2012. szeptember 13., csütörtök

adri újra itt :)

sziasztok fiatalok! itt vagyok, jelentkezem nektek:) eddig sűrű kis hetem volt, kedden például 8-18-ig vagyunk iskolában, enyhén kiborító már a végére :D és egész nap tervezünk, stratégia tervezés, területi tervezés és üzleti tervezés óráink vannak. így kedden este gondoltuk kiengeszteljük magunkat egy kis bulival, pont  a karunknak volt mókája a jatéban, szóval ott voltunk reggelig, csomó ismerős, nem túl sok ember, jó hangulat, imádom-típusú zenék, nagyon jó kis este volt :) másnap pihenést helyett a sulit és a takarítást választottam, így viszont este nem kellett altatni, gondolhatjátok :D ma pedig volt 3 óránk, és végeztünk is a hétre:) most ismét kicsit majd pakolászok, hogy minden rendben legyen itthon, mivel képzeljétek, holnap itt forgatunk a lakásban, velem készül egy kis film, interjú, nem tudom, hogy nevezzem:) van az egyetemnek egy tv műsora, ami a városi televízión megy, és most olyan hallgatókat mutatnak be, akik nem (csak) abban tehetségesek, amit tanulnak, -jelen esetben én a mérnöki karon -  hanem másban is, én a fotózás miatt kerültem a képbe :) nagyon örültem a megkeresésnek, és eléggé izgulok, hogy mi lesz :) ha kész lesz az anyag, akkor megmutatom nektek, vagy ha szegediek vagytok, azt hiszem kedden fog lemenni a városi tv-n, úgyhogy akár ott is csekkolhatjátok, jupí :) ennyi lenne a helyzetjelentés, most hajatmosok, aztán a tiszta lakásban lehet szundizok egyet, az idő is és a fények is olyanok, ami ideális egy délutáni bekucorodáshoz nem?:) nektek is jó pihenést, ha tehetitek! kitartás, már csak egy nap és hétvége:) várjátok már? mi a program?:)))










nadrág, farmerkabi: turi
felső: terranova 
ékszerek: h&m, c&a, ajándék


reggeli/cukikávéfelirat/iskola/ebéd

legyetek jók, béke:)

7 megjegyzés:

  1. az első fekete fehér kép a kedvencem :)
    Olyan szép vagy mindegyik képen *______*

    VálaszTörlés
  2. De cuki képek :) Gratulálok a megkereséshez, kis tehetséges fotósunk :))
    Egyébként ismerem az érzést, nekem hétfő, kedd, szerda, csütörtök 8-18-ig van órám :S Mondjuk a péntek meg szerencsére szabad.

    VálaszTörlés
  3. imádom a második Adrit, a többit is, de az a kép a kedvenc :)
    mára én is pihenést választom, ilyen időben késztetést érzek rá :D

    VálaszTörlés
  4. kaki nap után, ismét mosolygok :) Kisugárzás 5-ös :-))

    VálaszTörlés
  5. Cuki vagy nagyon :) A sulihoz kitartás, én a szombatokat gyűlöltem a legjobban, délután 5-kor már-már sikítottam az ajtónak hogy nyíljon ki és hadd menjünk véééééégre! :)
    Jó forgatást, várjuk a belinkelt videócskát! :)
    Pusza és jóéccakát: Reni

    VálaszTörlés
  6. Hm, valamiért mostanában nem jelentek meg nekem a bejegyzéseid és azt hittem, hogy el vagy tűnve. Erre most látom, hogy mennyi új poszt van :) Mindjárt neki is ugrom elolvasgatni. Üdv újra itt :) HIányoztál. Puszi

    VálaszTörlés
  7. Neked áll a világon a legjobban a farmerdzseki :-)

    VálaszTörlés