunn-i kastélyban, volt idegenvezetőnk is egyébként, a kastélyban pedig audioguide-dal hallgattuk meg a kastély történetét és a hozzá kapcsolódó sztorikat :) gyönyörű volt minden terem, szoba, berendezés :) sajnos benn nem lehetett fotózni, így majd ide a netről válogatok nektek pár képet :) sajnos a kastélyhoz tartozó kertbe nem volt időnk már kimenni, azt sajnálom, bár gondolom az nyári időszakban szebb lehet, de biztosan most is jól néz ki :) szoros időbeosztásunk volt, hiszen több csoportban mentünk, mások múzeumba is látogattak, addig mi pedig az óvárosban és a belvárosban tettünk egy túrát, sétáltunk egy nagyot, voltunk a dómban, majd pedig a városházánál található karácsonyi vásárban volt egy-két órás szabadidőnk, ahol forralt boroztunk és nézelődtünk :) Este fél 7 körül indultunk haza, fél 1-kor érkeztünk Szegedre, én teljesen beájultam a buszon, kb végig aludtam az utat, eléggé elfáradtam a nap végére:) Nagyon hideg volt egész nap, de szerencsére nem esett semmi csapadék, nem fújt a szél, úgyhogy megúsztuk. Elviccelődtünk végig, nagyon jól éreztem magam, és szerintem a többiek is :) 




pár netes kép a kastély belsejéről:


azért ilyen színes pompájában is gyönyörű lehet :) (képek: google)

ott a kastély előtt is volt egy kisebb karácsonyi vásár amúgy :)













Ricskó :)

éljen a Hódi banda :D 








:D cukiiik




<3




















ennyi lett volna :) remélem nem bánjátok a rengeteg képet, nem szerettem volna kihagyni semmit :) egyébként ezt a bejegyzést már az új laptopomról írom, holnap megmutatom majd nektek, hogy milyen és hogy miért lett új kicsikém :) remélem jól vagytok, és készen álltok a karácsonyra! hoooolnaap kezdőőőődik a móka :) 

remélem boldogságban, békében töltitek az ünnepeket! :)
puszil és ölel titeket: adri :)

37 megjegyzés:

  1. Wow! Annyira gyönyörű minden, főleg az édességes! *.* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) bizony,bizony gyönyörű volt minden :)

      Törlés
  2. Hahóó ! Sose jártam még kint, de most sikerült belopnod a karácsonyi vásár hangulatát a szobámban!
    Ezer köszönet!!:) xoxo

    VálaszTörlés
  3. jajj Adri nem is tudtam, hogy barátod van!:) Gratulálok!!! nagyon édik vagytok, sokáig:) Kívánok neked és az egész családodnak Nagyon Boldog, Békés Karácsonyt!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, kicsit szégyelltem is magam érte, hogy nem meséltem "nektek" Róla, de nem nagyon tudtam hogy, és olyan erőltetett lett volna :) gondoltam, ha lesz kép, akkor azért nem titkolom el :) köszönöm a jókívánságot, boldogság van póniországban :)
      én is kívánok neked minden csupa jóságot, és sok boldogságban eltöltött gyönyörű percet az ünnepekre! :))) ezer puszi!

      Törlés
  4. :)) Én is ugyanilyen bögrét hoztam múlt héten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan jó:) imádom az ilyen kis hasznos emlékeket :)

      Törlés
  5. Sugárzol Csajóm :) Boldog Karácsooooonyt!!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) éédibogyó vagy!!! boldog karit drágaság!

      Törlés
  6. nagyon jó képeket csináltál! :) én 8-án voltam Bécsben, és nagyon gyönyörű volt. bár én Schönbrunn-t pont este láttam, és kár, hogy bent nem lehetett fényképezni, én is akartam volna. :/ a Rathaus-t meg éppen délután láttam, pedig azt mondják, hogy este nagyon szép. :) én sajnos egy jó képet sem tudtam csinálni, mert borzalmas tömeg volt, így a vásárosokat sem néztem meg, pedig a képeid alapján sok szép dolgot árulnak. :) és Boldog Karácsonyt előre is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm :)) igen szerintem a rathaus este nagyon szép volt :) én meg nagyon fáztam, alig bírtam fogni a fényképezőt :D :) nagyon kellemes ünnepeket neked is!

      Törlés
  7. ÚÚÚÚ de örülök nektek, annyira emlékszem még, amikor kétségbe voltál esve, mert nem találtad a párodat...:/ Legyetek nagyon-nagyon boldogok!!!! Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy:) azért sosem voltam kétségbe esve, csak volt egy általános véleményem a témáról, de mindig is tudtam h velem is baj volt és a hozzáállásommal:) mindenesetre most boldognak érzem magam, köszönöm a jókívánságot :))) legyen nagyon szép ünneped! puszi:)

      Törlés
  8. Én gimiben voltam utoljára Bécsben, persze akkor még rá voltunk kattanva a Mariahilfe-n az összes boltra (H&M, pimkie, claire's, zara, tally stb.) mert itthon nem nagyon voltak még ezek, ja és a mekiben kajáltunk, szóval kemény volt akkor az élet. Egyébként minden évben jó lenne újra elmenni, mert nem nagyon tudok ráhangolódni az ünnepekre ott meg minden tömény karácsony, na de majd jövőre.=D Egyébként meg őrület, hogy mindent a blogból kell megtudni...=D Legyél boldogságos, kellemes ünnepeket és nyáron már kötelező jelleggel igényt fogok rád tartani!=D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen, ha akkor járok arra, nekem is más úticéljaim lettek volna tutira :):D jaja én is most idén nagyon nem hangolódtam rá az ünnepre, bár most is jobban esne egy kis hó, talán egyedül akkor kapott el a hangulat, amikor szegeden is leesett az első hó:) viszont Bécs tényleg szép volt :)) egyébként meg igen, kár h nem tudtuk már összehozni most idén, de nyár!!!!!!! nem is engedném, hogy ne tarts rám igényt! :)) puszillak bébi, használd ki ezt a pár napot itthon aztán irány életed egyik legnagyobb élménye!! irigykedem:))

      Törlés
  9. Huuu..a nyalókák és a noteszek... jajajajajajajj :D De csodás minden! annyira szeretnék egyszer eljutni ide és ezer éve tervezem de valahogy sose jön össze.

    Óóóó és a párod! Mennyire cukik vagytok! Most azt hittem hogy én is le vagyok maradva, és a blogon nem figyeltem rendesen :) de ezek szerint még nem említetted őt. Nagyon sok boldogságot kívánok nektek együtt <3

    És persze boldog Ünnepet az egész családnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) bizony mi is nagyon sokáig tervezgettük, egyik évben majdnem el is mentünk, de aztán sajnos szomorú okok miatt elmaradt az egész, úgyhogy most csodálkoztam is, hogy idén tényleg összejött! remélem te is eljutsz egyszer, gyönyörű az egész :))
      igen-igen, néha említettem csak egy fél mondat erejéig, de abból nem nagyon lehetett kitalálni, hogy ki is ő az életemben :) nem nagyon tudtam hogy kell ezt bevezetni, de most itt kínálkozott a remek alkalom :)) köszönjük a jókívánságot :)

      nagyon boldog karácsonyt kívánok én is neked és a családodnak! :)

      Törlés
  10. Én is régóta szeretnék elmenni Bécsbe. Gyönyörű képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)) mindenképpen tedd meg, megéri:)

      Törlés
  11. Gyönyörű minden!Múlt hétvégén voltam én is kint tesómnál,haza sem akartam jönni,úgy kellett felraknia a vonatra:D Annyira szeretek kint lenni:D
    Amúgy nagyon aranyosak vagytok a barátoddal,csak úgy sugárzol!:)
    Kellemes ünnepeket kívánok Neked és a Családodnak is!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen-igen, csodaszép! :) megértelek, hogy nem akaródzott hazajönnöd!
      köszönjük szépen:)) ^^

      nagyon nagyon boldog karácsonyt Zitu, az egyik legdrágább olvasóm vagy, úgy bírlak! :)))

      Törlés
    2. Jajj de aranyos vagy Adrus!!!:)Én is úgy bírlak:)))

      Törlés
  12. de szuper képek:) én is gratulálok a barátodhoz;)

    lehet bugyuta kérdés, de a fákon "világító leveleket" nem tudod mivel csinálták?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Dia! :)) (láttad a punnany klipet? annyira rád gondoltam róluk:D)
      amúgy nem tudom h mivel csinálták azokat, a pirosas izék a fákon meg szivecskék voltak, azokat sem tudom h h csinálták, nem nagyon láttam el odáig (amúgy is nem látok jól távolra :D)

      Törlés
    2. igen láttam. nem "utáltalak", dehogy. nem.:D

      jaaj hát kár, nagyon kis mutatós:))

      Törlés
    3. :D:D:D gondoltam, de utálj csak nyugodtan, és csipázlak <3 :D

      Törlés
  13. Gyönyörű képek, mint mindig... :)
    Énis elmennék egyszer, csak nekem innen Erdélyből messze van.De nagyon jó nézni ezeket a képeket,olyan hangulatosak.
    És úgy meglepődtem, mikor megláttam a képet ami a barátodról és rólad készült.Először gondolkoztam, hogy hol maradhattam le ilyen lényeges információról aztán láttam a többi kommentet és megnyugodtam :))
    Amúgy meg nagyon aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, édes vagy! :)) hú onnan tényleg körülményes lehet, de akkor örülök, hogy legalább a képek alapján átjött neked is a hangulat :))

      Igen, írtam már a többieknek is, hogy nem nagyon tudtam h ezt most milyen formában adjam tudtotokra, és zavart is kicsit, mintha eltitkoltam volna, pedig nem volt szándékom:)

      köszönjük szépen,és kellemes ünnepeket!

      Törlés
  14. Eszméletlen jó bejegyzés lett, idén sem jutottam el Bécsbe de te most elhoztad! Nagyon átjött a hangulat! Én sem mehetek el a lovagod mellett, szóval szeretnék gratulálni és nagyon de nagyon sok boldogságot kívánni nektek! Szívből örülök, nagyon megérdemeltél egy jó pasit én szurkoltam neked mindig. :)))
    Kívánok még Nagyon szép Karácsonyt, jó pihenést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöööööönöm :)) azért remélem el tudsz majd menni valamikor, nagyon megéri! :) köszönjük szépen, éédes vagy nagyon :)))) nagyon boldog karácsonyt kívánok neked! :)

      Törlés
  15. Olyan kis cuki családod van ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen a kicsin van a hangsúly! de a két srác emeli az átlagmagasságot :D:D:D köszönjük amúgy:)

      Törlés
  16. Boldog Karácsoooooony:D tudtam h hozzád még be kell néznem, h karácsonyi hangulatom legyen:)
    Annyira édesek vagytok, hát én le vagyok maradva:D :D :D imádom minden képet egytől egyig, de most a kettőtökről készült kép a kedvenc:)
    pusziii:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) de drága vagy:)) cuki vagy nagyon, nekem is az a kedvencem :)) ezer puszi drágaság :)))) <3

      Törlés
  17. Jujj de szuper :)))) Boldog karácsonyt a családnak és az újdonsült hercegnek pónilenden :D A képek pedig szuper hangulatosak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Rita :) köszönünk mindent! boldog karácsonyt neked is !:))

      Törlés