2012. szeptember 20., csütörtök

casual wednesday

sziasztok!:)) a héten több felé is jártam vásárolni, pár szerzeményt láthattok majd rajtam a mostani képeken:) igazából hétfőn reggel hirtelen ötlettől vezérelve még suli előtt vettem egy telitalpú szépséget, és abban is indultam neki a hétfőnek. fájdalmas egy nap volt :D tegnap újra megpróbálkoztam vele, és még több helyen gyilkolta a lábam mint előtte, de be fogom törni, és jó pajtások leszünk, remélem :) az új cipőhöz vettem egy táskát is, mert eszembe ötlött, hogy a pénztárcámban még mindig leledzik egy pár euró, és akkor ezt a h&mben el is költöttem :) vettem még két basic pólót, ebből az egyiket viselem a képeken:) turizni is voltunk, ott találtam egy nagyon jó magas derekú farmert (végre), meg egy bulisabb felsőt, ezt is felavattam már tegnap este:) először a BorTéren kezdtünk, majd a jatéba mentünk táncikálni, sok ismerős volt,  szuper emberek, sok-sok nevetés, én élveztem nagyon :)) végre összejött egy direkt tali, és Gabi (http://uuujraeleszto.blogspot.hu/) is velünk tartott, ééén nagyon örültem neki, és szerintem mindenkinek szimpi volt, mert egy imádnivaló csajszi! :)) innen is puszillak! :) úgyhogy ez volt, ma pedig egy halasi kisbarátunk jön át, hogy borterezzünk egyet, aztán lehet ismét buli lesz, de valószínűbb, hogy forralt borozós, filmezős, sztorizgatós, lazulós estének nézünk elébe. lehet játszunk is valamit, van valami ötletetek?  :)) remélem ti is jól vagytok, én most még vacsizgatok, teázok, bebújok az eső elöl :) ilyenkor annyira jó benn kucorodni nem?:)))

holnap hozom nektek az egyik interjút, Punnany vagy Carbonfools legyen az első?:))












xoxo, adrus




38 megjegyzés:

  1. Hol vetted azt a gyönyörű cipőt? Múltkor láttam ilyen Pesten egy butik kirakatában buszról mire odaértem a boltba már nem volt meg :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kínaiból van a cipő, 4500 ft volt:)))jaj sajnálom, tuti találsz még ilyet, rengeteg helyen árulnak már:)

      Törlés
    2. nyugati aluljáróban van ilyen cipő :) nekem a fekete-piros kombó van meg és én is majd meghaltam benne :D
      (roni)

      Törlés
  2. CIPŐŐŐT honnan ??:D:D nagyon csini vagy nekem is jól jönne egy ilyen pántos kis surranó :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kínai üzletből:))) köszönöm!:) nézz be, a nagyáruházban vettem:)

      Törlés
  3. Ujjujjuj az a cipő meg a táska meg a blézer meg.. ! :))) Nagyon csinatos!

    VálaszTörlés
  4. PUNNANY! egyértelműen:))
    nekem a táskád jön be iszonyatosan..hol vetted?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okééé, akkor egy szavazat :)) a táska h&m!:))

      Törlés
  5. ((Gyönyörű Hercegnő))de éédess vagy, jó volt Veletek bulizni nagyoooon, pár dolgot vissza néznék az estéről =D Petrával is csomót táncoltunk =D puszi Nektek
    pihenneeeeeem kell =D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) veleeed is, imádtam!!:) kár lenne visszanézni, főleg ahogy próbálunk bemászni az építési terület kellős közepén a vizesárok mellett a jatéhoz 15 centis cipőben!! nice :D

      Törlés
  6. Válaszok
    1. köööszi Ilka:))puszilunk a cipővel együtt!:D

      Törlés
  7. nagyon szuperül nézel ki! jó ez a színösszeállítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dettó! :))) Szuperelegáns és nagyon nőcis! :)
      Pusza: Reni

      Törlés
    2. köszönöm, elpirulok lányok:))) drágák vagytok, először nem gondoltam, hogy működik ez a színkombó, de nekem is bejött:)

      Törlés
  8. Olyan csinos vagy, hihetetlen! :)Imádom, mikor a hajad így fel van tűzve/csavarva, nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) drága vagy nagyon!! :) most egy ideig nem tudom így hordani a hajam sajnos:)

      Törlés
  9. Most is kedvemre való ez az összeállítás, nagyon tetszik a cipőd no meg a táska is! Én is mindig magas derekú farmert keresek turiban, de eddig nem találtam.... majd talán ma! :)
    Remélem lesznek BorTeres képek is, azok mindig olyan jól esnek! :D
    Szép napot Adrus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm:) na találtál farmert?
      sajnos nem voltam kinn napközben, este meg nem vittem gépet:((

      szép napot neked is mára is!! puszi

      Törlés
  10. Punnany! :)
    Mindig beletalálsz a tökéletes összeállításokba, irigylem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jön nemsokára:))) kööszönöm amúgy, de aranyos vagy!:)

      Törlés
  11. Szuper ez a szett, a blézer, a cipő, a TÁSKA!!!! Nagyon jó minden!!! Ja és a hajad, valami csodálatos!!! Írhatnál egy összefoglalást a hajápolási rutinodról, mert kevesen büszkélkedhetnek ilyen csodás hajkoronával!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm!!! örülök, hogy ennyire tetszik!:)) oké, írok most már egy posztot a hajamról:))) nagyon jól esik amit írtál köszönöm!!

      Törlés
  12. Még jó, hogy Carbon legyen az elsőő!

    VálaszTörlés
  13. Szia Adri, egyszerűen gyönyörű vagy mint mindig! :)) Egy kérdéssel fordulnék hozzád, ha nem vagyok túl indiszkrét... -Hol szoktál turizni ?? Most költöztünk Szegedre a barátnőmmel, és mind a ketten imádunk turizni, de még nem igazán sikerült maradandót alkotunk : ( előre is köszönöm a tippeket, címeket. :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, köszönöm!:)))
      Mostanában a legtöbbet a hádában turiztunk, igaz vállfás, de megéri az árát, remek cuccok vannak, akár az előző kollekciókból is (rengeteg h&m cucc stb). van még egy jó turi a Szent István téren, az kilós, ott is jó cuccok szoktak lenni!:) van még egy nagyobb kinn az olajbányász téren, az a 3-4-es villamosok végállomásánál van Tarjánban, ha ott leszállsz, akkor át kell menni egy alagúton a másik oldalra és rögtön ott van a turi! de a Nagyáruháznál a dugonics téren is van több a passzázson, azok drágábbak, de pl cipőt vagy táskát érdemes ott nézni!:)) remélem tudtam segíteni!:) és azt is remélem, hogy jól érzitek magatokat Szegeden!!

      Törlés
  14. már le se írom, hogy milyen szép vagy, de ez a cipő annyira király én is szeretnék, holnap benézek pár helyre :) Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de drága vagy, köszönöm:)))) hajrá hajrá!:)

      Törlés