2012. október 4., csütörtök

mustár gatya-első verzió:)

sziasztok bébirépák!!! 
tudom, tudom, nagyon eltűntem mostanában:) hatalmas hajtás volt a képekkel, cikkekkel, beadandózni is kéne, és a suli is teljesen lefáraszt, a maradék időt pedig mindig elszórakozom valamerre, hétvégén dolgoztam egy jó 30-35 órát, és még mindig csak arra vágyom h aludjak és aludjaak :) fényképező alig volt mostanában a kezemben, szégyellem is magam érte:( ma viszont suliba indulás előtt csináltunk pár képet, ezeket mutatom meg most nektek:) most hazaugrottam, a laptopomat szervizbe kellett vinni, most is Zita gépéről sunnyogtam ide, hogy posztolhassak :) holnap pedig vadasparkba megyünk a lányokkal, aztán a könyvtár felé vesszük az irányt, este pedig lehet egy kis móka is belefér, mert miért is ne?! :) úgyhogy ez a sűrű élet van velem, remélem nem haragszotok nagyon, bár én magamra eléggé, hogy milyen kevés poszt volt mostanában! ígéérem, hogy próbálok ezen változtatni!!! remélem Ti mindannyian szuperül vagytok! :)) akik blogolnak, próbálom követni a frissítéseiket, de ha van kedvetek, meséljetek kommentben, hogy mi felétek a szituáció!! ahogy titeket érdekel az én sorsom, higgyétek el engem is a tiétek!! :)))) 

bordó gatya - c&a szerzemény
mustár gatya - háda turi

karkötő - h&m

körsál - h&m









jók legyetek!

remélem minél hamarabb kész lesz a gépem, és akkor a holnapi vadasparkos képekkel jövök, szerintem a mustár gatya egy sportosabb szett-változatát fogom felhúzni :))

rengeteg puszi, adrus

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll a burgundi, Adrika! :)

    VálaszTörlés
  2. jaaj az a körsál nagyon tetszik, ugy várom már h nyisson végre Veszprémben a H&M:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) én is imádom, azóta le se lehet rólam szaggatni :D:D

      Törlés
  3. Adrus, de jó hallani felőled! Szuper dolgokat szereztél be, arra a burgundi gatyára kíváncsi vagyok úgyhogy azt is mutasd majd be! A frufrud még mindig nagyon tetszik, lehet kéne nekem is? Én a héten valamiféle náthás/fejfájós/lázas/levert nyavalyát szedtem össze ebből próbálok kilábalni. Kitartást a sulihoz, munkához, cikkekhez meg a képekhez; és holnapra jó vadasparkozást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) annyira szégyelltem már magam, hogy nem adtam hírt, hogy hihetetlen. Ti is hiányoztok nekem!! :))
      jönni fog a burgundi gatya, olyan jó amúgy, az anyaga is, csak fogdosom amikor rajtam van állandóan :D:D
      egyébként én is érzem a betegség szelét, én is küszködtem, jobbulást nekünk!! puszillak!:)

      Törlés
  4. Csinos vagy mint mindig,Adrus!:)

    VálaszTörlés
  5. a felsőd nagyon bejön de bevallom a mustár színt nem kedvelem :S
    ha ilyen pörgős életet élsz ajánlom figyelmedbe az új postomat ( http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/09/termeszetesen-szepitkezunk.html) benne van 1 remek lazító fürdő receptje is. :)
    kellemes hétvégét! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm!:))na csekkolom is a bejegyzésed!:)

      Törlés
  6. imááádlak Adri, olyan aranyos vagy mindenkivel, nagyon szeretem olvasni a blogod, nézni a képeid :)) jól áll ez a gatya !;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de cukkeróni vagy:))) köszönöM!:)

      Törlés
  7. Nagyon csinos voltál, igazi őszies szett! A karkötők is nagyon tetszenek! Én még csak nemrég óta olvaslak, ha gondolod kukkants be hozzám is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!:))) benézek feltételenül!:)puszi

      Törlés
  8. Nagyon csini vagy!:) És szép <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édi vagy, köszönöm!! puszillak Te:)

      Törlés
  9. Nagyon tetszik a két nadrág és a karkötő. Ez a mustár szin nagyon király!!! Nekem nagyon unalmasan telnek a napjaim, kicsit irigykedem is, körülötted mindig pezseg az élet :D Én is ezt akaroooom :) Amúgy alig várom, hogy menjek újra Szegedre, nagyon szeretnék találkozni veled is már :) Ohhhhh de jó lesz :D (Remélem Barbi szólt.... ha esetleg nem tudnád miről van szó :D) Puszi, szép hétvégét!!! Ja és persze most is gyönyörű és vidám vagy, mint mindig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) kööszönöm, én is rákaattantam most ezekre a színekre:)
      én pedig néha a te "unalmas" napjaidra irigykedem hidd el! :)
      Nem tudok semmit erről a Szegedes dologról, ha jól tudom senki nem szólt nekem:DD deee szívesen találkoznék én is veled, úgy hogy bármi is ez, állok elébe :D
      puszillak!:)

      Törlés
  10. Szia! Nagyon szeretem a blogodat , elég régóta olvaslak már :) Egyébként én is vettem ilyen karkötőt a h&m-ben, és imádom, annyira finom nőies párosítás a gyöngy és a masni kombó :) Csak így tovább! :)
    Nono

    VálaszTörlés