2012. augusztus 8., szerda

bazi nagy görög nyaralás :)

a cím kicsit sántít, ez a 7-8 nap a pihenésről szólt, nem éppen partynyaralás, vagy aktív kirándulásos városnézős kiruccanás volt, de attól még élveztem nagyon:) rengeteget strandoltunk, nevettünk, pihentünk, fürödtünk és úszkáltunk a tengerben, ettünk-ittunk, és azért egy két szépséges helyre is elutaztunk a közelben:) sajnos hamar vége lett, de a tenger sós illatát örökre a szívembe zártam, és alig várom, hogy jövőre újra mehessek - remélhetőleg akkor Bulgária lesz a cél, nagy bandával, igazi party nyaralást tervezünk:) már most alig tudok a fenekemen maradni :)) na de mutatom is a rengeteg képet, itt egyben mutatok mindent, mert annyira sok mi nem történt, úgyhogy talán belefér egy bejegyzésbe is:)))

útközben a buszról:)







mindenki tesóknak hisz minket :)




Zitus:)







imádom a tükrös szemcsiket :)


ebéd Thassos szigetén :)



tengerszín? felpillantottam, és megláttam: KÉK :D 



nyomokban adrit tartalmaz

rozé pozé :D




kis hangover reggel a parton :)


ice tea @malibu beach bar









lakatlan sziget körül gyönyörű volt a víz :)













ennyi lett volna a görög beszámoló :)) a többit még Zitánál (http://shoesinheaven.blogspot.hu/) csekkolhatjátok :)))

puszillak titeket, adrus

42 megjegyzés:

  1. Nagyon szép helyen jártatok! Tetszenek a képek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi :))) bizony, szép volt nagyon:))

      Törlés
  2. olyan szép mindegyik:) és a hajadért odáig vagyok, én is ilyet szeretnék:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszi Dia:)) hááát pedig nem csinálok vele semmit, festve nem volt soha, és nagyon az ápolásával se sokat törődök, sampon és balzsam, de ennyi, semmi plusz (sajnos):)

      Törlés
    2. minek plusz ha ennyi bőven elég?:) milyen sampont használsz? szoktad vasalni? milyen sűrűn mosod?:DD

      Törlés
    3. :D:D:D hát lehetne ricinus téma, meg ilyenolyan ápoló pakolások, meg védő cuccok..dehát sajnálom az összesre a pénzt meg az időt :D:D na de amúgy hát változó, ami megtetszik de már egy jó ideje avonos sampon-balzsam kombót használok szegeden, a narancssárga fajtát (http://avon-line.hu/product-hajszelidito-sampon-minden-hajtipusra.html) :)
      szoktam vasalni, bár nyáron kb mindig kontyban van mert csak úgy nem idegesít, de hidegebb hónapokban sokszor vasalom :) ééés kb 4-5 naponta mosom, első nap kiengedve, aztán kiengedve bubisan feltűzve vagy fonva, aztán copf, aztán konty és ha már végképp kifogytam az ötletből és csúnya, akkor megmosom:D:D remélem kielégítő volt a válasz:D

      Törlés
  3. horvát után görögország :O ... már nagyon irigyellek , na meg azt a szép kék tengervizet is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, ez most jól jött ki:))) remélem azért te is nyaraltál!!

      Törlés
  4. Gyönyörűek a képek, imádom a ruhád és a fürdőruhád is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm Bogi!!! köööszi:)

      Törlés
  5. Gyönyörűek a képek! :) Ugyanilyen virágos rucim van nekem is, nemrég volt róla outfit posztom :) Neked is annyira jól áll!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm!! naa, ruhatesók vagyunk :))) azt hiszem nem tudom megnézni a postodat :S

      Törlés
    2. http://paintyourself.blogspot.hu/2012/07/gorgeous-floral.html
      Hátha így sikerül! :) :) Újra végignéztem most a képeket és csak a porzó pénztárcám az, ami visszatart attól, hogy csomagoljak és irány göröghon! :D

      Törlés
    3. köööszi, így már okés:)))én is visszamennék egy kis bónuszra :D

      Törlés
  6. mennyire szuper fürdőruhád van, ilyenkor én is mindig kedvet kapok hozzájuk.. nagyon jól áll!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm:) nem voltam benne biztos, hogy feltegyem-e, de hát nyaaralás az erről szól, nem akartam elsumákolni :) f&f amúgy:)

      Törlés
  7. Mit is mondhatnék.. :) Gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  8. Te Adri! Annyira csini vagy, de komolyan! És az a fürdőruha! Hát nekem is kell olyan, de eddig nem találtam megfelelőt :( Egy kérdés... mell résznél hogy viselkedik a fürdőruci? Mármint biztos érted, hogy az a "felhúzogatós" fajta, vagy marad a helyén rendesen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága vagy Zóra, és imádom a neved!!! remélem a kislányomat egyszer Zoénak vagy Zórának hívják majd, ezt csak úgy mondom:)))
      a fürdőruckót az f&fből szereztem be, leopárdmintásban és ilyen feketében:) a mellrésze nem csak sima, hanem merevített, mint egy külön melltartó, kényelmes, és szilikon csík húzódik a tetején körbe, mint a pánt nélküli melltartók esetében:) és egyébként van hozzá egy nyakba akasztható pánt is saját színből( fekete és leopárd) de azokat nem használtam, hogy ne úgy barnuljak le:) viszont nekem így is tartott, bírta a röplabdát, az úszást, pancsikolást, mindent:)) remélem meggyőztelek, én nagyon jól érzem magam benne, már amennyire egy magamfajta jól érezheti magát strandközegben:D:D

      Törlés
  9. nagyon tetszenek a görög képek is!!! dejó volt nektek csajok!! :) szépek vagytok, csokik vagytok és még iszonyat cukkerek is! :D csóók :) alulról a harmadik kép ajj de édi már! (L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi drága tezsvírem! :D bizony jóó volt:)) rágógumi ízű fagyis kép csak édes lehet :D::D puszillak:)

      Törlés
  10. Adri, imádom a képeidet:D Nagyon jók:) Én is voltam már Görögországban kétszer, tavaly pont Thassoson, ugyanis rokonaink laknak ott:) A sziget melyik részén voltatok? Bulgáriát nagyon ajánlom, ott is nyaraltunk már, gyönyörű, és elég bulizós hely, legalábbis amerre mi szálltunk meg, az tele van szórakozóhelyekkel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj de jó, köszönöm!!! mi Thassosra csak kirándultunk, de ha görögországba mennék megint, akkor Thassoson keresnék szállást, mert gyönyörű volt:) a nagy hajók kikötőjétől sétáltunk a városon keresztül a parton, majd egy strandos részen az Aqua nevű bárban telepedtünk le kicsit:)))

      Törlés
  11. Olyan jó hangulatuk van ezeknek a képeknek, meg is írom máris a bff-emnek, hogy ilyet nekünk is csinálni kell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööösziii:)) na akkor irány pakolni lányok!!!:))

      Törlés
  12. oh, de irigy vagyok. én most is épp melózom. külföldi nyaralásból idén nem lesz semmi :( Max. a hosszú hétvégén megyek le Szegedre egyedül egy kicsit pihenni. Azt a várost úgysem ismerem nagyon. De azért hiányzik a tavalyi görögországi nyaralás :S csodaszép képek lettek megint.egyik kedvencem a hajókötélről :) Az az AVON-os átlátszó csipkés táska nekem is megvan. nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom!!! :( viszont szeged szeretettel vár téged! :))) elhiszem, hogy hiányzik, de remélem gyorsan jövő nyár lesz, és akkor már te is indulsz majd nyaralni!! :)) Zita avonos táskáját én is szeretem, szép, nagy, csini, különleges:)

      Törlés
  13. Gyönyörű helyen jártál Adri :))) Irigység van :P ^^

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jók lettek a képek, én is kedvet kaptam az ilyesmi fotózáshoz. :) Az a fagyiiiiiii O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) hajrááá!! :) köszönöM!! a fagyi pedig isteni volt:)

      Törlés
  15. Jahajjjj nagyon jól tetted, hogy idén ennyit tengerpartoltál:D Én meg rohadt irigy vagyok:D Nagyon tetszenek a nyári rucijaid, annyira csinosak és nőiesek (pont mint te:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony, jól jött ki,imádtam:)) a nyári rucikkal úgy vagyok, hogy egyébként nem szoktam pántnélküli dolgokat hordani, de ilyenkor meg nem akarok úgy lebarnulni, hogy mindenféle kivágás, meg ujj, meg pánt van rajtam, úgyhogy kénytelen vagyok:) azt hittem ez a virágos ruci csak ünnepi helyeken működik, de eszembe jutott a narancs táskám, és kis arany saru meg kiegészítők, és szerintem elég hordható lett az eredmény:) úgyhogy ezek így véletlenül jöttek, sokszor vászon sporcipőben meg shortban és laza pólóban is nyomom :)))) de köszönöm a bókot!!:)) puszi

      Törlés
  16. óóó már kezdtem remélni, hogy a bejegyzés címe : bazi nagy görög LAGZI lesz...francba:DD irigyellek Titeket, gyönyörű helyen voltatok, egyszer én is szeretnék ide eljutni:) millió puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó is lenne :D:D biztos vagyok benne,hogy eljutsz majd ide !!!:)puszillak

      Törlés
  17. Még gimis koromban/korunkban láttalak rengeteget és olyan érdekes, hogy a blogod alapján mennyivel többet tudok most a mindennapjaidról. Pontosabban egyáltalán tudok rólad valamit is. Az is érdekes dolog, hogy a fürdőruhád késztetett arra, hogy most már írjak neked. :D Bazi jól áll! Nem sok ütős egyrészest láttam mostanság, de a tiéd egyszerű és nagyszerű. Na de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nagyon tetszenek a képeid és bevallom néha mikor ihletet vadászok a blogomhoz, akkor a te képeidből szippantgatok egyet-kettőt. :)Szóval, így tovább! Várom, hogy levadászd a lenyugvó nyár legszebb pillanatait is, mert arról is szeretnék írni. :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)jaj csak az első mondatod láttam, azt hittem valami negatív dolog lesz :D hú. bizony, ez nekem is néha fura, hogy mennyi mindent elárulok magamról, nyitott könyv az életem. de eddig még nagy bajom nem lett belőle, remélem ezután sem lesz:))
      örülök akkor, hogy a fürdőrucim jól végzi a dolgát, szeretem én is, mert kényelmes, de nem az a tipikus öregnénis egyrészes béna.
      aminek viszont a legjobban örülök, hogy ihletet adhatok!! nagyon jól esik:))) a lenyugvó nyár biztosan jönni fog!! neked ajánlom majd!:)

      Törlés
  18. Baszki olyan szép vagy, hogy nemigaz, pedig nem az a tipikus csontsovány lány vagy de mégis, még a barátomnak is mutogattalak h néézd deszééép 0.0 utállak. :DD

    VálaszTörlés