2012. szeptember 15., szombat

it's autumn again



sziasztok!! :) tegnap megvolt a forgatás, kedden lemegy majd a tévében, utána pedig remélhetőleg neten is fenn lesz, és meg tudom nektek mutatni :) nagyon izgultam, de azt mondták, ügyes voltam, közlékeny (tényleg sokat dumáltam:D), és reméljük, hogy jó anyag lett belőlem :) a mai napot már itthon töltöttem, délelőtt segítettem anyáéknak, délután pedig Rencsivel fotóztunk kicsit :) remélem tetszenek nektek is a képek, mi már nagyon szerettünk volna egy ősziesebb hangulatú fotozós délutánt megejteni :))) 

először is mutatok Rencsiről néhányat:




mit szóltok?:)))

és akkor itt vannak, amik rólam készültek:




















update: még pár kép lemaradt:)





ilyen szép volt az ég:)) 

na hogy tetszenek? lett kedvencetek?:)) 

remélem szuper hétvégétek van, és éppen buliztok :) én most lassan alszom, van mit kipihennem a hét eseményei közül.. :) xoxo.

43 megjegyzés:

  1. annyira de annyira szép vagy.szuperek a képek,hajad meg maga az álom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Niki!! :)) aranyos vagy, örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  2. a 2,13 és a 17 ..azt hiszem jól számoltam :DD ..de a többi is nagyon jóóó

    VálaszTörlés
  3. olyan szép arcod van hogy nem igaz. na meg a hajad *.*
    abban a cipőben amúgy simán tudsz járni?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy ezt gondolod:))))
      a cipő a boltban jó volt, aztán mikor felvettem kijárt belőle a lábam.most vettem bele bőr sarokbélést, vagy mit. így már nem járok ki belőle, és egyelőre csak buliban volt rajtam, de ott kb 11-reggel4-5ig végigtomboltam benne a bulit, úgyhogy azt hiszem tudok benne létezni:D:D mondjuk itt a búzamezőn volt néha egy kis egyenetlenség, aztán nem volt könnyű a talpon maradás :D

      Törlés
  4. wááá, szuper képek :D de már meg sem lepődök :D
    Rencsiről az első, Rólad a második a kedvenc, csinosak vagytok mindegyiken:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi gabi drága :))) köszönjük tényleg:)

      Törlés
  5. wowowoo nagyon jók lettek, ilyennek képzeltem őket :)) nagyon megjött a kedvem az őszi cuccokhoz most :D csóók

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi karenszítóóó:))) na majd a héten szegeden is őszölünk egyet:))

      Törlés
  6. Nagyon jó képek lettek! Annyira gyönyörű szép a hajad. :)
    Nálunk szombaton borongós, esős idő volt, ma viszont talán kisüt a nap. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Kitti!!! :)) nálunk is néha elborult, ma meg fúj a szél, de azért napos az idő:)

      Törlés
  7. Adriii! Mondták már, hogy hasonlítasz Mila Kunisra? :)) De komolyan nagyon durván, ez nekem most esett le :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D írták már facebookon is pár képhez, de én nem annyira látom, az a csaj klassszisokkal szebb, mint én, sőt :) de azért jól esik, hogy így látod:)))))

      Törlés
  8. Nagyon szuperek a képek, te pedig gyönyörű vagy rajtuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Réku!! :)) drága vagy:)

      Törlés
  9. nagyon szépik vagytok csajok:) Adri a hajad külön meg kell említenem.. a színe, a hosszúsága áááá♥ a cipőiteket hol találtátok? nagyon szupik;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük!!! cuki vagy nagyon:)) nagyon jól esik:) a hajammal pedig nem csinálok semmit, de örülök, hogy ennyire tetszik :)) Rencsi cipője H&M-es, kicsit alacsonyabb, de kényelmes és szép, enyém pedig brutálmagas, az Office shoes-ból van:))

      Törlés
    2. köszönöm szépen a választ:))

      Törlés
  10. nagyon jó képek lettek :) szépek vagytok :$ éssss ne legyen frufrud, olyan szép így a hajad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjüük:)) ajj, pedig már eldöntöttem h lesz :D de most hezitálok :D

      Törlés
  11. Nagyon szép, őszi hangulatú képek :) nekem alulról a nyolcadik a kedvencem! Mindketten csinik vagytok nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy:)) igen, ez volt a cél, már nagyon vártuk az őszt :)) pedig amúgy nem szeretem annyira :))) köszönjüük!!!:) puszi

      Törlés
  12. Utolsó előtti tök jó lett. :) Persze alapból tetszik az összes.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen:)) örülök, hogy tetszenek!! puszillak

      Törlés
  13. Nagyon tetszik mindegyik,látszik hogy tehetséges vagy adri :))!Amúgy szoktad szerkeszteni valamilyen programmal a képeket,hogy jobbak legyenek a színek meg ilyesmik?xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, köszönjük!:)) igen-igen, néha állítok színt, kontrasztot, stbt:)) photoscapet használok:))

      Törlés
  14. Nagyon szépek vagytok! Jók a képek!

    VálaszTörlés
  15. Szeretem az őszt, csak ne essen az eső :D Vicces, de most csütörtökön, hogy hirtelen ilyen hideg lett, és némelyik utcában minden este felkapcsolnak égőket, ami a fára van csavarva.. karácsonyi hangulatom lett :D
    ui.: szépkisképecskék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így vagyok vele.. ne is mondd, végighallgattam bublé karácsonyi albumát a hétvégén...kezdődik.... :D:D:D
      köszönjük! puszi

      Törlés
  16. máris szebb az ősz ilyen jó hangulatú képekkel !:)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szuper képek lettek, meg kell hagyni, hogy gyönyörűek vagytok. Nem tudok nem elmenni a cipőtök mellett, már régebben láttam amikor vetted szóval Adrus ez egy igen jó választás volt! Kényelmes???? Én is hasonlóban gondolkozom, de inkább bokacsizma fazonú legyen mert fázos a lábim. :S
    A frufru kérdésre pedig én félfrufrut javasolnék, az olyan ha akarod van ha akarod nincs (aranyközépút); mivel nagyon helyes arcod van azt ne takard el. :)
    Még egyszer szuper képek lettek, jöhet a csúnya gonosz ősz ha ilyen bejegyzésekkel lepsz meg minket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de cuki vagy!! :)) köszönöm:)) szerintem kényelmes amúgy, csak kellett bele sarokfogót vennem, meg meg kell szokni, de szerintem amúgy kényelmes, végigbuliztam már benne egy éjszakát, meg jó magas vagyok benne (relatív, magamhoz képest) szóval szeretem!:)) a kínaikban, de a deichmannban is lehet csomó telitalpút találni most, magasabbat, alacsonyabbat, mindenféle fazonban, úgyhogy nézz körül!!! :))
      nagyon köszönöm még egyszer a kedves szavakat, annyira aranyos vagy!!:)))) jó kedvem lett tőled:)/tőletek:)

      Törlés
  18. Eszméletlen fotók, nagyon szépek vagytok! *-* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük Emiii:))) drága vagy!!:)

      Törlés
  19. Szia:)

    Gyönyörű vagy,és a hajad!!!!!!Nem lehet nem megemlíteni:)Nekem felülről a második a kedvencem Rólad:)
    És szerintem feldobhatnád az arcod frufruval,valamilyennel,hogy ne legyen csak "úgy" a hajad,ha érted:)
    Néha kell egy kis újdonság:)

    Puszi:egy másik Adri:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Adri!!!

      aranyos vagy nagyon!! köszönöm szépen:)) igen, én is így vagyok vele, hogy csak úgy sehogy sem áll, és már utálom leengedni, úgyhogy mindenféleképpen frufru lesz:) pénteken megyek is fodrászhoz:)

      Törlés