2012. szeptember 6., csütörtök

oasap karkötő és helyzetjelentés :)

sziasztok! állandóan szabadkozom, hogy miért nem voltam itt és írtam nektek, sokszor agyaltam rajta, hogy hogy kéne, meg miről, meg mikor kellene beiktatni egy fotózást, stb. de mindig úgy alakultak, hogy elteltek a napok, természetesen visszazökkentünk a szegedi pörgős életbe, 3 bulin voltunk a héten, a suli is keményebb lesz, mint eddig, ahogy az első órákból leszűrtem. cikkeket is kellett még leadnom, mert nem végeztem még minddel, az interjúkat ugye felvételről hallgattam vissza, hogy le tudjam írni, elég időigényes dolog. most azt hiszem majdnem mindennel végeztem, reggel pedig megyek haza, pakolászok, előkészítem a kajákat, sütök-főzök, délután pedig jönnek hozzánk az emberek, kb 20-an leszünk, házibulit tartunk :)) nagyon várom, sok ötletem van, mondjuk a társaság annyira jó, hogy ha egy üres szobába bezárnának minket, akkor sem lenne bajunk a hangulattal :) úgyhogy legközelebb már erről fogok beszámolni, és remélem azt mondhatom majd, hogy fergeteegeees volt! :) 
jövőhéttől pedig indul komolyabban a mókuskerék, ezzel együtt több alvás, nyugodtabb napok, talán a blogra is tudok már időt szakítani, normálisan kinézni, outfitet fotózni, stb :))) 

ui.: az előző post képeihez olyan aranyosakat írtatok, köszönöm mindenkinek!! :)

már múlthéten megérkezett a legújabb oasap csomagom, amiben egy szegecses karkötőt rendeltem :) négyzetes és kerek szegecsek is vannak rajta, közepén egy karika, a csatja pedig ilyen bedugós, állítható :) nekem nagyon tetszett már a promó képen is tetszett, bár kicsit foszlósnak tűnt a szíja, szerintem ami hozzám érkezett egy fokkal jobbnak tűnik:D itt megnézhetitek a terméket: http://www.oasap.com/bracelets-bangles/7637-black-studded-leather-bracelet-with-adjustable-length.html






és egy tegnap esti adri :)) 
van egy nagyon jó mix, lehet sokan figyelemmel követtétek a petőfi rádió dj keresős műsorát, na ez is abból van, imádom : http://soundcloud.com/djjabin/peter-jabin-petofi-radio-donto :)) hallgassatok rá :)

szombat környékén jövök, szép hétvégét!!! :)

9 megjegyzés:

  1. tök jól néz ki :)
    én is nemrég kaptam tőlük csomagot bát nem egészen vagyok vele elégedett :S
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/09/smoky-eye-oasap-2.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:))hmm látom, pedig a minta tök jó lenne, hátha nyúlik még :)

      Törlés
  2. No akkor zajlik az élet :)
    Én még nyáron lövöldöztem szörnyet az oasap játékán, így 15dolcsit sikerült összeszednem. Én fülbevalót választottam, de a képeken sokkal jobban nézett ki, mint valóságban.. de azért hordani fogom :)
    Egyre csinosabb leszel, a nyaklánc az a nyaklánc??? Mármint, hogy ebayes :D
    További szép napot, jó házibulit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) naa dejóó, ügyes vagy:))) igen az a nyaklánc:))puszi

      Törlés
  3. a karkötő fura, de te szép pónileány vagy, változatlanul! ;) :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tuti az utolsó kép! irtó dögös vagy ;)

    VálaszTörlés
  5. Do you people have a fb fan web page? I seemed for one on twitter however could not discover one,
    I would really like to become a fan!

    Feel free to visit my blog post - why am i not getting pregnant

    VálaszTörlés