2012. november 1., csütörtök

pótolok

sziasztok!
régen voltam már erre, inkább rá kellene szoknom, hogy naponta jelentek helyzetet, akár csak pár képpel is, ha benne vagytok, és szeretnétek:) az még menne, de mindig vártam valami nagyobbra, vagy sok képre, vagy hogy legyen időm fotózni, meg egyáltalán leülni a géphez, aztán mindig elmaradt, béna vagyok na. :D mindenesetre ez nagyon vegyes bejegyzés lesz, pár mostanában vásárolt holmim is feltűnik majd, meg pár adri fej, egy-két kirándulós kép Pestről, stb:) ma remélem nem fagytatok meg kinn, errefelé borzasztóan fúj a szél, és Szegeden még az eső is esett, mikor sétáltam a buszhoz. mostantól pihenek kicsit, holnaptól tanulnom kellene :) remélem jól vagytok, puszillak titeket!

meleg pulcsi

új kényelmes, rohangálós cipő

pár összevissza kép az elmúlt hetekből

beadandóhoz


egy borozós, tanulós buli :)

kávé rohanós időkre

film mellé melegszecsa hegyek

új pihepuha mamusz (F&F), és kötött burgundi hari :)



laptáska kínaiból

csak az üzemtan

mustár, kék, zöld, piros, eperkoktél, jóéjszakát

kávézás Zitussal

update: elfelejtettem, hogy a szövegben írtam, hogy pesti képek is lesznek, de utána elfelejtettem feltölteni őket:D 







aktuális kedvenc zeném :)

na mondtam én, hogy ez ilyen össze-vissza bejegyzés lesz:) megpróbálok sűrűbben jelentkezni, akinek pedig van kedve és okostelefonja, az nyugodtan csekkolhat instagramon is, hodiadri néven megtaláltok :)

xoxo, adrus

21 megjegyzés:

  1. Adri, ezt a kávét hol ittátok?? :O :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dock cafe-ban a Kárász utcán:)

      Törlés
  2. azt a laptáskát mennyiért sikerült beszerezni és hol?? (nagyon kis király)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3000 ft volt azt hiszem, és egy kínaiban vettem (ha Szegeden ismerős vagy, akkor a nagyteszkóval szembeni kínairól van szó!:)

      Törlés
  3. Ahogy nézem a képeid, mindig megjön a kedvem egy kis gyertyafényes tanuláshoz! Motiváció... jól csinálod! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hhihi, örülök neki!! :)) hajráhajrá!! puszi:)

      Törlés
  4. oh, azok a lattek :) minden szuper! még nem néztem bele az új GG epizódokba, remélem megvan online. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) huuh, én is le vagyok maradva egy résszel azt hiszem:) megvan bizony, én a nezzsorozatokat.info-n nézem:)

      Törlés
  5. engem is totál motiválsz a tanulásra, olyan jó kis hangulatos tanulós képeid vannak:)
    én támogatom, hogy legyen gyakrabban bejegyzés, ha csak 1-2 képpel is, mindig olyan jó kedvem lesz, amikor hozzád föllesek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drágák vagytok, és ennek úgy örülök! szeretek amúgy tanulni, ha jön az ihlet:) már kértek erről egy postot, és tényleg sok képem is van hozzá, akkor lehet megírom a postot:) ééés igen, én is arra jutottam, hogy inkább írok minden nap egy-egy képpel helyzetjelentést és pár érdekességet, mint hogy eltűnjek hetekre:))
      nekem pedig most tőled/tek lett jó vagyis jobb kedvem, köszönöm!!! puszillak!:)

      Törlés
  6. Amúgy azt hittem hogy csak én vagyok ezzel így,de tényleg motivációt nyújtanak a képeid a tanuláshoz! ;)
    Egyforma telefonunk van és a bejegyzés is szuper,mint mindig!:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) mennyire örülök, édesek vagytok!!! akkor kitartás a tanuláshoz!!!!
      én tökre szeretem ezt a telót, te hogy vagy vele?:) puszi

      Törlés
    2. szerintem is nagyon jó teló,csak azt nem tudom hogy én csesztem el az akksiját még az elején(nem töltöttem 12 órát),vagy alapból hamar merül? o.O

      Törlés
    3. hát nem tudom, szerintem az okostelefonoknál ez megszokott. nem tudom mennyire hamar merül neked, nekem kb 1 napot bír, de pl folyamatosan netes kapcsolattal van, frissít mindent, megy közben egy csomó alkalmazás, amiről folyamatosan értesítést kapok (akár facebook, instagram, vagy időjárás, stb) szóval szerintem ezek nagyon le tudják szívni, és én nem csodálkozom rajta, hogy gyorsan merül:)

      Törlés
    4. fhuu...oké!akkor megnyugodtam,mert kb én is így vagyok vele!
      köszi a választ! :))

      Törlés
  7. Nagyon jó képek lettek! Ugyanezt a borítéktáskát néztem ki az egyik kínaiban! :) hkorinna néven bekövettelek instagramon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:))) én is néztem még más színben is, de lehetne kicsit olcsóbb:S:D cska már nagyon kellett egy fekete :)) köszönöm a követést:)

      Törlés
  8. dejók a képek!:)) milyen telefon?

    VálaszTörlés
  9. köszi Fanni! :)) alcatel one touch S a neve, de a telenor így saját telójaként értékesíti, ezért nincs is rajta semmi márkajel :D de én szeretem eddig, ez a pár hét alatt nem volt vele bajom, szép nagy kijelzője van, fehér és mindenre tudom használni, amire szeretném :))

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Milyen szép az a borítéktáska. :)

    VálaszTörlés