2012. augusztus 12., vasárnap

last nite

....& today's hangover. 

tegnap Brigiéknél volt egy kisebbfajta csajos buli, amit sok csacsogással, evéssel ivással, alkoholival töltöttünk, majd a Dokkra mentünk bulizni :) reggel pedig elaludtunk rencsivel és csak délre értem így haza a családi kajára, nice :D most nézem az olimpia záróbuliját, sajnálom, hogy már vége is, hozzászoktam, szerettem nézni, akármi volt :)






:) <3

(kicsit téliesen öltöztem, de hűvös volt, meg nincs vmi sok cuccom most szegeden:D)



és egy kis bajszis szívószál ma :)

jó éjt drágák, holnap pedig legyen csodaszép hétfőtök!! :)

24 megjegyzés:

  1. Nem kötözködni akarok, de nem kast night-ot akartál írni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akarom mondani: "last" :DDDD

      Törlés
    2. :D nem :D kastot főleg nem:D csak viccelek:) ha kiejted ugyanaz, meg van egy ilyen szám is :)

      Törlés
    3. Ooo erről a szleng formáról nem tudtam, bocsi. :)

      Törlés
    4. igazából lehet h gáz, de nekem így tetszett:) azt is szokták így h tonight...2nite meg ilyesmi:D de igazából mindegy is, meg igazad van természetesen az a helyes:)

      Törlés
  2. aaahj Adri, mindig olyan csinos vagy! :D :))

    VálaszTörlés
  3. óó milyen kis szépek vagytok mindannyian.. :) (első kép) jobbról a második lánykán lévő rucit vettem meg majdnem.. nagyon széép:)!
    és mióta szeretnék már alkoholizni..de valahogy sosem jön össze:(
    sok sok puszi póniadrinak:* és világának:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük:):) igen, tényleg szép, és neki is olyan jól állt:))
      jó móka, remélem hamarosan játszol egyet:))))

      pusziiiillak:)

      Törlés
  4. Jó kis képek :)
    Állásinterjús és koncertes hétfőm lesz. Majd meglátjuk, de a koncert tuti jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük:))) naaa hogy sikerülteeek?:)

      Törlés
  5. Nagyon szép vagy olyan kis életvidám :D de ezt mondjuk mindig mindenki elmondja, de gondoltam én is megteszem még 1x :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de édes vagy, hidd el, akárki akárhányszor mondja, ugyanolyan jól esik, mintha először írná!!! köszönöm!!!!

      Törlés
  6. Jesszus holnap hétfő??? :S
    Tök nyugis üldögéltem én is a záróünnepséget nézve, de azt hiszem beteszem magam tenti üzemmódba. Tényleg milyen kis csinik voltatok, ez az alkoholi nekem is kedvemre való lenne már. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, de már vége is:) remélem jól telt:))

      Törlés
  7. nagyon csinik vagytok mindannyian :)

    VálaszTörlés
  8. Kaptál tőlem egy díjat, itt megtalálod a részleteket: http://madridangyala.blogspot.hu/2012/08/liebster-award-dij.html

    VálaszTörlés