2012. október 8., hétfő

esküvőfotózás - Dia és Gábor



sziasztok!! végre megmutatom nektek életem első esküvői fotós munkáját! nagyon izgultam előtte is, közben is, utólag is, hogy mit szól majd a pár:) szerencsére megnyugodhattam, én is meg vagyok elégedve, az újdonsült párnak is tetszenek, remélem nektek is fog! :) A polgári szertartás és a buli egy gyönyörű szombaton, a templomi szertartás és a kreatív fotózás pedig utána hétfőn zajlott, de így legalább sok időnk volt a páros fotózásra! :) A teljesség igénye nélkül válogattam ide nektek pár képet, természetesen sokkal több van, sok-sok kedvencem van ezeken kívül is, de nem tölthetek azért fel ide 400 képet :D 













































naaaa, hogy tetszenek? 

adrus

16 megjegyzés:

  1. Tündéri aranyosak:DD Az a kedvencem, mikor a koszorúslányok szétszedik a vőlegényt;P Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Te nem ügyes vagy Adri, hanem zseni :D Állati jók ezek a beállítások, meg minden! :D

    VálaszTörlés
  3. A mi fotósunk is Te leszel:D állati jók :) Puszi

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép képek lettek! :) Az utolsó a kedvencem :$

    VálaszTörlés
  5. Egy olyan 25 év múlva én következek! :DDD

    Amúgy ott a sínes képnél talán egy kicsit messzebb is mehetek volna, de egye-fene :)))
    Igazán gyönyörű képek lettek, tisztára profi fotós vagy! Verhetetlen! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon jó képek lettek, ügyes vagy! :) Milyen géppel készítetted őket?

    VálaszTörlés
  7. nagyon ügyes fotós voltál Pónilány, nagyon szép képek születtek, megértem, h az ifjú pár is elégedett! ;)

    VálaszTörlés
  8. Awww, a menyasszonyi cipő és a szökőkutas kéééééép!!!! :))))))))) De ami igazán betalált, az a gyűrűkkel kiegészített LOVE kirakós! Csudaszép képek, ügyes voltál nagyon és csak így tovább, oks? :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. kb. 2 év múlva ilyenkor, várunk Sopronban :D naptárba beírni ;)

    VálaszTörlés
  10. Imádooom, szuper képek Adrus!!! Ha majd én is arra jutok akkor az enyémre is te fogsz kelleni, ezt is jegyezd ám fel! :))

    VálaszTörlés
  11. Basszus Adri, ezért érdemes lenne felbérelnem egy vőlegénynek tűnő egyedet egy esküvő erejéig... :D Mind csodaszép, de az én kedvencem a figurás, a háttérben ugyanúgy pózoló párral. Nagyon kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  12. Tündéri aranyosak! Annyira imádom az esküvőket, olyan szívesen lennék esküvőszervező. wúúú. Ami pedig a tortán szokott lenni kis díszecske..annyira jó :DDD ahogy bepózolnak.. :D imádom azt a képet:D jajj Adri...ha nekem egyszer lesz esküvőm tuti téged hívlak fotózni! Nem érdekel hány kilométerre vagy. Imádom a munkád. :) puszillak :*

    VálaszTörlés
  13. gyönyörű képek,nagyon ügyes vagy. a párnak meg gratula,sok szerencsét,boldogságot,megértés és tiszteletet a közös életükhöz.

    VálaszTörlés
  14. HÚÚÚHAA!
    Erről senki nem mondaná meg, hogy az első esküvői munkád!!!
    Ezerszer kreatívabb vagy mint a legtöbb esküvői fotós! Hihetetlen képek!!Már hivatalosan is rajongód vagyok!!:)

    VálaszTörlés
  15. Ezek egyszerűen gyönyörűek,nagyon ügyes és ötletes vagy gratulálok!

    VálaszTörlés