2012. november 18., vasárnap

hetem :)




sziasztok :) ismét csak kis helyzetjelentéssel tudok szolgálni:)
ez a hét még laza volt, vásárolgattam is kicsit, csütörtökön este pedig pizzát sütöttem és forralt bort csináltam, átjöttek a barátok, nyolcan voltunk, ettünk ittunk, showder klubot és vicces videókat néztünk, ennyit már régen röhögtem :D nagyon jól éreztem magam, imádtam:) itt maradtam most hétvégére Szegeden, beadandókat csináltunk Ricsivel, de sajnos gyorsan eltelt ez a pár nap:) holnap zh-zunk is, kedden kiselőadást kell tartanom az üzleti tervemből, és a szakdolgozat témámat is ki kellene találnom :) na de most megyek is, még a kiselőadással haladnom kellene:) szép vasárnap délutánt:)







új a cipi, amit ugye láttatok, hogy szétkaptam ollóval, új a poncsó, és a farmering és a fehér póló is, ezeket turiztam :)

csirkemellsonkás, kukoricás, fetasajtos, pritaminpaprikás, gombás, sajtos pizzát csináltam fűszeres tejfölös alappal és főztem hozzá jó kis pizzaszószt :)) 
a forralt borhoz pedig egy kis fehérbor, teafű, fahéj, szegfűszeg, bors és cukor kellett, szerintem az is fincsi lett :))


és egy kis agymenés a végére, ezt néztük csomó ideig és nevettünk rajta meg táncoltuk és mindenki ezt fütyörészi azóta is :D hatalmas :D:D:DD


naaa gyönyörű vasárnap délutánt/estét nektek! lovelove, adri

19 megjegyzés:

  1. jó a cipő, én tuti az első lépésnél orra buknék benne :D

    VálaszTörlés
  2. A cipő kényelmes? :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. :DDDDDDDDDDDDD tü tü tütütütrürüüüüüü :D

      Törlés
  4. azzal a táskával hetekig szemeztem, és most picit megtört a szivem, hogy még nem sikerült megvennem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én hirtelen ötlettől vezérelve vettem meg, amikor akciós volt (vagyis most nem tudom mennyi és még kapható-e) de hajrá, én imádom, elég nagy, masszív, pakolható, de akármennyi cuccal jól néz ki :)

      Törlés
  5. Ez a cipő nagyon dög!!! A nacid színe nagyon bejön, mostanában erre meg persze a lilára vagyok rákattanva meg a mustársárgára. Hozz a buliról is képeket, oksa? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm:) imádom én is a nacit, olyan jó még az anyaga is :)) a mustárt én is szeretem, azt a nadrágomat is imádom, meg pulcsim is van:))) a buliról nem készültek képek, mert csak befaltuk a kaját, és nevettünk egész este:)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. :)) Fruzsi de régen láttalak erre:))

      Törlés
  7. az a cipő ultrabrutál!:D mennyi ideig bírsz menni benne?:d

    VálaszTörlés
  8. úúú, félek, ha ránézek a pipődre, de az a lényeg, h neked tetszik! :) hajrááá-hajrá adrus! ;)

    VálaszTörlés
  9. A cipőben tuti nem bírnék menni, de a naci, poncsó, farmering kombináció nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  10. Adri, gyönyörű vagy:) jah már mondtam,sebaj,gyönyörűűű vagy:D
    nagy hajrá a hétre:) pusziiii:*

    VálaszTörlés
  11. Szerelmes lettem a cipőbe *-* iszonyat jóó :)
    nagyon csinos vagy :)

    VálaszTörlés