2012. augusztus 29., szerda

SZIN - 2-3. nap



sziasztok!! itt vagyok, tudom, hogy kicsit megkésve, de nagyon pörgős napok vannak mögöttem, a SZIN pénteki bulijából kb reggel 7re értünk haza, aztán másnap lakodalomban dolgoztam, képzelhetitek..utána pedig még egy szülinapi buliba is hivatalos voltam, el is mentem, így hát a hétfő-keddem az alvásról szólt, kómamiki voltam, egyik alvós helyemről vánszorogtam el a másikig, a nappaliból a szobámba, és vissza:D de mára már jól vagyok, Szegedre is beröppentem a laptopomért, szóval máris tudok nektek írni, és a múltkori esküvői fotózás utómunkájának is maximális erőbedobással neki tudok kezdeni! :) jupíí :)

örülök, ha megvártatok, szeretnék most már hetente legalább 3-4-szer írni nektek, ami a sulis időszakban remélem meg is valósul majd. sosem tervezem, hogy ennyi időt kihagyok, de néha így alakul, és higgyétek el, szégyellem is magam érte, van egy ilyen rossz érzés bennem, bűntudat is, meg csak úgy magam miatt is rossz. nem szeretnélek elhanyagolni titeket, mindig csekkoltam a kommenteket akár telefonról is, érdekel a véleményetek, még a rosszak is, de néha másra is kell fordítanom az időt :) remélem megértitek, de azért próbálok mindig frissíteni, most már kevesebb hajtás lesz, "csak a suli", de mellette szerintem megleszek :)  csomó ötletem van, videókkal is készülök majd nektek, szeretnék recepteket hozni, outfitet, jött oasap csomagom is, rendeltem ebayről, az esküvős képek is jönnek majd, szóval érdemes lesz ezentúl is benézni, ha szerettek itt, póniországban. köszönöm, hogy olvastok, köszönöm, hogy itt vagytok, köszönöm hogy megvártok! xoxo


a második nap kicsit punnyadás volt, az elejét nem is a fesztivál területén töltöttük, utána pedig csak úgy elrohant az idő, interjú pedig nem készült, mert akikkel szerettünk volna, mindenki velük akart, és nyilván a nagyobb sajtóorgánumokat engedik előre :D (pl a Csík zenekarnál)




Rencsi:)

és jöjjön a legjobb nap, a péntek!!!
nálunk kezdtünk, majd egy nagyon lassú, több órás sétával átjutottunk a fesztivál helyszínére :D ott koncerteket hallgattunk, interjúztunk, ettünk, ittunk, táncoltunk, mulattunk, énekeltünk, 4kor vége a buliknak, mármint ami a hangosakat illeti. utána rohantunk a silent discoba, fejhallgató fel, kétféle zenéből lehet választani, te szabályzod, hogy melyiket hallgatod, és milyen hangosan:) teljesen olyan mintha buliban lennél, és színek jelzik, hogy melyik csatornád nyomod:) szóval mindenki számára világos h mire ugrálsz vagy épp énekelsz:) az egyik ilyen mai slágeres, majd a végén kicsit nosztalgiás, a másik meg dubstep szerű, durvább, de az is nagyon jóóó volt :D a legjobb éneklős részeknél én csak levettem a fejhallgatót és röhögtem a többieken akik nyekeregték a szöveget hangosan a semmire :D:D:D reggelig ez ment, 7 körül értünk haza:)... IMÁDTAM!!!!! 







az én fejem vállalhatatlan ezért kicsit eltorzítottam:D:D:D

lánykáim:)

kolleginával:)

őrület



és megint a végére hagytam a legjobbat, Fehér Balázs a carbonfoolsból:))
kicsit csúnyák vagyunk, legközelebb szebb képet csinálunk:D

ui: akartam egy videót is betenni, de még nincs kész, lehet nincs is hozzá elég anyag, majd pótlom, ha összejön:) pusz

21 megjegyzés:

  1. Imá-imá-do-hooom :D:D:D:D Vártuk már nagyon :)
    Gyönyörűségesek vagytok! :)
    Pusziiiii (:

    VálaszTörlés
  2. mennyire jó ez a masnis rendszám kitakarás :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D kööszi, nekem is bejött a hirtelen ötlet és megvalósítás önmagamtól:D

      Törlés
  3. óó Baláázs!!:))imádom:)De látom,hogy Adrus te is élvezted a társaságát!:)Mellesleg nagyon jó képek,örülök,hogy ilyen jól éreztétek magatokat!puszii:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) bizony, jóhogy élveztem:D:D köszönjük!! puszi

      Törlés
  4. Éllőben is olyan hangja van a Balázsnak mint a dalaiban? :)Jó képek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háát majd megpróbálok berakni ide a hangfelvételből egy darabot:)amúgy szerintem másabb kicsit:)

      Törlés
  5. Hú, izgalmasnak hangzik az ősz, várjuk! De azért ez a fesztiválozós időszak is izgi, kár, hogy nem mehettünk veled :-) Talán majd jövőre. Mindig irigyeltem a SZIN-t, nem mintha itt nem lenne VOLT, de még azon se voltam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) bizony, jó lett volna ha mindenki odateleportál! :))) naa, jövőre irány minden fesztivál bogi!

      Törlés
  6. :))) imádtam!! amúgy jól besötétedett a hídon!! el sem tudom képzelni mit csináltunk két órán keresztül?! <3

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. én ugyan nem raktam el sehova:D elég fura a kép alapból, ráraktam egy feketefehérséget, de mást nem csináltam:D

      Törlés
    2. :D:D:D:D
      Pedig igazán elrakhattad volna, jó kis szuvenír lenne a hideg téli napokra :D
      Azt hiszem sikerült a lényeget kiragadnom a bejegyzésből újfent, viszont nagyon csinik voltatok átjött a fesztivál felling nem kicsit.
      Azt a szuper szürke csizmát hol sikerült találnod? Ezekre az őszi póni-újdonságokra igazán kíváncsifáncsi leszek, természetesen türelmes jó olvasóként.

      Törlés
    3. :DD el is raktam volna, ha lett volna rá lehetőségem hidd el!! a pólója is elég lett volna, de még szüksége volt rá :(:D:D
      aaakkor jó, ha átjött a fesztiválfeeling, ez a nap tényleg nagyon úgy sikerült!! megvolt a hangulat, az időjárás, a barátok, a koncertek, ruhák, zenék, minden!! :) a csizmi viszont csak kölcsön volt, nem szoktam egyébként nagyon bokacsizmát hordani, mert szerintem összenyom, de most nem húzhattam magassarkút fesztiválra. mindenesetre pár új cuccom van azért, majd meglátjátok őket:) kicsit össze kéne szednem magam, és tematikusan beszámolni pár dologról..kicsit kaotikus póniország mostanában, én még átlátom, de már nem sokáig:DD:D

      Törlés
    4. amikor még pécsen volt PEN mi is hatalmas katarzist éltünk át, szerintem egy hétig testi/lelki beteg is lettem. úgy hogy most irigykedem picit rátok. :D
      ebben a bokacsizmás dologban pedig igazad van, bár én viszonylag nagyra nőttem (175) de sokszor gnom törpének nézek ki ilyesmikben... bár erre a lábaim nem épen kecses kinézete is rásegít. :D
      no akkor várom a bejegyzéseket, bár a kaotikus póniland nem érződik megnyugtatlak :)

      Törlés
  8. Óóó most nagyon röhögök FeBa úron :DD Amúgy nem sok lány mondhatja el, hogy a képén félmeztelenül van ... nekem 8 (!) alkalom után sem sikerült. Vártam volna, hogy írsz egy kicsit a koncertről és róla / róluk. Milyenek voltak a többiek ? Velük nincs kép ?

    VálaszTörlés