2012. október 23., kedd

Szarvas - piknik, séta az arborétumban:)


sziasztok! itt vagyok megint, és a tegnapi kis kirándulásunkról hoztam rengeteg képet!:)) egyébként jól vagyok, beadandókat és kiselőadásokat csinálok, zh-kra tanulok, kutatok és olvasok, vagy suliban figyelek roppant mód az órákon:)):D amikor éppen nem ezt teszem, akkor valószínűleg valami mókára készülök, mert miért is ne, hülye aki pihen, ha fáradt :D:D szóval ezután még fáradtabbá válok, és amikor lemerültem, akkor nagytakarítást tartok pihenésképpen, és ha ez is megvolt, akkor alszom végre egy nagyot:)) na de nem vészes ám a helyzet, imádom minden pillanatát az életemnek, csak hát még néha a közeli barátokra sincs elég idő, egyszerűen olyan nehéz összehozni a találkákat, az idő telik, egyre hamarabb van sötét délután, rohanunk ide-oda és megint eltelt egy hét. na de ez a bejegyzés most nem erről szól, hanem arról, hogy a tegnapi fényes, napsütéses gyönyörű napon Szarvasra mentünk a családdal, sétáltunk egy hatalmasat, vittünk ebédet is, és egy pléden piknikeztünk az arborétum közepén :)) jó móka volt :) ahogy hazaértünk, rögtön mentem Rencsihez, folytattuk a tanulást :) most is ez vár rám, úgyhogy sietek is, remélem tetszenek a képek!! :) rengeteg puszit küldök nektek!



Anya&Apa <3







sajnos nem tudtam megtanulni fütyülni az ujjammal :D


Sziszmó




:)))





















:D:D:D











hoho, tököt is faragtunk a hétvégén:) ez a kép instagramról van, amióta megvettem az új telefonomat, már oda is posztolgatok, ha gondoljátok kövessetek: hodiadri néven megtaláltok! :))

ennyi :)) elnézést a sok képért, bár remélem nem bánjátok :)) 
majd jövök! :) 
vigyázzatok magatokra!
xoxo

40 megjegyzés:

  1. TÖKfejek dejóóóóó:) nagyon jó hangulatú képek lettek ismét:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööösziii:)) bajszitök is puszil:)

      Törlés
  2. Gyönyörűűű képek! *-*

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. igazi őszi képek, nagyon tetszenek. :) jól kihasználtátok a szép időt, én is kedvet kaptam most egy kis erdőben barangoláshoz, csak az a fránya tanulás... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, pont jól jött a szép idő:))) nekem is tanulni kellett volna,de inkább éjszaka bepótolom, mint h nappal lemaradjak az utolsó napsugarakról:))

      Törlés
  4. a nacid passzol az őszi lombokhoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mondanám h nem volt direkt :D de amúgy tényleg nem:)

      Törlés
  5. Majdnem mi is Szarvasra mentünk szombaton, de végül Tokaj lett belőle. :)
    http://lakkfan.blogspot.hu/2012/10/eletkepek-kulonkiadas-tokaj.html

    Kész kis fotós paradicsom ez az arborétum, úúúúúgy elmennék én is kattintgatni. ;) Nagyon szépek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) áá Tokaj, jó kis borok, én is mennék :))lecsekkoltam, hangulatosak a képek, és a kajcsik, huuuu de édes vagyok!! :D

      Törlés
  6. Gyönyörűek a képek, szeretem a növényes-gombás fotókat és imádom a sárga nacidat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :))) köszönöm, én is imádom, meg is látszódik, annyit hordom mostanában:)

      Törlés
  7. gyönyörűek. Remélem nem baj, hogy letöltöttem pár képet(faleveles, margarétás), és beállítottam a telómon háttérképként :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyugodtan, örülök, hogy az én egyik alkotásomat használod:))

      Törlés
  8. annyira cuki amikor dobod a levelet, apukád meg haláli ahogy fekszik a fatörzsön :D a tökök meg..pont olyan bajszosat tervezek én is csinálni 2 hét múlva :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit ilyen imádkozós nekem, vicci :D:D apa nagyon cuki jah, imádom őket :D 2 hét múlva már késő lesz hozzá nem?:)

      Törlés
  9. Nagyon jók lettek a képek! Gyönyörűek az őszi fák! Ez a kedvenc időszakom, amikor mindenféle csodás színben pompáznak a levelek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!:)) aranyos vagy:)) bizony, nagyon szép ez az időszak:)

      Törlés
  10. Kisasszony, magán lötyög ez a mustársárga gatyó, csak szólok! :) Gyönyörű időtök volt, a képek fele minimum mehetne háttérképnek, annyira szépek lettek!!!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :P kicsit :D köszönöm a bókokat, én is cserélek hátteret a laptopomon szerintem:)) puszillak

      Törlés
  11. nagyon szépek a képek! :) én szarvasi vagyok, és imádom az arborétumot, órákig sétálunk meg dumálunk, ha ott vagyunk:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Tami!:)) de jó neked, hogy ilyen szép helyen élsz:)

      Törlés
  12. Csodaszép képek *.* Öröm nézegetni őket! :))

    VálaszTörlés
  13. Baromi szép és iszonyat hangulatos képeket alkottatok!!!! :)
    http://kacatkupac.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj minden kép nagyon klassz, annyira közel állnak a szívemhez ezek a túrázós/természetben készült képek. Szóval nekem ez most különösen tetszetős poszt volt :)) Mi ma Zsibriken voltunk, egy kis zsákfaluban, geocachingelni, nagyon szép az erdő, ilyenkor a kedvencem.

      Tököt én is terveztem faragni de félek h nagyon elbénázom, még sosem csináltam :S

      Elnézést h Kacatkupac-hoz válaszoltam, de valamiért nem ajánlja fel nekem, hogy kommented tudjak írni, csak válaszként :(

      Törlés
    2. köszönöm!!!
      Kacatkupac: aranyos vagy nagyon!:))

      Dorcy: édi vagy, örülök, hogy tetszik:) én eddig annyira nem szerettem aaz őszt, de most az időjárása, a színei, a suli miatt nagyon imádom:))
      hajrá a tökkel, szerintem nm nehéz, én előre rá szoktam karcolni nagyjából a mintát, és utána éles kis késsel kifaragom:)

      Törlés
  14. Gyönyörű képek :) megbocsájtok értük... :P :D

    VálaszTörlés
  15. de szép ilyenkor az arbor! én csak nyáron voltam gólyatábor szervezőként ott :) meg éjszakai túrán :D szuper volt. Szuper képek, mint mindig! A moustache tök is tök cuki, én is pont ilyet akartam csinálni ) vagyis még lehet fogok is, ha időm engedi valamikor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) nyáron is gyönyörű lehet, de ilyenkor is, hiszen a színek valami csodásak:)) csináltál végül tökit?

      Törlés
  16. Jó képek, olyan ügyes vagy:))! Annyira szép az őszi erdő, hosszúhétvégén fotóztam is, de nálunk nem olyan tarka az erdő, mint Szarvason (vagy bárhol máshol:D)... Amúgy már követlek instagramon:))

    VálaszTörlés
  17. Szép képek, és nagyon jó a nacid is! Nem mertem fel sem próbálni a napokban egy ilyen mustársága gatyát, de a képeket látva, visszanézek:)))

    VálaszTörlés
  18. köszönöm!:)) én nagyon szerettem volna ilyen színű nadrágokat, aztán turiban pont megláttam, és pont a méretem volt, szóval szuperszerencsés voltam:)te is próbáld fel, lehet meglepődsz, hogy milyen jó tud lenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már meg is vettem a Tescóban, azóta is imádom:))) Persze, kellett hozzá egy csizma is:)

      Törlés