2012. november 7., szerda

:)



sziasztok! :)) most végre van egy kis időm, jöttem is helyzetet jelenteni nektek :) igaz nem sok képpel tudok szolgálni :) a hosszú hétvégén pihentem, és otthon segítettem kicsit a ház körül, valamint tanultam a hétfői zhmra, ami jelentem szerintem eddig a legjobban sikerült lett a félévben:) bár eddig én szerencsére mindenből jól teljesítettem, úgyhogy meg vagyok nyugodva:) most egy kis pihi van, jövő héten talán semmilyen számonkérés nem vár rám:) egyébként minden oké velem, csak kicsit úgy érzem, hogy elhalad a fejem fölött az idő, pedig tényleg élem rendesen az életet, de annyira szaladnak a napok, hogy integetni sincs időm nekik :D viszont szeretem, hogy lassan kezd megjönni a télies hangulat, gyertyát gyújtok legtöbbször, a puha mamuszomban mászkálok, ropog a kandalló(nak kinéző fűtőtest:D) forró teát szürcsölgetek, és most egy vörösáfonya-fahéj illatú kombót is megrendeltem az avontól (tusfürdő, testápoló, testpermet) és annyira finom az illata, nyami, karácsonyos éééés imádnivaló! úgyhogy egész idilli minden:) holnap délután filmezünk a csajokkal, aztán pedig kari bulink lesz:)pénteken palacsintát sütünk majd a csajokkal, jó kis házi eperdzsemmel isteni lesz, hétvégén pedig dolgozunk sajnos, de idén ez már az utolsó, aztán pihenés lesz:)) remélem ti is jól vagytok! :) na ennyit a beszámolásról, és a tervekről :) puszil és ölel titeket: adrus

néhány ilyen nap is van, például a keddek... 8-18-ig suli, egész nap tervezünk  :D


holnap estére :D


filmezés otthon:)

cicmókok segítettek gereblyézni. SE! mindig útban voltak a kis huncutok :D

muffin - rosszul csinálod :DD

ilyen kis mini töltött káposztát is csináltam:D mellé raktam egy kókuszgolyót h lássátok milyen kis cuki :D

ma délután, Petra konyhaablakából, gyönyör volt:))


napi vaji - like a boss :))) ez is telóval készült, nem is rossz a minősége szerintem, imádom az új telefonom:))

ez a pár utóbbi kép instagramról van, ha gondoljátok és csekkolni vagy követni szeretnétek, hodiadri néven találhattok meg :))


el is bújok most :)) 

xoxo, adrus

11 megjegyzés:

  1. csini vagy mint mindig:)) ééééés egy nagyon fontos kérdés. mi az a körömlakk a gyűrűs ujjadon???!:D veszettül jó!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép vagy a képeken, a cicusok meg zabálnivalók! :)
    Az a gyűrű is veszettül jó! :D

    http://lookfancy.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Juj a töltött káposzta! Egyszer ettem így még csak de imádom! Mi nem így szoktuk csinálni sajnos :) Legközelebb megyek hozzád ebédre :D

    VálaszTörlés
  4. ismerős az érzés amit az elején írtál a napokról :/ alig várom már a Karit!:)

    és mi van a gyűrűsujjadon tényleg?!:D

    VálaszTörlés
  5. Annyira tetszik a pólód mintája!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Az a kielégült cicafej. Ahj, mintha a régi cicusom látnám. :)

    VálaszTörlés
  7. Több Pónis bejegyzést :) ragyogsz még mindig :*

    VálaszTörlés
  8. nagyon csini ez a csíkos-mustáros szett, szép vagy Pónilány! :)
    és <3 cicákok, Vaji, mini tőtöttkápi, kilátás!

    VálaszTörlés
  9. édeseek a macskuszok, úgy megdögönyözném az összeset :))

    VálaszTörlés
  10. Hát az a káposzta? :D Kész, nagyon cuki:)

    VálaszTörlés