2012. december 7., péntek

adrimanó karácsonyi kívánságlistája:)


sziasztok!:) amíg várom, hogy az arcpakolásom elvégezze a feladatát, gondoltam írok ide egy listát, hogy mostanában mit szeretnék, minek örülnék a fa alatt:) mondjuk bármilyen apróság őrülten jól szokott esni, és sokszor a figyelmesség, a kedvesség és egy hosszú, jóízű kacagás a mindennapokban többet jelent, mint bármilyen ajándék:) 

lakberendezéssel, dekorálással kapcsolatos apróságok 
nem gondolok itt egy új szekrényre, inkább a kisebb dolgok, tárolók, üvegtálak/tartók, gyertyák, képek, fényfüzér, szép ágynemű, puha szőnyeg, párnák, amik lázba hoznak :)éés ha egyszer saját lakásom lesz, szeretném több fotómat is kirakni, mint egy kis kiállítás :) 



az előzőekről eszembejutott, hogy egy köntöst is nagyon régóta szeretnék :)

éés kellene egy szép mamusz otthonra


ruha, cipő, táska, ékszer...
ezeket nem veszem külön, ezeknek egy lány mindig örül, magamnak is megveszem őket, de mennyivel királyabb már mástól kapni :D:D ide veszem még a sapka, sál, kesztyű kombót (bár anya már ügyeskedik valamin..:)), gyönyörűeket lehet kapni :)
a smink dolgokat nem írom külön, mindig jó érzés kapni őket, mert nem nekem kell megvenni, de szeretem azt is, ha magamnak választom ki a terméket :)


erről meg az jut eszembe, hogy nagyon szeretnék végre egy arany színű órát!! :D


utazós táska
mindig sajnálok erre költeni, mert nem tudnám kihasználni, aztán minden hazautazásnál rájövök, hogy mégis ki tudnám :D az ilyen 1-2 napra való elutazások gondja nálam, hogy mibe pakoljak, ez túl kicsi, amaz túl nagy, bőrönddel nem mehetek:D az AVONban van egy gyönyörű, de most nem találtam semmi szép képet róla:)

egy téli kabát
a régebbi már kicsit offon van, tehát kellene egy új szépséges kabátka nekem :)


ide jöhet még (bár tudom már írtam ruhákat:D) sok meleg pulcsi, valami szép kötésű :) harisnyák, norvégmintás dolgok, nyammi :)


kellene egy hajvasaló is, meg egy göndörítő, vagy kettő az egyben:D az ittenim elromlott, már rég Zitusét nyúzom.. 


kellene egy szép tok a telefonomra, ha gyártanának hozzá... :D

jajj és a listának sosincs vége, deee azt hiszem most mennem kell, rengeteg dolgot kéne még ma elintéznem, aztán repülök is haza :)) ha lesz kedvem, lehet folytatom a listát :)) nektek mi szerepel a listátokon? ha írtatok ilyenről, küldjétek el a címet, csekkolnám :))

szép hétvégét és rengeteg puszit kívánok/küldök:) adrus

15 megjegyzés:

  1. Ó pont most tettem közkincsé a saját kis listámat, mert elérkezettnek láttam rá az időt. Ma egyre gondoltunk:) A szívecskés kivágású pulcsi egyre jobban bejön, láttam már a facebookon valahol, lehet rástartolok ollóval egy régebbi pulcsimra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) hihi egy rugóra járt az agyunk :)) lehet én is megcsinálom majd a pulcsit:)

      Törlés
  2. Póni wishlist :))) Nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem most ilyen apró kiegészítőkre illetve lakberendezési cuccokra fáj a fogam.. szeretnék venni én is fényfűzért, gömböket, egy nagyobb üvegtálat. Szükség lenne új teakiöntőre, ami nagyobb. Illetve sok sok meleg pihe puha zokni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajaaa :)nekem is kellenének :D jó kis lista, ez mind jöhet ide is :)

      Törlés
  4. Nekem egy fekete blézerre és egy H&M-es ruhára fáj a fogam de nagyon!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nézz szét turikben is, blézerek vannak ott is nagyon jók szerintem:)) hajráhajrá, remélem megkapod ezeket:)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a listád! :D Kb minden jöhet róla nekem is! :) Ugyanazt a képet használtam a leggingsről én is a listámban: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-kivansagok.html

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lista:)) Am milyen telód van?:) Én most rendeltem ebayről egy keep calmos tokot és most találtam egy remek rendelős oldalt és annyi telótok van és gyönyörűbbnél gyönyörűbbek ^^ :)

    VálaszTörlés