2012. november 26., hétfő

adrus életjelet ad

sziasztok! 
szégyen, hogy ez az ötödik bejegyzés még csak novemberben, kicsit vagyok én is kiborulva rajta, és köszi, hogy néhányan írtatok is, hogy hiányoltok :) jól esett, és minden nap akartam írni,de úgy érzem sokszor, hogy nincs hozzá anyagom, elrepülnek a napok, tanulni kell, előadni, házi dolgozatot írni, szakdolgozat témát választani, stb. A maradék időt pedig megpróbálom a barátaimmal és a számomra fontos személyekkel tölteni, kikapcsolódni :) múlt héten is összejött egy kisebb csajos bulizás, hétvégén pedig Petráéknál voltunk sportbálban, úgyhogy az egész hétvége el is ment ezzel :) azért néha megpróbálok frissíteni, a facebookos oldalon többször szoktam talán, instagramon is követhettek (hodiadri néven megtaláltok), és sokan feliratkoztatok a saját profilomra is facebookon, ott is néha kirakok pár dolgot:) csak, hogy tudjátok, élek még:D 
most viszont bele is kell vetnem magam a tanulásba, ma már túl vagyok egy zh-n, és még vár rám a héten kettő, úgyhogy nem árt tanulni egy kicsit :) ez a félévünk eddig a leghúzósabb... 

pár képet hoztam nektek, összevisszaságban mindenféléről, de remélem nem bánjátok:) 


közös sorozatnézés Zitussal:)

próbálok hangolódni, de nem nagyon kapott el még a láz, ti hogy álltok a karácsonyi hangulattal?

fahéjas, gyömbéres fehércsoki, finom volt :)

kék&fekete buli


világtalan trió

bff


legjobb bundikenyér másnapra:)

sportbál :)

és zárásnak egy mostani adri fej :))


puszillak titeket, nektek is kitartást mindenhez, remélem hamarosan megint jövök, addig is legyetek jók:)))

24 megjegyzés:

  1. Imádom azt a csokit, szerencse, h itt van nálunk a Pionir gyár (:P)!
    A képek is nagyon tetszenek, nagyon bírom ezt a stilust és érzem, h ideje nekem is beszereznek vmi csini kis szoknyát :D!
    Alig várom, h megint legyen új bejegyzést! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó neked:)) a szoknya jó dolog, imádom ezeket a kis pamutokat, meg kényelmeseket, csak ezekben járnék legszívesebben:))

      Törlés
  2. mennyire jó hangulata van az első képnek! :-) gyönyörű a hajad! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinike vagy! A fehér ruhádba pedig beleszerettem :P:D

    VálaszTörlés
  4. Cuki lett ez a poszt! :) És a stresszes időszak igenis meglátszik Rajtad, hova fogysz Drága? :)
    Nálam is pangós most ez a november, hülyén hullámzó az egész munkahelyi dolog, túlfáradok és nincs meg a rendszeres posztolás, amiért persze természetesen saját magát mardossa az ember lánya :)
    Puszillak: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édi vagy, akkor állok elébe a stressznek :D csak viccelek :D igen, így van ahogy mondod:) na de próbálok igyekezni :)) puszi

      Törlés
  5. uristen az a fehér ruha csodaszép:) hol sikerült beszerezned?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:)) Háda turiból van, de egyébként h&m-es:) nem tudom mikori kollekcióban volt, de nem is érdekel :DD

      Törlés
  6. jaj csudiszépek vagytok fekete kéken .:) úú de ennék holnap reggelire egy jó bundás kenyeret.. :) nagyon kis csini vagy a képeken Adri. :) A csoki pedig valami különlegesség lehet,mert én még nem is találkoztam ilyennel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, már nem most írtad, de azért remélem sütöttél azóta bundikenyeret:))

      Törlés
  7. Áh az a fehér ruha nagyon csini :)

    VálaszTörlés
  8. kedvenc a fehér ruhás adri:) olyan hercegnős:)
    halloood, a karácsonyi hangulat még engem sem kapott el, de a héten indul a borozós adventos vásár szegeden, hátha majd az belendít:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm drágaság:))) háát remélem nekem is megjön a kedvem, de nem nagyon érzem eddig, pedig most egy égősort is feltettem az ágyam fölé :D

      Törlés
  9. Olyan szép vagy:) és a kék-fekete ruhás kép nagyon jópofa :)

    VálaszTörlés
  10. jujj, hol vetted azt a fehér rucit?:)

    VálaszTörlés