2012. augusztus 31., péntek

frame



ma pihenésképpen lőttem pár képet..de tényleg csak párat, mert az állványom nincs itthon, és eléggé nehézkes volt így, meg semmi sem úgy sikerült, ahogy a kis fejemben megálmodtam:D:D szóval a macis játékos témából lesz még egy sorozat majd, amint kitalálom, hogy is kellene megvalósítani, amit elképzeltem:) remélem azért ez a 3 kép is megteszi most :) folytatom a cikkírást, képszerkesztést, mellé meg sütünk főzünk, savanyúságot és ketchupot raktunk el minden nap, úgyhogy van meló bőven:D jöhet egy tejeskávé, folytatódjon a munka! :)



legyetek jók, pénteeeek van, használjátok ki az utolsó nyári hétvégét!!! xoxo

28 megjegyzés:

  1. jajj de ötletes :) nagyon szép vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet a keretes kép, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm!:)) örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  3. nagyon jóóó lett!! a macis téma is pont ilyen szupi lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. örülök, hogy tetszenek:) köszönöm!:)

      Törlés
  5. Tudod mi tetszik benned a legjobban? Ahogy viseled magad! Egyértelműen látszik, hogy nem vagy topmodell alkat, mégis sugárzol minden képen, élettel teli ha fekete-fehér ha színes a kép, mindegy. Én is kb. olyan alkatú vagyok, mint Te, és szeretek a képeidre nézni, mert tőlük én is jobban érzem magam.
    Na jó, elég a nyálból! Klassz képek. Pont. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ezt olvasni, hogy így látod! köszönöm szépen, nagyon jól esett!! :)))

      Törlés
  6. Hihetetlenül elegáns és bájos vagy! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Jaj de szépek ezek a keretes képek!

    VálaszTörlés