2012. augusztus 6., hétfő

3. nap - hajókázás (videóval!):)

a harmadik napunk volt talán a legizgalmasabb, kényelmesen megreggeliztünk, elkészülődtünk, és hajókirándulásra indultunk:) már előző nap leegyeztettük a kapitánnyal a dolgot, aki nagyon szimpatikus volt, és talán az volt a legmeggyőzőbb az egészben, hogy nem sok utast enged fel egy-egy ilyen kirándulás alkalmával, előre le kell foglalni a helyeket, és a hajón, melyen akár 50 ember is elszoronghatna, csak kb 20 ember van így:) valóban nem is voltunk többen, és így - bár a leülős rész is kényelmes volt -  végig a hajó hátsó részén tudtunk napozni, feküdni, pihenni, fotózni, beszélgetni, és csak a mi családunk volt ott hátul:) elöl is volt egy napozós rész, ott egy másik család pihengetett:) az út Rovinj-ig tartott, ott pedig volt egy pár óránk, városnézés, délutáni ebéd, majd indulás vissza:)a magastalpúm és a nagyon csúszós széles macskaköves, lejtős utcák barátsága nem volt hosszúéletű, de azért jót sétáltunk, és az ebéd is fincsi volt:)













ez a jelenlegi háttérképem:)

család:)

a szüleim, akiknek annyi mindent köszönhetek:)









Zola koma:)





tezsvíreim :D

na és a videó: 

mit szóltok?:)
jó éjt, adrus

39 megjegyzés:

  1. Jaj Adri én mindjárt hisztirohamot kapok a képeidtől :D Igaz mi Franciaországban voltunk, 1 hete értünk haza, de ezektől a képektől most azonnal vissza akarok menni a tengerhez :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Rebi, az a baj, hogy én is azt kapok a saját képeimtől:D:D szívesen veled tartanék Franciaországba, szólj ha indulsz vissza!! :D:D

      Törlés
  2. dejóóó :):) egyszer én is nagyon szívesen elmennék hajókázni, olyan jó lehet :) nagyon tetszenek a képek!! :) ez a ruha pedig nagyonnagyon jól áll neked :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, aranyos vagy:) :)) mindenképpen próbáld ki, én nagyon szeretem!! idén már többször is voltam, és mindegyik nagyon tetszett!!! :))

      Törlés
  3. Tezsvíírem!! a video <3!!!!! nyolcadszorra nézem, imádom!!!!! nagyon ügyes vagy! (L)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) de jó, nekem is tetszik, de nem gondoltam, hogy másnak is fog:)) köszönöm a közreműködést:) puszi tezsvíír!

      Törlés
  4. csodás képek a video alatti zene meg nagy kedvencem! (narancsvidéket szereted?:)) imádom a bejegyzéseket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köööszi Dia!! bizony imádom én is, mármint a narancsvidéket, azért is volt letöltve ez a zene, és mindig random választok a videókhoz a zenés mappámból, és ahogy megláttam ennek a címét, már tudtam is h természetesen ez jön alá :))

      Törlés
    2. nagyon jót választottál:) a másik ami még hasonló hangulatú bár talán ennyire nem illene ide viszont örök kedvencem a forever young:)

      Törlés
    3. nekem is az is:) meg ha már oc, akkor a hallelujah, első évadzáró zene, mindig tudok rajta sírni!:)

      Törlés
  5. A képek szépek, te pedig csinos voltál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm Réku!! :) drága vagy:)

      Törlés
  6. Nagyon csini voltál :$és a videó is olyan jó *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. éédi vagy, köszönöm!!:)) örülök, hogy tetszik:)

      Törlés
  7. imáádom a képeid, a csini adrit, és a beszámolóid, még még méééég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) kööööszi Gabi drága!! puszikállak koktéloslány!

      Törlés
  8. Jaj, de jó lehetett nektek. :D Imádom a képeket. Szépséges család, a szüleid nagyon aranyosak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) imádtam én is :))átadom nekik! puszillak drágaság!!

      Törlés
  9. Adri! a videon majdnem sírtam:) nagyon tetszett!! megkérdezhetem hány cm vagy?:) (csak mert kiváncsi vagyok ki hány cmesen hord maxiruhát/szoknyát mert én 164 cm vagyok és azt mondják a kicsiknek nem áll jól, ezért még bátortalankomom:/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) köszönöm:) örülök, hogy tetszett:))
      nem voltam mérve mostanában, de szerintem olyan 160körül lehetek, de holnap megmérem magam:) tuti nem vagyok magasabb nálad szerintem, mondjuk telitalpúval volt rajtam, ami olyan 13 centis, de szerintem egyébként nincs ilyen szabály, természetesen fel kell próbálni több félét, fazont, hosszúságot, de engem eddig ebben mindenki megdicsért, és én is jól érzem magam benne, és talán ez a legfontosabb! szerintem ne bátortalankodj, ha tetszik, és találsz kedvedre való darabot, hord nyugodtan, szerintem nem lehet gond vele:)

      Törlés
    2. aranyos vagy:) és tényleg nagyon csinos vagy benne!:)

      Törlés
  10. Nagyon tetszenek ezek a képek is :) és természetesen Te is nagyon csinos voltál a ruhában! Úgy tetszenek ezek a maxi ruhák is, de magamon borzalmasnak érzem őket, mintha az alakom összes előnytelenségét kihoznák, pedig pont a héten próbáltam egy beige színűt :( A családod is nagyon cuki! És a tesóiddal mennyire különbözőek vagytok, hihetetlen :) de tök jó.

    A videó is tuti lett nagyon :) nekem a legutóbbi hajókázási élményeim elég katasztrofálisak. A Balcsin mentünk egy kis yacht szerűségen, de életemben még ilyen rosszul hajón nem voltam. Asszem nem bírom a kis hajókat, és ahova túl sok embert bezsúfolnak azt meg pláne nem. Persze a látvány az gyönyörű volt de a gyomrom örült mikor végre leszálltunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm!! hát erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy nekem van bőven előnytelenségem az alakomon, és ha szerintetek rajtam jól áll, akkor majdnem mindenkin jól fog :D:D én arra figyeltem, hogy az alsó része, ami a szoknya végülis, ne bővüljön, tudod vannak olyanok amik több vízszintes részből vannak összevarrva úgymond, na azok engem is jobban szélesítettek még, de ez az egyenesebb fajta jobban állt:)
      igen a tesókkal elég különbözőek vagyunk, hajszín, stílus, mondjuk évek alapján is szét vagyunk húzva :)

      uh sajnálom a hajókázós rossz élményeket, én imádom mindig, nem vagyok tengeri beteg úgy látszik! viszont azt én is hangsúlyoztam, hogy az volt a legjobb, hogy nem nyomorogtunk, hanem kevesen voltunk, szerintem sokan itt rontják el:)

      Törlés
    2. Áhh szerintem nekem a tömeg is bajom volt a hajón fúú rettenetesen utálom a zsúfolt helyeket, van egy enyhe fóbiám ilyen téren. De eddig csomószor utaztam hajón és semmi gond nem volt. De most.... Szerintem én csak a nagyobb hajókat bírom, amik nem annyira ingatagok :)

      Az a helyzet, a ruhára visszatérve h az én alakom bőven hagy maga után kívánnivalót, főleg a has részem... :D és valahogy azokat a ruhákat kedvelem ami lefele bővül. Tudom, hogy milyenre gondolsz a vízszintesen összevarrt alatt, én úgy érzem h nekem meg azok állnak jobban :-) Mondjuk nem maxiban, térd fölé érőben. De ez a te maxid nagyon szép! És a színe is kellemes. Egyszer lehet hogy majd azért én is beruházok egyre. Lehet hogy még többfélét fel kéne próbálnom :-)))

      Törlés
    3. elhiszem, a tömeg engem is idegesített, most görögben pl sokan voltunk egy icuri hajón, és bár nem voltam rosszul, de azért nem volt jó élmény sem:)

      értem,értem, én is szeretem a bővülős ruhákat, mert jól hozzák az ápol és eltakar elvet, de maxiban valahogy nagyon bénán jött ki, és végül ez sem tapad rám, csak nem szélesít még jobban, vagy érted:D de a térd fölé érőben én is olyat választanék szerintem :)) remélem azért egyszer megtalálod a legjobbat, ééés örömmel hordod majd:)))próbálgasd, és tuti meglesz a befutó!

      Törlés
    4. Köszönöm, én is remélem, hogy majd megtalálom a befutót egyszer maxi ruha személyében :) A múltkori beige-ről is bizonygatták az eladók, hogy jajj de jól áll nekem, de valahogy úgy érzem ők bármire ezt mondanák, csak hogy megvegyem :))))))))) Úgyhogy még várok, ellenben vettem 3 rövidebbet a minap mert a Takkoban leárazások vannak... áááá, brutálisan jó ruhák voltak ilyen 2000-3000 Ft-okért, már kifutó kollekcióban vannak, hiszen mindenhol jön az őszi trend, de olyan szépek mégis :) Addiction.

      Akartam már kérdezni hogy szívesen bejelölnélek a Facebookon is, de nem tudom mennyire szereted, ha így "ismeretlenek", blogkövetők jelölnek. Nagyon szimpi lány vagy és olyan jó a fotókat nézegetni, amiket készítesz <3 :)

      Törlés
    5. :) igen szerintem is hajlamosak mindenre rámondani, azt h jól áll, csak h vásároljunk..ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy biztos szarul állt neked a ruha, de az a lényeg az egészben, hogy neked tetsszen és jól érezd magad benne,és ha ez nem így volt, akkor mindegy, hogy az eladók mit mondanak. :) viszont akkor a 3 másik ruhához gratula, én már olyan rég voltam bármi bevásárló helyen, hogy kiborít..:D:D
      a facebookos dologgal kapcsolatban: így is sok olyan ismerősöm van szerintem, akit csak látásból ismerek, vagy onnan sem, és nem annyira szeretem, viszont nyilvános a profilom, szóval fel tudsz iratkozni a frissítéseimre, állapotfrissítés, képek, kb bármit láthatsz velem kapcsolatban, ha érdekellek :) örülök, hogy szimpinek tartasz, nagyon jól esik:)) szóval keress meg, ha gondolod, adri hódi néven megtalálsz:)) puszi :))

      Törlés
    6. Nagyoon köszönöm :) bejelöltelek! Éppen ezért kérdeztem, mert ha zavar, vagy ilyesmi, akkor természetesen nem. Egyébként én is blogolok, csak nem szeretem nagy dobra verni. Majd privátban küldök egy linket neked :) Most viszont zúúúzunk a Balcsira még egy mini nyaralásra :)) Addig is puszi a póniországba mindenkinek! :D

      Törlés
  11. Gyönyörű képeket hoztál megint, Neked véredben van a fotózás. Szuper ötleteid vannak és olyan pillanatokat kapsz el amik nekem eszembe sem jutnának. Ügyiii! :)
    Amúgy nekem is van ilyen ruhám, csak türkizben. Szeretem, bár még nem sűrűn volt rajtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Eni, drága vagy!! :)) örülök, hogy tetszenek, nagyon jól esik, amit írtál:))) naa de jó, türkizben is szép lehet:)))ruhatesó:)

      Törlés
  12. A 2. képed valami eszméletlen jóóó.:)

    VálaszTörlés
  13. Szia Adri!Nagyon csinos vagy,mint mindig :)!Csodás képek születtek!!Én is voltam 4 éve hajókázni Horvátországban,valami nagyon jó volt,bár tikkasztó hőség volt aznap.Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszönöm Yvett!! drága vagy:)) ilyenkor is meleg volt, de nem az a nagy kánikula, úgyhogy pont tökéletes volt a hajókázásra:))) puszillak

      Törlés
  14. Azt a csodaszép zöld hosszúszoknyát hol lehet beszerezni? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szegeden a media markt helyén levő óriási kínaiban vette tesóm!:)

      Törlés