2012. október 16., kedd

szemeSZTEr interjú velem ;)

képzeljétek tegnap kiderült, hogy már fenn van 2 hete a velem készült interjú neten :)) még én sem láttam, mert amikor lement adásban, akkor nem tudtam figyelni a tévét, de például már azóta voltak, akik emiatt kerestek meg páros fotózásért, és elég idegesítő volt, hogy én még nem is láttam az anyagot, ők meg igen :D:D szóval itt van, fura magamat visszanézni természetesen, de szerintem jól megcsinálták az anyagot :)) annyi javítanivaló van benne, hogy nem kiskunmajsai vagyok (bár ott születtem), hanem mint tudjátok kömpöci (kömpi, kömpedli :D) de ennyi baj legyen ;)) 



tegnap egyébként akkezdet koncert nagyon jó volt, imádom őket egyszerűen, kívülről tudom a zenéiket, és végigénekeltem a koncertet :) viszont bulizni nem maradtam, hiszen ma várt rám egy kiselőadás, amit végül nem volt idő szemináriumon megtartani, és egy zh is :) remélem ti is jól vagytok, én készülődöm, mert megünnepeljük, hogy vége ennek a két kemény napnak.. :D mérnök buli lesz, hello retroo, hellooo party:) apropó, mondjatok már valami jó zenét a készülődéshez, vagy mixet! :)) hozzatok engem hangulatba!:)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Főleg a végén azok a fotók amiket betettek. nagyon találó :) Jól mutatsz a videóban. :D

    VálaszTörlés
  2. Juuuhj remélem jól sikerült a buli, csak most jutottam el a géphez! Gratulálok szuper lett ez az interjú, olyan kis kedvesen válaszolgatsz jól meg van fogalmazva. Jól összerakták az már biztos. Már elkezdtem hiányolni a tesódékról készült képeket, zárásnak igazán tuti lett :)
    Akkor ha lehet így hivatalosan fogalmazni, sok sikert kívánok! Biztos sokaknak lettél szimpatikus, úgyhogy hajrá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nagyon jó volt a buli, igen:)) köszönöm a kedvességeket, édes vagy!! :)))

      Törlés
  3. hát ez csudijóóó kis videó lett, kiskunmajsai leányzóóó :D :D
    uh én nem tudnék ilyen összeszedetten beszélni egy kamerába, napokig vehetnék fel egy értelmes mondatomat is :D
    csak így tovább, és sok sok fotózást :* pussziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!:))) kiskunmajsai bizony:) de drága vagy már, én is meglepődtem, hogy ilyen jól ment, bár pofázásban mindig is jó voltam:D:D

      Törlés
  4. Szuper lett az interjú, tényleg jól összerakták, szép vagy, kedves vagy, remélem, sokan megtalálnak még és sikeres leszel :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett! Igazi póni vagy a videóban :)

    VálaszTörlés
  6. A BKF Vásárhelyi kirendeltségén van FOTOGRÁFIA SZAK (ALKOTÓI FOTOGRÁFUS, FOTÓRIPORTER) szak.
    http://felveteli.bkf.hu/muveszeti-kepzesek-tajekoztato-letoltes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, köszönöm az információ!

      Törlés
  7. Hát ez nagyon jó interjú lett... :)
    Most bukkantam rá a blogodra, és nagyon tetszik, szuperek a képeid!
    Egyébként meg szabad kérdezni, hogy milyen fényképezőgépet használsz? :)

    VálaszTörlés