2012. november 14., szerda

moments

sziasztok:) 
megvolt a hétvégi meló, az utolsó volt az évben:) ez a hetem még szabad, de így is neki kell állnom pár újabb beadandónak, kiselőadás készítésnek, tanulásnak:) azért pihengetek is, tegnap meg Rencsinél voltam és segítettem neki a tanulásban:) most van egy kis szusszanásnyi idő, este még szabadegyetemre megyek:) lassan fel kéne kicsit dobnom a szobát karácsonyi hangulatúra, idén nem akartam elsietni (máskor már szeptemberben nekiálltam:D), de nem találtam semmi jót, és szimpit eddig, csak gyertyák égnek:) szeretnék egy nagy hálós égősort a függönyömre, de szerintem azok elég húzós áron vannak, de majd szétnézek:) ti hogyan dekoráltok?:) 

mai adri, farmer, poncsó :)

a cipőn eredetileg volt egy ezüstös szőrme..azt levágtam :D

filmezés & nasi :)

képzeljétek a lagziban koktélpult is volt, fincsiket gyártottak :)


múlt heti adrik :)

jaa igen el is felejtettem, hétfőn fotóztam egy srácot, a suliból ismerem, szerintem tök jó stílusa van, majd hozok több képet is, ha végzek az utómunkákkal:


apropó, képzeljétek egy kisebb társasággal el szeretnénk menni szilveszterkor egy nagyobb házikóba, ahol főznénk, társasoznánk, stb kellemesen töltenénk az év utolsó estéjét:) ehhez egy különálló nagyobb házikóra lenne szükségünk, valami nyaraló félére:) néztem párat, de ahol érdeklődtem, és jó lenne már rég lefoglalták :) nincs valami ötletetek, akár helyszín akár ház ügyében?:)) véletlenül egy kiadó házatok?:D:D 
ti merre lesztek, tudjátok már? 

majd jövök még, addig is vigyázzatok magatokra, puszil titeket, adrus

15 megjegyzés:

  1. Mártélyon találhtsz kiadó nyaralókat. Mellete a tó is :) Tavaly ott töltöttük a szilvesztert kicsit fáztunk de jó volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó ötlet, csekkoltam is:)nem tudom mi lesz az egészből, de én úgy szeretném, ha összejönne!:)

      Törlés
  2. Dobogókő? Platán panzió, a "luxus" apartman baromi nagy, állati jól néz ki, és az ára egyáltalán nem luxus:) többször voltunk már ott, igaz, csak kettesben, a fürdőszoba elég érdekes, mert félig nyitott, inkább családoknak van, de simán megoldható nyilván barátokkal is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aah, nagyon jól néz ki :)))köszönöM!!!!

      Törlés
  3. télen: http://korospartontelelunk.hu/index.php?p=nyaralok#300
    nyáron: http://www.korospartonnyaralunk.hu/#

    mi a novemberi 4 napos ünnep idején voltunk itt, Békésszentandráson (Szarvastól 5 km) és szuper jó volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. imááádom!!!! köszönöm a tippet, nagyon jó!!!

      Törlés
  4. Hú nagyon jók ezek a képek rólad,a hajad is nagyon jól van megcsinálva, feltűzve!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, aranyos vagy:)

      Törlés
  5. haha, én lazán elfelejtettem, hogy mindjárt mikulás meg karácsony, itt délen a spanyolok nem égnek túlzottan ünnepi lázban, semmi sem sugallja még, hogy mindjárt ünnepek. mondjuk valahogy nem is hiányzik a nagy felhajtás, egyedül a karácsonyi vásárt, a forralt bort meg a korizást hiányolom, de a többi drámából örülök, hogy idén kimaradok :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D én sem égek még akkora lázban, mint tavaly, sőt:)) azért a forralt bor csússzik :D puszikállak spanyolpanda:)

      Törlés
  6. Adriiiiiii, ha szereztél hálós égősort, súgd meg honnan és mennyiért!
    Bele vagyok már őrülve teljesen az ünnepi hangulatba, úgy döntöttem jövőhéten fát állítok.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudtam még szerezni:S:( én még nem vagyok akkora hangulatban, de szerintem már kezdek lassan beleesni:)

      Törlés
  7. Szia Adri! Bocsi hogy névtelenül de nincs semmim amit tudnék használni a bejelentkezéshez...:-) Elárulod honnan van a magastalpú fekete cipőd? Úgy szeretnék egyet, de sehol sem találok normálisat...Előre is köszi!

    Kellemes ünnepeket és sikeres vizsgákat!:-) Luca

    VálaszTörlés