2012. december 30., vasárnap

2012 - milyen évem volt?

Sziasztok! 

Eljött az év utolsó napja, ami klassz kis lehetőség arra, hogy végiggondoljuk, mit is csináltunk ebben az évben, mit értünk el, milyen élményekkel gazdagodtunk, mit csináltunk jól, és mi az amiben hibáztunk :) én most csak a szép dolgokra szeretnék emlékezni, bár rossz nem is nagyon volt, szerencsére! :) pár montázst készítettem képekből, a bejegyzéseket nem fogom belinkelni, mert azt vettem észre, hogy nem jeleníti meg a régi bejegyzések képeit, olyan ez mintha kitépnék az emlékeimet, úgy szerettem visszanézegetni a régi bejegyzéseket. nem tudom mi lehet a baj :S 

JANUÁR
Ebben a hónapban általában olyan bénán érzem magam, vége a karácsonynak, vizsgázni és tanulni kell, de nincs iskola, nem történik semmi izgalmas, hideg van és esik a hó, de már minek, amikor elmúltak az ünnepek..mindenesetre 2012 januárjában viszonylag korán végeztem a vizsgákkal (most is pont aznap fogok mint 2012-ben:D) buliztam Zitussal, dolgoztam, csináltam pár fotósorozatot, ellazultam a hónapot :D 





FEBRUÁR
Újabb szorgalmi időszak kezdődött, és ekkor csináltuk végig a lányokkal a már hagyománnyá váló 8/8 bulisorozatot, ahol 8 egymást követő napon 8-szor buliztunk :) 



MÁRCIUS
Márciusban sokszor már nagyon szép tavaszi idő volt, több páros fotózást is megejtettem ebben a hónapban:) A Széchenyi téren gyönyörűen virágoztak a fák, kezdett tavaszodni :)


ÁPRILIS
Idén áprilisra esett húsvét, és persze ilyenkkooor van a szülinapom:)) viszont 2012-ben elég rosszul voltam a szülinapomon, beteg voltam, elég csúnyán, viszont a barátaim nem hagytak cserben és meglepetésből eljöttek hozzám! A mérnöki karon ilyenkor tartják mindig a diáknapokat, arra is elnéztünk :)


MÁJUS
Rögtön kezdődött egy őrült majálissal...majd még várt ránk néhány buli, szülinap ünneplések, családi rendezvények :) Ilyenkor van Szegeden az imádott borfesztivál, és egy páros fotózás is belefért a hónapba :)



JÚNIUS
Lefotóztam a Selyemcsokor esküvői kiegészítő kollekciót, fotóztam bankettet, otthon lazultam, Szegeden is töltöttem még egy kis időt, de nem sokat, hiszen korán végeztem a vizsgákkal :) 



JÚLIUS
A hónapot borturizmussal indítottuk, majd fotóztam a Szegedi Szabadtéri Játékok előadáspróbáján, volt nálunk egy kerti party, fotóztam szalmabálás gyönyörű képeket, és a hónap végén végre nyaralni mentünk, életemben először láttam a tengert! Horvátországban voltunk a családdal, ahol Brigiékkel egy csodálatos, naplementés páros fotózást is sikerült megejtenünk :)







AUGUSZTUS
Ahogy hazaértem Horvátországból, másnap már úton is voltam Görögország felé, ahol a legjobb barátnőmmel töltöttem el egy hetet :) Augusztusban fotóztam életem első esküvőjét, valamint buliztam, interjúztam a SZIN-en :)




SZEPTEMBER
Újra suli, és a névnapom is ekkor van:) ennek örömére tartottunk egy kömpi-bulit, éés Rencsivel ebben a hónapban ki tudtunk menni kicsit fotózni Kömpöc határába, ahol szép őszi képeket készítettünk :) A hónap végén levágattam kicsit a hajam, és frufrus lettem ismét :) Szeptemberben készült még velem a szemeSZTEr interjú is:)





OKTÓBER
A kirándulások jellemezték ezt a hónapot, voltunk a lányokkal Vadasparkban, és egy óra keretében Budapesten, éés anyáékkal Szarvason az arborétumban :) Amikor itthon voltam, beadandózás,  lazulás, pihenés, tökfaragás volt :)

NOVEMBER
A tanulásé, és a beadandóké volt a főszerep, egyszer kétszer bulizni is elmentünk, voltunk bálban, és fotóztam egy srácot :)



DECEMBER
Ez a hónap a karácsonyi készülődésről, rengeteg zh-ról és az ezekre való tanulásról, és természetesen az ősszel az életembe betoppanó szerelemről szólt :) voltunk Mikulás bálon, a csodálatos Bécsben, karácsonyoztunk itthon, ma előszilveszterezünk kicsit a lányokkal, kártya, nasi és forralt bor társaságában, holnap pedig az év utolsó napja következik :)




Ez volt tehát az én évem, és a tiétek? Meséljetek, hogy telt? Én semmit sem változtatnék, imádom az életem, köszönöm a sorsnak, hogy ilyen remek családom, barátaim, szeretteim és olvasóim vannak, és hogy ilyen gyönyörű az életem :) Persze vannak apróbb bajok, de azokkal nem szabad túl sokat foglalkozni! :)

Remélem 2013 is boldog lesz, sok-sok sikert, nevetést, csodás élményeket, boldogságot és rengeteg örömöt kívánok nektek a következő évre!!! Holnap pedig bulizzatok óvatosan! :) 

Szeretlek titeket, és köszönöm, hogy egész évben velem voltatok, még ha néha kevés bejegyzés is született! Remélem velem maradtok jövőre is, még én sem tudom, hogy milyen lesz, de akármi jön, Ti tudni fogtok róla! 

Ölel és puszil titeket: adri

28 megjegyzés:

  1. Olyan jó látni, hogy mással nem bánt el a sors idén úgy, mint velem :D :D :D
    Annyira imádom a képeidet még mindig!

    Adrikám, maradj jövőre is ilyen vidám!!!! Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm!! remélem az maradok, és remélem neked is gyönyörű éved lesz!:)

      Törlés
  2. Imádom a képeidet,és az összesen szép vagy! :)) puszii: Anna

    VálaszTörlés
  3. öröm volt látni a képeidet:)) olyan hangulatosak,vidámak.te pedig tényleg iszonyat gyönyörű vagy az összesen:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! :)) de aranyos vagy már!!:))

      Törlés
  4. omfg Aaadri ez annyira jó volt!! Ahogy összeszerkesztetted a képeket, minden, sok sok emlék jött elő, kicsit az én évemet is leírtad :)) most indulok hozzád, sok sok képet, boldogságot, szerelmet, sikamikálást kívánok jövőre is :D:D:D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 már itt is fekszel mellettem jhuuu :) örülök h tetszik :)) sikamika :D:D takarítok rendesen jövőre is, bár néha el kell ugranom nyaralni, pl egy kézműves táborba :):) :D

      Törlés
  5. jó kis éved lehetett. :) tetszik a stílusod és a képeid. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszöönöm, bizony szép kis évet tudhatok magam mögött :))

      Törlés
  6. annyira furcsa olt ezt olvasni...
    olvastalak egész évben és fel-felkaptam a fejem, hogy jéééé, ez ilyen régen volt? és hűűű, komolyan elment ez az év?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? nekem is fura volt, hogy pár dolog már ilyen régen történt?! :) köszönnöm, hogy követsz!

      Törlés
  7. Izgalmas egy éved volt :) A fehér csillogó rucid ( november ), hol vásároltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iigen :)) a háda turiban vettem, de egyébként h&m a ruha :)

      Törlés
  8. Ahogy a képeket nézem,mosollyal és vidámsággal teli éved volt:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen:)))) remélem a következő is legalább ilyen jó lesz:)

      Törlés
  9. 2013-ban ugyanitt találkozunk ! Imádom azt a pozitív energiát ami árad belőled, sok sok sok erőt ad :)))) Nagyon Boldog Újévet Póniiiiiiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is ezt mondom! itt tali :) köszönöm, hogy mindig itt vagy velem!!! puszillak, és gyönyörű új évet kívánok neked drágaság!

      Törlés
  10. Boldog Új évet, előre is. Olyan jó ezeket a bejegyzéseket olvasni :) mindig szeretek visszaemlékezni az előző éveimre. Puszi neked! És jó bulizást holnapra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!! neked is nagyon szép új évet!! :)

      Törlés
  11. Annyira jó látni, hogy milyen vidám vagy a képeken! Boldog Új Évet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :))) sok-sok boldogságot neked is 2013-ra:)

      Törlés
  12. de örülök, h szerelem téren is boldogság van! :)
    minden kívánságot valóra váltó, örömteli új esztendőt kívánok neked is, drága Adri! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon örülök, elhiheted! :) jajj, köszönöm! én is kívánok neked mindent jót! puszillak!:)

      Törlés
  13. " fotóztam egy srácot " (: imádom ezt a finom kis utalást [ mer ugye az!? (: ]
    búék adrus, jövőre 9es bulisorozatot, meg hasonlóan szépséges képeket, meg soksok somolyt és hasonlóakat. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neeem, nem ő volt az, lehet itt a képeken hasonlítanak, de neem :) akit fotóztam, ő csak egy évfolyamtárs a suliból :)

      köszönöm a jókívánságokat, neked is gyönyörű 2013-as évet kívánok!:)

      Törlés
  14. Olyan kis pozitív-bomba vagy mindig, jó ezt látni! :) Örülök, hogy rád talált szerelemben is a boldogság.;)
    Az a fehér ruhás képed pedig isteni!!!!
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm! drága vagy nagyon! sok boldogságot neked is az új évre:)

      Törlés