2012. augusztus 6., hétfő

Croatia - day #2

amint kipihentük az utazás és az első nagy séta fáradalmait, másnap frissen és fitten indultunk el Pulába várost nézni:) kicsit borúsabb időt mondtak, ezért döntöttünk a kirándulás javára a strand helyett:) nekem nagyon tetszett a város, rengeteget sétáltunk, ebédeltünk egy jót, és kocsival lementünk a fjord legbelső pontjára, ami gyönyörű volt!:)) 




lányok:)



felső: kínai
szoknya: h&m
karkötők: turi
szegecses karkötő: http://www.oasap.com
táska: I am


fjord felülről:)



Pula:)




















:)




na sziasztok, megyek nézem tovább a meccset, aztán ebéd, és készülődök, Petrával találkozom ma, tegnap volt a születésnapja, és végre megszorongathatom, nagyon régen nem láttam a nyaralások miatt:)) innen is puszi neked kicsi!

ééés nektek is sok puszi, holnap jövök a többi képpel:)) ezek eddig hogy tetszenek?:)

15 megjegyzés:

  1. juhéé, sok szép kép! :) változatlanul olyan cukicsalád vagytok, zola (jól emlékszem?!) pedig óriás(nak tűnik:)).
    jó barnának is tűnsz, adrus! :) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha köszi:))) hát nálunk az átlagmagasság kb 160 körül van, Zoltán komi (jól emlékszel:)) pedig simán óriás mellettünk :D:D de legalább emeli a család fényét (és magasságát:D) most már ettől ezerszer barnább vagyok, vagyis remélem, majd a görög képeken látszódik jupi:)))
      puszillak drága dyna!!

      Törlés
  2. Szuper képek. annyira átjön a hangulat, hogy úgy érzem ott sétálgattam én is Veletek Pulában :D A szoknyád nagyon tetszik, honnan szerezted? :D
    Hogy bírom ki holnapig az újabb képekig?! :)
    Neked is sok puszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó is lett volna ha ott sétálgatsz velünk:)))
      a szoknyám még téli szerzemény, h&m pajtás támogatta meg a ruhatáram vele :D
      nem kell kibírnod, kinn van az újabb post még ma:)) csókpuszi

      Törlés
  3. Pula gyönyörű város, bár a dalmát nagyvárosokkal szemben nekem mindig kicsit "iparosabbnak" tűnt, de imádtam minden szegletét mikor ott jártunk :)) az amfiteátrum meg különösen a kedvencem, annyira szép :) és persze a képek is csodásak, meg viccesek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen kicsit tényleg iparos, ahogy mondod:) nekem még nincs összehasonlítási alapom, így tetszett nagyon:)) és tényleg az amfiteátrum a legjobb:)) puszillak

      Törlés
  4. Szép,sőt gyönyörű képek!

    nekem is van ilyen szandálom,imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!!!:) ugye? én is, mert kényelmes nagyon, és bármikor berohanhatok benne a tengerbe! :D

      Törlés
  5. Élmény volt nézegetni ezeket a képeket (is). :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Verus, örülök!!:))puszi

      Törlés
  6. Ismét gyönyörű vaaagy :)))) Nagyon szép képek :) Egyszerűen tökéletes! :) Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. köszönöm!! jaj az előző tele lett hibával :D:D puszillak

      Törlés
  7. annyira szépek ezek a képek alig várom a többit, kicsit irigykedem, csodálatos ez a hely. :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Rékus, drága vagy!! kinn van már egy újabb adag :))) puszika

      Törlés