2012. szeptember 9., vasárnap

kömpibuli képekben

sziasztok:)) mint már mondtam nektek, pénteken tartottuk nálunk a kömpibuli sorozat legújabb epizódját :D ötödik alkalommal gyűlt össze a legcukibb, jóarc banda, aki minket körülvesz, és egy fergeteges bulit csaptunk :D én reggel jöttem haza, elkészítettem a salátákat, a cukkinifasírtot, és a sütit, amibe cetliket rejtettem, feladatokkal:) délután 4 körül érkeztek az első vendégek, majd folyamatosan futottak be az emberek :) a partyhűtőnk megtelt finomabbnál finomabb italokkal, ami később a gyomrunkban talált új menedéket magának :D amikor már mindenki farkaséhes volt, felszolgáltuk a vacsit, még csináltunk este sültkrumplit, sült baconbe tekert virslit, volt ubisali meg kukoricasaláta is, és a fasírt (amin úgy aggódtam, hogy ízleni fog-e mindenkinek, de az fogyott el először jeaah:)). a vacsi után a hangulat a tetőfokára hágott mondhatni, mi is feljebb kerültünk, a padokon táncoltunk :D:D volt a mixektől kezdve a mulatóson át a tankcsapdáig minden :D őrület..a videókamerám kb végig forgott kandikameraként, hatalmas felvételek vannak, párat megnéztünk reggel, hát sírva röhögtünk rajta:D szerencsére mindenki tudott kényelmesen ágyon, vagy matracon aludni, elfértünk, csak páran annyira hangosan horkoltak, volt egy-két törés-zúzás, pár vicces de vállalhatatlan sztori, de azért pihentünk kicsit :) reggel bundáskenyér-tea kombóval búcsúztattuk az embereket, 11körül már kb mindenki hazament:( utána még takarítottam, majd pihentem egész délután :) nem olyan sok kép született, és annak is nagyobb része vállalhatatlan, szóval csak párat mutatok:) egyébként mindenki nagyon édes volt, nem a névnapom miatt szerveztük a bulit, de azért éjféltől csak annak a napja volt, így csomóan felköszöntöttek, ajándékokat is kaptam, és virágcsokrokat :) egyáltalán nem számítottam ilyesmire, nagyon drágák vagytok barátaim, köszönöm! :)))

roncs&rencs :D



Vaji is nagyon élvezte a bulit, főleg h régi gazdipajtása, Zitus cirógatta egész este :))


:D

"uristen odaaaéég a krumpli. azt hittem."
nem égett oda:D

cicafej:D

vacsi:)

Peti koma:)

ilyesmi feladatok voltak :D


pár ajcsi:)

ebayről:)

azt hiszem ennyi lettem volna, most még egy kis délutánom van itthon, aztán indulok vissza Szegedre, és jönnek a dolgos hétköznapok :) szép vasárnap délutánt!:)

16 megjegyzés:

  1. Ez az Ebayos nyaklánc nagyon tetszik! Már régóta szemezek vele :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm, rendeld meg úgy emlékszem nem volt drága egyáltalán:)

      Törlés
  2. Nekem is ugyanilyen nyakláncom van ebayről, imááádom! De valamit csinálj vele, mert nekem 2 használat után befektetdett meg zöldült az aranyozott rész :(
    Amúgy szokás szerint zsír a többi kép is meg minden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) ááá nekem is, tisztára befogta a nyakam is, pedig nagyjából lekentem átlátszó körömlakkal... :D :) kösziiii&puszi

      Törlés
  3. Nekem ugyanilyen felsőm van,mint a bordó szegecses :D szürkében,meg púderrózsaszínben.. :)
    Boldog Névnapot utólag Drusza :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi, néztem én is a többi színt, nagyon tetszettek azok is :)) köszönöm szépen, és neked is sok boldogságot utólag is :)

      Törlés
  4. Boldog névnapot, így utólag is. :) Nagyon jó képek, tükrözik a hangulatot. :) Jó buli lehetett. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok boldog névnapot kívánok, füled érjen bokáig !!!!!!!!!! :)))))))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszönöm, aranyos vagy nagyon!:)) puszillak

      Törlés
  6. Nagyon boldog névnapot kívánok Adrus :) szépeket kaptál!!!

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon nagyon boldog névnapot kívánok!!! :)
    Szuper barátaid vannak, biztos jó buli lehetett. Szép hetet, jó sulit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!! ez így van, köszönöm!!!!:)

      Törlés
  8. Adri! Esküvői fotózást vállalsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen!!! írj egy e-mailt, ha gondolod!! :)

      Törlés