2012. szeptember 18., kedd

school

sziasztok idősek, fiatalok, srácok, lányok, kicsik, nagyok, dívák és díványok! :D:) tiszta őrült napjaim vannak, a suli teszi ki a nagy részét, és néha annyira unalmas, hogy csodálkozom, hogy nem estem még le a székről, mert elaludtam.. :D mindenesetre megvagyok, és megmutatom nektek mi volt rajtam tegnap:) úgyis mostanában kb 0 ilyen poszt volt. vettem is pár dolgot tegnap, ezekről majd holnap, vagy vmikor még a héten beszámolok :)) remélem ti jól vagytok, nekem csak azon jár az eszem, hogy ágyba dőljek. csók.






nadrág, kabát -turi
cipő, blúz-kínai bolt
táska- I am
ékszerek- tally, c&a,h&m
szemüveg - retro

igen, szemüveges vagyok, de ritkán használom (távolra nem látok jól)

holnaptól Bor Tér lesz Szegeden a Dóm téren!:)) jön valaki közületek?:)


jó éjt puszi!

15 megjegyzés:

  1. Wow Adri a Városi Tv-n!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. váááá, én meg nem is látom!!! :D nagyon bééénaaa vagyok? *.*

      Törlés
  2. Sajnos csak a végére nyomtam oda, de amit láttam az nagyon tetszett! :) Aranyos voltál és jól beszéltél! :) Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet nem is gond :D húú, remélem én is hamarosan látni fogom:)) drága vagy, köszönöm:)))

      Törlés
  3. nagyon jól áll a szemüveg! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:))) csak mindig elfelejtem felvenni:) mondjuk órákon általában eszembejut, m nem látom a kivetítőt :D

      Törlés
  4. Adri, miért van ilyen szép hajad....irigykedem. :D Csinos voltál és szerintem nagyon jól áll a szemüveg. Én is szemüveges vagyok, közelre nem látok, de mostanában ritkán használom. :) Kitartást a sulihoz, valahogy átérzem a helyzeted. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nem tudom mitől ilyen, de köszönöm a bókot:)) legalább egy vmi jó rajtam:D:D
      kööööszi tényleg:)) én is ritkán használom sajnos, pedig kár lenne ezzel még jobban elrontani a szemem:S
      neked is kitartás!!!

      Törlés
  5. nagyon csini vagy!!! :) annyira jól mutat a fehér ing meg a farmer együtt! imádom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. cuki vagy:)) én is szeretem együtt, olyan letisztult :)

      Törlés
  6. hihi nekem is van szemüvegem, én se látok távolra jól:D én holnap megyek először suliba , ebben a félévben:D kivi leszek az óráimra:D habár ezt a 4 db.-ot kibírom -.- cuki vagy *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hehe remélem jól telt az első sulis napod!!:))

      Törlés