2012. augusztus 23., csütörtök

SZIN - 1.nap

tegnap megkezdődött Szeged, és az év legsSZINesebb pár napja:)) délután 5körül indultunk tőlem, felvettük a passokat, aztán 17.50re már egy interjú is le volt beszélve, ami persze elcsúszott fél9-re. így nyugodtan végighallgathattunk-tombolhattunk pár koncertet, és a punnany massif után, a backstageben megcsináltuk a szinterjúnkat:) a srácok tündérek voltak, majd ha kiment az újságban a cikk, akkor nektek is megmutatom, miket kérdeztünk:) annyit elárulok, hogy kisujj esküt tettek, hogy legközelebb, ha szegeden járnak iszunk egy jägersört... :D a koncertek után a sátrakban, aránákban megy a buli, dj-k szórakoztatják a vendégeket, úgyhogy ott táncikáltunk még, de aztán torokfájás és elfáradás miatt 2 körül hazajöttünk:) maa viszont folytatódik a fesztivállapot, esetleg valaki közületek itt van/lesz a SZINen? :) puszi nektek, love.










punnany :))


xxx.

28 megjegyzés:

  1. Rám egy ugyanolyan SZIN press vár, fotóznom kellene, de nincs kihez csapódjak a fesztiválon. És még Szegeden sem jártam sosem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért ki ne hagyd!!! gyorsan bele lehet jönni a munkába:)

      Törlés
    2. De azt se tudom hol van a fesztivál. Hisz nem jártam még Szegeden. Meg egyedül ottan bolyongani??? :/ Pedig csak szombatra szerettem volna legalább elmenni :(
      (nem a munkával van gondom, mert Fezenen is fotóztam)

      Törlés
    3. Végülis gyagyapofa vagyok :D Komolyra véve.. ott voltam! :) Igaz, kimaradt az első nap, de a többi összejött :)
      Semmiképp nem akartam egyedül lemenni, de aztán megoldódott a helyzet :) Egyedül (jó persze össze lehet spanolni szinte bárkivel :D )azért nem akkora party mint amikor a barátaival lóg az ember ^^

      Törlés
  2. FUUUUUUUUUUUUUU de utállak most Adri ne haragudj:D imádom őket!!!! istenem de irigyellek:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt az első gondolatom, ahogy megláttam a képet :D:D:D:D

      Törlés
    2. :D:D:D na ne harduljatok, nektek ajánlom a képet:) puszi:)

      Törlés
    3. nekem iiiiis ugyanez jutott eszembe, mint Diának :D jaj, irigykedem :) és nagyon várom majd hogy megmutasd milyen interjút csináltál velük!! :)) érezd jól magad :)

      Törlés
    4. :D:D drágák vagytok, punnanyt mindenkinek!! :D:) jön majd az interjú:)

      Törlés
  3. Jajj de klasszak :))) Voltam már Punnany koncerten és nagyon tetszett, biztos élmény beszélgetni velük! Jóóó bulizást és óvatosak legyetek ebben a melegben!!! Pusz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) nekünk is nagyon tetszett, és a srácok is aranyosak voltak:)) csak este megyünk ki, amikor már nincs kánikula (annyira) és vigyázunk:) puszi

      Törlés
  4. Cukorborsó! Erre az öntömjénező híg fosra kitől kaptatok passokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! Szerintem valamit félreértesz, nem a blog miatt van a presses pass, hanem mert egy egyetemi lapnak vagyok a szerkesztője. Mivel ez egy személyes blog, ezért gondoltam megoszthatom az élményeimet a kedves olvasóimmal, de ha ez nem tetszik, akkor a jobb felső sarokban megtalálod a kis x-et! :)

      Törlés
  5. Nah, jövôre irány a SZIN :) A hangulat, a koncertek ááá :D Ezért jó egy blog, élmények melyekben mi is részesülhetünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) örülök, hogy van, aki így áll hozzá!:) köszönöm! jövőre tali!!

      Törlés
  6. Ahhh, de jó lehet a SZIN! SZINte bánom, hogy ott hagytam a szegedi fősulit annak idején :S
    Várjuk az interjút! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) bánhatod is kicsit, de azért biztos így kellett alakulnia!!:) puszi

      Törlés
  7. Válaszok
    1. nem, de időm nagy részét ott töltöm:)

      Törlés
  8. kéééépzeld, én láttalak :)) :D

    VálaszTörlés